Taas tullut paljon vauvauutisia. Onnea
Maarialle, Tunalle ja Erikalle! Jos joku jäi vielä tuosta niin onnea kuitenkin! Ei meinaa enää perässä pysyä
(.) Kiitos tsempityksistä.
Inhottaa tällainen olotila, oon aina melkeenpä ärsyyntynyt kun yli lasketun ajan olevat naiset valittaa ja voivottelee, on tehnyt mieli sanoa, että haloo, kyllä se lapsi sieltä parin viikon sisällä tulee!! Mutta nyt huomaan, että helppoa se on puhua jos ei itse ole siinä tilanteessa. Kai tää on jotain karmaa..
No, tänään on kyllä parempi mieli ollut.
Huomenna yliaikaiskontrolli, ja kas kummaa, terkkari kun aikaa mulle tilasi, niin olivat kuulemma sanoneet äippäpolilta, että parempi tulla jo huomenna kun oon seurannassa ollut ja on noita verenpaineita..maanantaina oli ihan eri ääni kellossa. Kai se on vaan niin paljon lekurista kiinni.
Ihan kiva päivä muutenkin ollut, löysin kirpparilta uutena
aivan ihanan 62 senttisen muumihaalarin vauvalle.
Se on niin söpö että voisin vaan hiplata sitä koko ajan. Ja lisäksi vielä löysin itselleni laukun, uusi sekin, juuri sellainen, jollaista olen kuolannut aina kun olen erään laukkukaupan ohi kävellyt. Ja maksoi kymmenesosan siitä mitä se uutena maksaa kaupassa. Välillä onnistaa
Ei tarvi miehenkään valittaa, että
taasko oot tuhlannut johonkin kassiin kun ei maksanut kuin muutaman euron.
Sandellsille tsemppiä saamattomuuden kanssa! Onneksi se on ihan sallittua tässä vaiheessa, vaikka itsestä se voi tuntuakin pahalta. Itse oon nyt ollut 4 viikkoa kauemmin raskaana kuin edellisellä kerralla ja tosiaan tuntuu ettei mitään jaksa/pysty/viitsi tehdä, tunnen välillä itseni maailman laiskimmaksi ihmiseksi. Mutta kun vauva syntyy, niin sitä tulee tunne että voi hitsi kun en laiskotellut tarpeeksi silloin kun vielä pystyin!
Mahaa tulee varmasti ikävä, mutta ei tätä viimeisillään olevaa kylläkään. Oon oikeesti niin pahasti revennyt tosta navan ympäriltä joka puolelle, että tavallaan kyllä kauhulla odotan sitä vauvatonta mahaa. Löysää ja epätasaista ihoa... Kyllä se lapsi on joka arven arvoinen, mutta olisihan noita silti voinut vähemmänkin tulla.
Mä tässä jo intoilen, että mitäpä jo ne huomenna käynnistääkin tän. Turha toivo kyllä, mutta olisi hauskaa jos lapsi syntyisi lauantaina, tulisi syntymäajaksi 10.11.12. Lohduttavaa tässä on sentään, että kaiken järjen mukaan viikon päästä pitäisi olla nyytti sylissä. Hui! Eli siis tuleva viikonloppu on viimeinen vähään aikaan, kun voi vaan aamulla laittaa lastenohjelmat pyörimään ja itse kömpiä takaisin unten maille!
Muuttuu vähän meininki tässäkin huushollissa..
PikkuA 41+3