Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Ella80, painiskelen saman asian kanssa, mun määräaikainen loppuu joulukuussa, ja mietin että jos nyt onnistuukin, niin tuskimpa jatkavat sopimusta. Mutta kuitenkin, yritystä jatketaan, kun ei se näytä helppoa olevan. Nyt menossa jo yk7 ja tuntuu ettei tärppää millään :(

Tosiaan, helpottavaa tulla lueskelemaan tätä pinoa, ja huomata ettei se kaikilla ole niin helppoa. Kävin ikeassa kesän alussa, ja arvatkaa tuliko siellä ahdistus, pelkkiä pallomahoja pyöri joka paikassa :headwall: :headwall:

 
No juu nuo tuttujen, sukulaisten ja kavereiden kommentit ovat niin omaa luokkaansa, ettei voi kuin ihmetellä :eek:

Välillä sitä tajuaa vasta kotona mitä sai kuulla ja sitten nousee harmi. Mulla on ystäviä jotka palauttaa maan pinnalle hyvin nopeasti jos ääneen harmittelee pitkää yritysaikaa. Onneksi tuntevat mut hyvin ja sen että mitään tutkittua ongelmaa ei vielä ole olemassa, joten kyllä osaavat varmasti sitten tukea jos ajan myötä ei todellakaan sitten tärppää tai jos jotain ongelmaa löytyy.

Semmoinen kyynisyys on kyllä ollut päällimmäisenä ihmisillä esillä... kun niin monella on nykyään ongelmia raskautua ja niistä muistetaan aina mainita.

Jaksetaan vaan eteenpäin :flower: , keskitytään mukaviin asioihin ja käydään siellä gynellä sitten saamassa apuja (itsekin pitäisi varata uusi aika).
 
Miks ei vaan voi tulla raskaaksi |O Menee hermot! Eilen vielä sitte juttelin yhden kaverin kanssa, johon en oo hetkeen ollu yhteydessä. Kerroin sitte, että meidän yritys ei ota onnistuakseen. Niin pamautti, että sinä aikana, ku me ollaan yritetty, niin se on tehny 3 aborttia ja elämänsä aikana yhteensä 8 tai 9 :kieh: Kyllä se on vaan niin väärin, että ne jotka haluaa lapsia, ei saa ja ne jotka ei halua, tulee koko ajan raskaaksi :/ Muutenki tuntuu, että kaikki joko odottaa tai on just saanu vauvan :| Voi sitä onnea, kun/jos me joskus se plussa saadaan :heart:

Tsemppiä kaikille yritykseen :hug:
 
Täällä alkaa tiputtelu muuttumaan kunnon vuodoksi ja masu tulemaan kipeäksi eli huomenna kp 1 ja yk 10 :|

Kyllä täällä NIIN samoja tuntemuksia muilla on kuin itselläkin :hug: Jaksattekos muut kirjoitella noihin viikko pinoihin? Oon joskus niitä silmäillyt, mutta tuntuu että siellä suurin osa tulee viimeistään 3. kierrosta 3. kertaa raskaaksi ja tuntuu, ettei ole paljon yhteistä.. Joskus on osunut silmään joku, joka on pidempään yrittänyt ja saanut plussan ja silloin kyllä tulee itsellekin onnen kyynel silmään :)

Toivotaan, että mekin päästään niitä täällä pian kaikki ilmoittelemaan!!
 
No voi höh, harmi Lapaniina että tälläkään kierrolla ei tärpännyt :hug:

Olen tutkaillut noita viikkopinoja, mutta ei ihan tunnu täysin omalta. Mukava on kyllä lueskella erilaisia pinoja. Tämä vain on täysin omantuntuinen =) ja tänne näytän jämähtäneen :LOL:

On sitten hienoa kun tässäkin pinossa plussaillaan ja toivottavasti pian ;)
 
:hug: pahoittelut lapaniina ettei tärpännyt.

