Huomenia kanssasiskot!
Niin se on että yöhön kuuluu ne pari vessareissua, mutta ihana kun on vapaapäivä ja sain nukuttuakin kahdeksaan! Arkisin näköjään pahempaa tuo aikaisin herääminen. Täälläkin jo pesukone käy, vähän siivottu, aamupala syöty, koirien kanssa pitäis lähteä tuonne pakkaseen, hyrr.. Miehen kanssa saunottiin illalla pitkään, oli kyllä mukavaa kun arkisin ei oikein ehdi ja mä simahdan viim. klo 22
On täällä muitakin
heppatyttöjä vaikka en nyt itseäni enää tytöksi taida laskea
Mulla suokkitamma, aivan ihana tuulitukka, nyt kylläkin ylläpidossa työkiireiden vuoksi mutta koko ikäni olen hevosten kanssa touhunnut, olen maalta kotoisin ja isä sekä monet tuttavat oli hevosmiehiä. Kisataustaa esteiltä ja koulusta, sekä yksi ravurikin meillä oli. Kaikkea on tehty ja nähty
flode, tuosta tukena olemisesta. Se tietty riippuu parisuhteestakin, mutta kyllä esim. nyt kun olen ollut tosi väsynyt ja huonovointinen iltaisin niin mies antaa mun maata sohvalla ja nukkua, hän hoitaa koirat ja esikoisen ym. Muuten mun kyllä pitää pystyä ja jaksaa ja ehtiä paljonkin töiden jälkeen, varsinkin koirien kanssa, ja kun tuo toinen koira on vielä aika nuori raakile sakemanni niin treenata pitää ja kouluttaa.
Kuskina tykkään olla muutenkin ja autoharrastus on meille elämäntapa, nyt kun lähdetään American Car Showhun niin mies oli meille kuskinkin hankkinut mutta mä kyllä meinasin että ajan mieluummin itse. Varsinkin jos otetaan joku jenkki jo tallin uumenista kevään eka reissulle niin ehdottomasti ajan itse :heart: Musta on ihanaa kun ei "tarvitse" juoda, ei tee pätkääkään mieli. Tietoisesti rilluttelin joulu-tammikuussa ihan huolella, kun toivoin että kohta se loppuu pitkäksi aikaa raskauden myötä. Me liikutaan kesällä paljon veneellä saaristossa, ollaan mökillä ja luonnossa, ja ihan keskenämme. Eipä se siinä haittaa jos mies ottaa olutta, en koe että jäisin jostain paitsi. Ymmärrän kyllä tunteesi, kyllä se muilta vaatisi vähän tilannetajua etteivät jätä sua yksin.
tiunti se lehti oli tosi kiva, ohjeita 48-134cm ja oli myös ihania hirviöpehmoja, ja Angry Birds-ohjeita! Josko tänään lois silmukat siihen vauvan nuttuun.. Mulla on neuloosi ollut tauolla hektisen elämän takia mutta jos nyt aloittaisi taas tämän ihanan kotoilun :heart:
Kysymykseen vastausta Itse olen painanut syntyessäni vain 3200g, mies on ollut yli viisikiloinen!! Esikoinen oli 3950g ja virhetarjonnan vuoksi päädyttiin 22h ahertamisen jälkeen sektioon, saas nähdä mitä nyt on tulossa. Mä luulen että tällä mun syömisellä ei mitään kirppuvauvaa tarvi odottaa, 4kg on mun arvaus nytkin. Toivotaan että kaikki menee hyvin ja sinne asti päästään!