huomenta
tervetuloa taas uusille, meidän porukkahan on jo kohta kuin legioona
vitsi kun kiva kun mukaan tullut noin monta uutta taas
turvotuksesta ja aiempi kommenttini niin eihän se nyt taaskaan ollut niin et tämä kommentti on se AINOA oikea pointti
turvotukseen voi olla monia eri syitä, ja joissain tapauksissa liikunnan vähyys on syynä... tiedän vaan äitejä ketkä on just olleet vaan, syöneet kuin hevonen ja vallankin pitsaa, sipsejä ym voimakassuolaista,.... sit nesteet jämähtää ja kroppa turpoaa. tottakai jokaisen elimistö toimii erilailla, tää oli vaan yksi toteamus muiden joukossa....
rahat mä olen tienannut ekstraa omilla käsitöilläni, jokainen killinki minkä vaan saa kyhättyä, on tervetullut
ihana kun ihmiset tykkää, ja mä saan tervettä vastapainoa lasten ja kodin hoitoon
inspiraation ollessa valloillaan, tuntuu ettei ompelemista halua lopettaakaan, ja sit melkein harmittaa, kun aika loppuu kesken
oon myös pitänyt jokusen kerran pihakirpparia, siitä tullut kanssa mukava lisä välillä
kirpparit meillä päin sekä lähi-kaupungeissa on TOSI hyvät kirpputorit!! oon jo vuosia kiertänyt, isommille lapsille ei oikein tahdo enää niin helpolla löytää, mutta pienille on ja äitiys-vaatteita myös. ja kun usein kiertää, näkee sit helposti, mikä loosi on uusi, ja ehtii nappaamaan parhaat päältä
vauvan vaatteitakin on todella hyvin toisinaan, jotkut myy sit kaiken varastonsa pois, ja ihan pilkkahinnoin. silloin on hyvä olla ite paikalla
ja kun odottelee vajaan viikon ja käy taas , niin saattaapa olla et viimeisen myyntipäivän aikaan on puolen hinnan kyltti
tää on taktista touhua
tosin enää en ihan joka viikko pääse käymään, ja näin kesäisin loosit on aika tyhjiä kun kaikki ihmiset lomailee. mutta just ennen koulun alkua ne taas tulee, kun ihmiset alkaa ettiä koululaisilleen sopivia kuteita, ja huomaakin et ne on kesän aikana kasvanu kamppeistaan ulos
samaten joulua ennen on ryysistä
meilläkin puoliväli huomenna
ai ja ultra ois viikon päästä, mihin ihmeeseen se aika hurahti
fourth gift ja 19+6 :heart: