Huomenia
Täällä on taas nähty tälle vuodelle karavaanarin silmin suomea

Mukavaa puuhaa, mutta viikossa alko kyl pikkukoppi tympiä ja tultiin kotia! Ens vuonna sit uudestaan

Nyt suunnittelen isännän mieliks kahen keskistä ikean reissua

Kodinhoitohuoneeseen pitäs lavuaari saada, samalla ajattelin jo ostaa pyykkikorin vauvalle sun muuta pientä.
Vauvanvakuutuksista ootte jutellu, me ei sitä oteta vaan otetaan sitten syntymän jälkeen. Se olis hyvä, mutta kallis : /
susimieli täällä kans pitää lähtee paita ostoksille, kaikissa jää helmat lyhyeks ja mikään oo rasittavaa kun paidat on lyhyitä! Miehen iloks oon ostanu prismasta äitiys alkkareita

Oikeen erotiikan tuojat
Nimi on täällä tytölle valmiina, pojallekkin on paitsi yks toisesta nimestä puuttuu
Täällä kans odotellaan
äitiyspaketin saapumista, ens viikolla on kulunu pari viikkoa

Se on mulle itelle jonkinlainen etappi tässä raskaudessa
Teettekö te miehelle isyyspakkausta? Entä lapsille?
Mä oon iloinnu kun paino ei oo noussu, nyt olin viikon reissussa ja pamahti +2kg ruutuun!!!! Tietää syönneen jädee, limsaa, sipsii ja karkkii eri tavalla kun kotona!
Niin ja ihanat supistukset tuli jos istu pitempään autossa.. Ihana riesa!
KyyneltenHymy & Eemeli-Emilia 24+6