Minä en oo noihin viikkopinoihin viitsinyt etes vilkasta. Jotenkin tulee vaan niin kökkö olo, kun taas joku sai plussan ja minä en :ashamed: Ihan niin kuin se minulta olis pois, jos joku toinen saa vauvan...mutta tosiaan viime aikoina jokainen menkkojen alku on tuntunu suurin piirtein maailman lopulta :'( Niin ja ensi viikolla pitäisi sitten tulla taas yksi lisää :ashamed: Pitäis jotain keksiä, että unohtais tämän lapsensaannin vaikeuden, vaan mitähän se sitten olisi kun ei tuo uuden työn aloittaminenkaan sitä tehnyt? Vähän olen kyllä miettiny uusia harrastuksia syksylle, niin kuin baletti ja ratsastus :D Josko niissä sitten sais ajatuksia muuanne suunnattua :whistle:
 
Mä olen ollut osallisena noissa viikkopinoissa.. mut ajattelin jättää se vähemmälle. Tulee enemmän vaan stressiä ja kuviteltuja oireita

=)

innostaisiko teitä kuitenkin laittaa listalle kiertopäivät ja yrityskerrat?
niistä on helppo seurata omaa ja muidenkin tilannetta?? vai onko ihan p* idea.

tyyliin.

ke 25.7.2007

Inkku83..................kp 5/28-30.....yk 9..............esikoinen yrityksessä
 
Mä en oo kans innostunut noista viikkopinoista, koska oma kierto on ollu niin epäsäännöllinen, ettei koskaan oo tienny mihin pinoon ois kuulunut :/
Ja kyllä se ottaa päähän ku muut plussaa ja itse ei..

Mutta mut voi lisätä listalle
ke 25.7.2007

Miss Piggy............kp 17/31-35.....yk 6............esikoinen yrityksessä
 
Minä olin parissa viikko pinossa.. Joskus joulukuussa, sitten muistaakseni vko 7 ja 19, kunnes totesin, että masennun vain siitä..

Minutkin voi lisätä, tosin yk en laske, kun yksi kiertokin oli yli 80 päivää..

Dreamer-88.............. kp 25/30..... 8kk ............ esikoinen
 
lista näyttää tällä hetkellä tältä

Ke 25.7.2007


Inkku83..................kp 5/28-30.......yk 9..............Esikoista
Miss Piggy...............kp 17/31-35.....yk 6..............Esikoista
Dreamer-88............kp 25/30..... .....8kk ..............Esikoista
 
Ke 25.7.2007

Inkku83..................kp 5/28-30.......yk 9..............Esikoista
Miss Piggy...............kp 17/31-35.....yk 6..............Esikoista
Hysteerinen.............kp 23/30-41.....yk 7................Esikoista
Dreamer-88............kp 25/30..... .....8kk ..............Esikoista

Lisäsin itseni listaan =)
 
Voi minutkin tähän meidän omaan pinoon laittaa B) Eli kp 1/27 mennään 10. kiertoa esikoista alulle yritellen..

Mites teidän muiden miehet on pitkään yritysaikaan suhtautuneet? Minulla on meistä ollut paljon kovempi vauvakuume ja mies on suhtautunut muutenkin asiaan tyyliin "tulee jos on tullakseen, se ei ole meidän käsissämme". Aika vähän haluaa siitä ainakaan minun kanssani jutella. Muutamaan otteeseen on asian ottanut puheeksi ja nyt viime aikoina enemmän. Viikonloppuna sanoi, että kaikki muut asiat meillä on onnistuneet vissin niin helposti, että tämän pitää nyt olla näin vaikeaa :|

[/b]pocoyo: Minä myös yritän kuumeisesti miettiä millä niitä ajatuksia saisi muualle tästä yrittämisestä. Olen myös miettinyt työpaikan vaihtoa, uutta harrastusta, suunnitellut matkoja.. Mutta vaikeaa se on!
 
