Marraskukka Meillä on pitänyt paikkansa aina nuo sukupuolet...
Enkä usko et nytkään on mönkään menos... Oireet ei kyl oo poikamaiset mut eiköhän sieltä silti se minimies tule
Minä yritän kerätä intoo lasten vaatekaappi operaatioon... Pitäs lajitella pienet pois... Motivaatio vähä hukas taas... Eile käytiin kyl mattopyykil, et oon mä vähä hyödyks ollu
Selkä tosin ei tykänny hyvää... Mä jo kauhul ootan mitä tää on kk parin päästä jos nyt jo näin herkästi menee..
Täs jo miettiny et missä vaiheessa alkas investoimaan vauvalle jotain... Mä kun taidokkaasti kaiken jo hävitin... Häkkisänky on viel kuopuksen käytössä ja turvakaukalo on hommattuna... Vaunut ja vaatteet onki sit viel edessä... Kuopuksen yhistelmät ko kerkesin sopivasti vuos sitten myydä pois ko perus rattail mennään... Ja eniten keljuttaa se ko ne oli uutena hommattu ja vaan kuopuksel ollu ni ois passannu loitavasti nytkin, mut eipäs sitä osannu arvata et viel "iltatähti" tulee
Mä oon täs mahani kans päässy viel melko hyvin etenee... ei oo viel suuresti kukaan tietämätön hokannu... Yks tuttava oli sitä mieltä et mä en osaa mahaani kasvatella, jos hän ei tietäs niin ei kuulema osais ees epäilläkään... Eikä kyl mun isovanhemmatkaan huomanneet tänäänkään
Sas nähä kuinka pitkälle täs pääsee et noi muutamat tosi läheiset hokaa ketkä ei vielä tiedä... Miehen suvusta ei vielä kukaan tiedä tulokkaasta... Aika ilkeetähän täs on salailla, mut toisaalta joskus kiva antaa shokkihoitoo sukulaisille
Vaikeinta on kun pitää miettiä mitä puhuu missäkin piireissä... Välil joutuu tietäväisiä tökkäseen ko meinaa puheen aihe mennä väärään suuntaan... Mun mielest siis tää maha on jo valtava, mut kai se näyttää vaan sit täält ylhäältä käsin niin suurelle
Ootteko muut alkaneet miettiä tulokkaalle jo nimeä? Mul on ihan kauhia ongelma nimen suhteen ko kaik hyvät oon jo käyttäny
Tytölle ois nimiä vaikka millä mitalla, mut pojalle on haasteellisempaa... Mulla kun on tietys 2 kirjainta jolla eka nimen pitää alkaa
Ja kun näin on menty tähän saakka ni eihä sitä ny voi iskee vääräl kirjaimella alkavaa sekaan
Mut jos nyt niiden vaatekaappien kimppuun...
Anskui&Papu 23+5