mahan palautuminen mulla ei ole koskaan ollut mahdollisuutta käydä jumpassa,tms. kun nuo kaksi isompaa sain. koitin jumpata sit vaan kotitöiden lomassa, varmaan jos puntille tms ois päässyt, niin sitten sen ois saanutkin kokonaan pois.
itseä ei haittaa etten ole missin mitoissa, mut rinnat ainakin on ylpeyteni
toki kai, kun ei imetys ole kertaakaan niitä rasittanut...
uimassa olen nykyisen liiton aikana käynyt, ja lenkeillä, ja innostuttiin miehen kanssa kaksin käymään jopa sulkista pelaamassa. mutta nyt se on valitettavasti jääny. täytys elvyttää sit jonkun aikaa synnytyksestä taas.
nyt en aio tehdä vaan sitä virhettä, että lähden lenkillekkään heti pari viikkoa synnytyksestä.... laskeuma tarvii saada asettumaan ensin..
ihania ultra-kuulumisia on taas tullut
mitenkähän mä en osaa ollenkaan pelätä tiistana olevaa ultraa, innolla vaan odottaa, mut ei mitään kauhukuvia... kai sit sillon aamulla vasta iskee rimakauhu
sokerirasitus joo tuohon oon samaa mieltä et ei ole pahaa se litku, ja se et lämmintä mukaan, mulla ainakin ollu villasukat jalassa, ja oon päässyt huoneeseen, mis on töllö auki, ja molempina kertoina kun oon mukamas menny venaileen pitkäveteistä ajankulua, sattunu mukavat seuralaiset, juttua riittänyt
no, toisella kertaa sattu mun yks kaveri , joten meillä melkein aika loppui kesken
ja viimeksiki piti jo 7:20 olla ekalla näytteen annolla, joten mulle se ei ongelma ollut, ne ketkä tykkää aamulla nukkuu oikein pitkään, on sit sekin harmitus et joutuu nousemaan totuttua aiemmin liikenteeseen
mut se on vaan tuo yksi aamu muiden joukossa, eikös siitä joka äiskä selvii
mä olen niin rakastunu tohon mun ukkeliini
on ollu ihana löytää toinen jälleen uudelleen
ja onnea tuleville rouville omasta hääpäivästä alta pari vuotta aikaa.. ja ensi viikolla meillä onkin vuosipäivää tiedossa :heart: erään merkkipaalun saavutus, romantiikkaa ja hempeilyä
on ihanaa olla toiselle se kaikki, ja on ihanaa kun toinen on itselle se kaikki :heart:
näihin lempeisiin sanoihin päätän tän sepustuksen, jos lähtis lapsille ostamaan uima-allasta pihalle
tsaude