Ke 25.7.2007

Inkku83.................kp 5/28-30.......yk 9..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 17/31-35.....yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 23/30-41.....yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 25/30..........8kk ..............Esikoista
JaneG.....................kp 13/27-88......yk 5..............Esikoista
Lapaniina...............kp 1/27.............yk 10............Esikoista

Minäkin tulen mukaan :) Aloitin tikuttelun eilen.

*muoks* lisäsin Lapaniinan
 
Lapaniina meillä oli ihan samanlainen juttu alussa, että tulee jos on tullakseen -mielellä oli mies ja vasta nyt hiljattain myönsi että oli odottanut tärpin käyvän melko nopeasti. Ja kyllä asiaa on hänkin miettinyt, eivät vaan taida kauheasti sitä näyttää B)

Ihan alunperin tämä vauvakuume on vaivannut tuota toista osapuolta jo useamman vuoden ajan, mutta näköjään ottavat nuo miehet hyvin coolisti sitten kun pääsee tositoimiin :D
 
JaneG Meillä mies luuli kans, että tärppi käy heti. Oltais varmaan alotettu yrittäminenkin aikasemmin, jos se ois vaan uskonu mua :/
Tulee jos on tullakseen-meiningillä on menty koko ajan, mutta kyllä sillä miehellä taitaa kova kuume olla, kun on kaverinsa kanssa aiheesta puhunut ja ihan hyvän päivän tutuillekin lähikapakassa :D

No nyt on otettu askel eteenpäin ja laitettu työhakemuksia menemään B) Tärppäis nyt ees jostain päin....
 
Hei piinailija ystäväni...tää loma on ihan hirveetä aikaa. Kokoajan vain ajattelen että tärppäskö. En saa kyllä asiaa mielestä millään. Ja vielä se, että en uskalla juhlia koskaan oviksen jälkee, kun kuvittelen että jos olis tärpännyt, tässä sitä vaan sitten odotellaan että kp:t tulis täyteen ja pääsis ihmettelemään tuleeko plussaa (aika epätoivoinen olo alkaa olla, miksi se nyt olisi plussa kun ei aiemminkaan :'( )

Meillä mies oli myös aluksi vähän hiljaisempi asiasta, mutta nyt kyllä jo odottaa kovasti että tärppi tulisi. Ja ollaan asiasta paljon puhuttu, käski jopa varata jo aikaa gynelle, mutta en vielä varaa, koska gyne sanoi mulle että vuosi on normaalia, sen jälkeen sitten voidaan aloittaa tutkimuset. On tää hemmetti kyllä kauheeta, minä mietin kokoajan mitä voin tehdä ja mitä en...esim. voinko harrastaa sellaisia lajeja jossa on paljon hyppyjä, vaikuttaako mihinkään esim. kiinnitymiseen...??? sori tiedän oon ihan hystis tän asian kanssa :ashamed: :ashamed:
 
To 26.7.2007

Lapaniina...............kp 2/27.............yk 10............Esikoista
Inkku83.................kp 6/28-30........yk 9..............Esikoista
JaneG....................kp 14/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 18/31-35.......yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 24/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 26/30............8kk ..............Esikoista


päivitin =)


meillä mies ei myöskään ole kauheasti asiaa ottanut puheille, hän vaan jaksaa aina lohduttaa minua ja sanoa että kyllä se vielä onnistuu..


