PinskuPinsku voi ei, hurjasti voimia!! Ja toivon niin paljon että toimenpiteet menevät hyvin ja
sen jälkeen ei tule enää huolia
Hyvä että asia huomattiin ajoissa ja pientä voidaan auttaa<3
Tiedän tuon pelon, se puristaa sydäntä niin kovaa:'(
Mulla on huomenna lääkäri missä tarkistetaan tilanne ja edetään sen mukaan. Sit vaihtoehdot kai on
että haetaan keskeytyslupaa, ja keskeytys tehdään kun lupa tulee tai
sit jos me halutaan niin tilannetta voidaan vielä seurata vähän aikaa ennen kuin tulee keskeytyksen takaraja tulee vastaan. Pakko ei ole keskeyttää mutta todennäköisesti pieni menehtyy sitten myöhemmin nestekertymän aiheuttamiin ongelmiin ja kärsii.
Suurta surua tunnen enkä ymmärrä miksi näin pitää käydä:'(
Olen koittanut jo valmistautua siihen surullisimpaan, hankkimalla tietoa ja miettimällä asiaa perusteellisesti
ja puhumalla miehen, ystävien ja tällä foorumilla saman kokeneiden kanssa.
Toivon joka päivä että ihme tapahtuisi ja toivon että kaikkien toiveet yhdessä parantaisi pienen. Rakastaisimme ja pitäisimme siitä niin hyvää huolta.
Kiitos voimien lähetyksestä. Tuun kertoon kuulumisia kun pystyn.
Kaikille teille toivon onnea ja ettei mikään pelkonne toteutuisi!
luna 21+2
sen jälkeen ei tule enää huolia
Hyvä että asia huomattiin ajoissa ja pientä voidaan auttaa<3
Tiedän tuon pelon, se puristaa sydäntä niin kovaa:'(
Mulla on huomenna lääkäri missä tarkistetaan tilanne ja edetään sen mukaan. Sit vaihtoehdot kai on
että haetaan keskeytyslupaa, ja keskeytys tehdään kun lupa tulee tai
sit jos me halutaan niin tilannetta voidaan vielä seurata vähän aikaa ennen kuin tulee keskeytyksen takaraja tulee vastaan. Pakko ei ole keskeyttää mutta todennäköisesti pieni menehtyy sitten myöhemmin nestekertymän aiheuttamiin ongelmiin ja kärsii.
Suurta surua tunnen enkä ymmärrä miksi näin pitää käydä:'(
Olen koittanut jo valmistautua siihen surullisimpaan, hankkimalla tietoa ja miettimällä asiaa perusteellisesti
ja puhumalla miehen, ystävien ja tällä foorumilla saman kokeneiden kanssa.
Toivon joka päivä että ihme tapahtuisi ja toivon että kaikkien toiveet yhdessä parantaisi pienen. Rakastaisimme ja pitäisimme siitä niin hyvää huolta.
Kiitos voimien lähetyksestä. Tuun kertoon kuulumisia kun pystyn.
Kaikille teille toivon onnea ja ettei mikään pelkonne toteutuisi!
luna 21+2