To 26.7.2007
Lapaniina...............kp 2/27.............yk 10............Esikoista Haltia ....................kp 4/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 6/28-30........yk 9..............Esikoista
JaneG....................kp 14/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 18/31-35.......yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 24/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 26/30............8kk ..............Esikoista
Lisäsin itseni tuohon listaan. Vähän olen lomaillut, ja siksi en täällä nyt (jopa pariin päivään
pyörinyt) . Meillä miehellä on myös kova vauvakuume, mutta hänen mielestään meillä ei kuitenkaan ole mitään hätää. Välillä aina jutellaan vauva-asiasta, mutta yleensä ei siitä, miten se tuntuu olevan niin vaikeaa. Mies on muutamille ystävilleen ja sukulaisilleen kertonut, että me yritetään vauvaa, ja musta se on jotenkin liikuttavaa, kertoo siitä, että mieskin toivoo sitä aivan kamalasti, ja on siitä ylpeä - niin se mulle sanoi, kun kysyin miks sen piti mennä kertomaan kun mä en itse ole oikein kenellekään kertonut se sanoi, että halusi kertoa, kun on niin ylpeä siitä, että me yritetään vauvaa. Voi kun mä niin kamalasti toivon, että voitaisiin saada se oma vauvakin, ettei tarvis vaan yrittää.
ja mäkään en ole ollut noissa viikkopinoissa kuin kerran. ihan niinkuin Miss Piggylläkin, oma kiertokin on niin epäsäännöllinen, että viikkopinoista oli vaikea valita se oma... ja kun aina se pino vaihtuu, ja tosiaan tuntui, että kaikki ekakertalaiset plussailee, en jakanut enää pettyä uudelleen. Nyt onnellisesti tässä pinossa, joka tuntuu omalta