 
To 26.7.2007

Lapaniina...............kp 2/27.............yk 10............Esikoista Haltia ....................kp 4/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 6/28-30........yk 9..............Esikoista
JaneG....................kp 14/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 18/31-35.......yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 24/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 26/30............8kk ..............Esikoista


Lisäsin itseni tuohon listaan. Vähän olen lomaillut, ja siksi en täällä nyt (jopa pariin päivään :LOL: pyörinyt) . Meillä miehellä on myös kova vauvakuume, mutta hänen mielestään meillä ei kuitenkaan ole mitään hätää. Välillä aina jutellaan vauva-asiasta, mutta yleensä ei siitä, miten se tuntuu olevan niin vaikeaa. Mies on muutamille ystävilleen ja sukulaisilleen kertonut, että me yritetään vauvaa, ja musta se on jotenkin liikuttavaa, kertoo siitä, että mieskin toivoo sitä aivan kamalasti, ja on siitä ylpeä - niin se mulle sanoi, kun kysyin miks sen piti mennä kertomaan kun mä en itse ole oikein kenellekään kertonut se sanoi, että halusi kertoa, kun on niin ylpeä siitä, että me yritetään vauvaa. Voi kun mä niin kamalasti toivon, että voitaisiin saada se oma vauvakin, ettei tarvis vaan yrittää.

ja mäkään en ole ollut noissa viikkopinoissa kuin kerran. ihan niinkuin Miss Piggylläkin, oma kiertokin on niin epäsäännöllinen, että viikkopinoista oli vaikea valita se oma... ja kun aina se pino vaihtuu, ja tosiaan tuntui, että kaikki ekakertalaiset plussailee, en jakanut enää pettyä uudelleen. Nyt onnellisesti tässä pinossa, joka tuntuu omalta :)
 
Plussasin 2.5 mutta Km tuli 22.6. Nyt eka kierto ja ovis ehkä oli...mulla toisessa munasarjassa 8,3 cm kysta joka odottelee leikkaukseen menoa. Mutta toivon että se poistettaisiin synnytyksen yhteydessä jos sellainen nyt vaan tulisi...
 
Puuh enpä ole tänne vielä hirveästi ehtinyt tutustautua kuin vain mitä ekassa viestissä nyt hieman laitoin..

Paha epätoivo ja masennus yrittää koko aika kolkutella selän takaa josta jo tuolla km:n jälkeisissä jo puhelinkin..

Ovis ois kohta ovella kp 14 menossa mutta kierto on aikas pitkä joten hieman vielä ootellaan.. Aikasemmin olen innolla mennyt joka ovikseen mutta nyt on into loppunut ja pelottaa ettei taaskaan..

Miehenkin kanssa ollut riitaa tässä joka ei tietenkään paranna oloa yhtään ja työkin on perseestä! Voiko enää yhtään enempi valittaa..

Anteeks nyt kovasti masentavaisuuteni mutta tässä suossa ollaan nyt polvia myöten! MIKS EI VAAN VOI TULLA SITÄ VAUVAA?!



 
Lapaniina...............kp 2/27.............yk 10............Esikoista Haltia ....................kp 4/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 6/28-30........yk 9..............Esikoista
JaneG....................kp 14/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 18/31-35.......yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 24/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 26/30............8kk ..............Esikoista
ella80.....................kp 6/17-33.........yk 10............Toista

Minäkin lisäsin itseni listaan. En ole minäkään halunnut noihin viikkopinoihin kirjautua kun siellä näyttää olevan muilla yrityskierrot paljon pienempiä kuin itsellä. Onko täällä muita toista lasta yrittäviä? Jos on, kiinnostaisi tietää, kauanko yrititte ensimmäistä. Meillä tärppäsi ensimmäinen puolen vuoden sisällä, mutta tämä toinen on tiukassa.
 
Jane70: sulla siis munasarjassa kysta.. onko lääkäri sanonut/kertonut miten vaikuttaa raskaaksi tulemiseen?
itselläni ollut nuorempana ja epäilen että olisi taas.


|O pitäisi ruveta peseen lattioita... eilen imuroin ja pesin kaikki ikkunat =)
 
Perjantai

Lapaniina................kp 3/27.............yk 10............Esikoista Haltia ....................kp 5/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 7/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 7/17-33.........yk 10............Toista
JaneG....................kp 15/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 19/31-35.......yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 25/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 27/30............8kk ..............Esikoista

 

Yhteistyössä