Nannikki, jos istukka on liian lähellä kohdunsuuta tai sen päällä niin alatiesynnytys ei onnistu. Mulla oli esikoisen kans täydellinen etinen istukka joka vuoti verta pari kertaa niin paljon että menin ambulanssilla sairaalaan ja olin raskauden puolivälistä lähtien vuodelevossa. Mulle varattiin suunniteltu sektio mutta tyttö syntyikin sitten kiireellisellä sektiolla jo rv 34+6.
Keskiviikkona käytiin RU:ssa, kaikki oli hyvin ja
poikaa odotellaan :heart: Istukan paikkaa oon jännittänyt mutta onneksi turhaan, nyt se on hyvässä paikassa (takaseinässä). Alatiesynnytys on siis ensisijainen vaihtoehto tällä kertaa
Sektioarpikin oli hyvässä kunnossa ja ei tartte kontrolloida, arpikudosta on vaan niin paksusti että sen takia liikkeet tuntuu mahan eteen aika heikosti.
Meille ei oteta äitiyspakkausta tälläkään kertaa, ostan mieluummin itse sellaisia vaatteita jotka on mieluisia
Ja kaveripiirissä on useita poikavauvoja niin saa varmaan sieltäkin sitten jotain. Tytön vaatteet lähtee nyt kiertoon kun en taida pojalle pinkkiä pukea ;D Mutta aika paljon meillä oli kuitenkin neutraaleja vaatteita koossa 50-56cm, että niillä pääsee alkuun.
Tuplarattaat pitäis hankkia kun ikäeroa tulee vaan 1,5v, vaihtoehtoina on nyt Baby Jogger City Selectit tai Mountain Buggy Duet. Kumpiakaan ei myydä Oulussa joten aika hankalaa on kun ei pääse livenä katsomaan...
Esikoiselle ostettiin Emmaljunga Edge Duot, ne on aivan loistavat ja mua ihan harmittaa kun ne tulee jäämään tosi vähälle käytölle kun vauva syntyy. Mutta myydäkkään en raski, voihan se vauva niissä nukkua vaikka kotona. Matkarattaina on Emmaljungan Scooter S ja niihin saa laitettua turvakaukalon ihan tukevasti vaikkei oo mitään adaptereita tms. Ne kulkee siis kauppareissuilla mukana
Toppahaalaria en taida vauvalle hankkia kun meillä on sellainen kaukalopussi ja vaunuihin hankin sitten untuvapussin. Esikoinen on kyllä semmonen kuuma-kalle että sillä ei paljon kaukalopussia voinut viime talvena käyttää, se meinas paistua siihen vaikka ois ollut vaan body ja housut päällä
Saa nähdä onko tämä tulokas yhtä kuumaverinen...
nipsu83 ja poika 21+6