Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

MissMaisa..............kp 24/27............yk n.12.........kolmatta
Lapaniina................kp 3/27.............yk 10............Esikoista Haltia ....................kp 5/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 7/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 7/17-33.........yk 10............Toista
JaneG....................kp 15/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 19/31-35.......yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 25/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 27/30............8kk ..............Esikoista


Lisäsinpäs ittenikin tuonne. Jos nyt vähä unohtais tuon yrittämisen, ku meille tuli toissapäivänä koiranpentu :heart: On vähä enemmän hommaa. Ja nyt on vielä poikien 3-v synttärit, niin hommaa riittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
MissMaisa..............kp 24/27............yk n.12.........kolmatta
Lapaniina................kp 3/27.............yk 10............Esikoista Haltia ....................kp 5/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 7/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 7/17-33.........yk 10............Toista
JaneG....................kp 15/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 19/31-35.......yk 6..............Esikoista
Hysteerinen............kp 25/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 27/30............8kk ..............Esikoista
Pocoyo...................kp 22/28-36........yk9...............Toista

Lisäsin itteni tuonne =)
 
Meillähän on jo aikamoinen pino! Ja Dreamer-88:lla jännät ajat käsillä!

Minulla kysely-ikä jatkuu: testailetteko ennen menkkojen alkua? Minä testailin alkuinnostuksessa, tilailin netistä useampia testejä kerralla ja ostelin kaupastakin (ovistestejäkin oli kyllä mukana), mutta enää ei jaksa kumpiakaan.. Ovista ennen tulee aina semmonen limaklöntti, siitä tietää sen olevan tulossa ja menkkoja enteilee tiputteluvuoto nykyään aina. No, säästyypähän rahat!

Entäs poppakonstit? Minä join greippimehua+punaviiniä siinä kierrossa kun tulin raskaaksi. Pari kertaa sen jälkeen myös sitä mehua, mutta alkoi närästämään ja viini jäi sitten juomatta kummassakin kierrossa. Kerran kokeilin jättihelokkiöljy+omega3(vai mikä nyt onkaan..). En tiedä pitäisikö tuota mehu+viini juttua kokeilla uudelleen yhtä tunnollisesti kuin silloin kun raskaaksi tulin vai oliko sattumaa B)
 
Lapaniina Mä en oo testaillu ennen menkkoja, koska en ikinä tiedä millon ne alkaa, eli oottelen ihan kärsivällisesti :D
Paitsi sillon toisen kierron aikaan tuli testailtua vissiin 5 kertaa ku kierto venyi 93 päivään :/

Mitään poppakonsteja en oo keksiny vielä, mikä sopis mulle. Punaviini on helkkarin pahaa koska en muutenkaan juo alkoholia ja greipistä en vaan tykkää, pahaa, pahaa, pahaa :$ ja mitään ylimääräsiä pillereitä en halua popsia, en vaan jaksa uskoo, että ne ihmeisiin pystyy.... eli oon ihan luomuna liikkeellä B)
 
Juu, tuli testailtua ennen menkkojen alkua, mutta nyt on onneksi se innostus laantunu... tulee halvemmaksi :D Foolihappoa sisältäviä kapseleita kävin hakemassa viime kuussa, katotaan ny auttaako ne. Greippimehua ostin, mutta oli niin pahaa, etten pysty juomaan :snotty: Nyt on Muutama päivä menkkojen alkuun ja rinnat on sairaan kipeet ja niitä kihelmöi. Yleensä ennen menkkoja ei oo, että toivotaan ny että tärppää. Nyt kakkujen leivontaan, kuluu aikakin nopeasti, eikä koko ajan ehdi tuota yritys asiaa miettiä.
 
Sunnuntai 29.8

MissMaisa..............kp 26/27............yk n.12.........kolmatta
Lapaniina................kp 5/27.............yk 10............Esikoista Haltia ....................kp 7/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 9/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 9/17-33.........yk 10............Toista
JaneG....................kp 17/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 21/31-35.......yk 6..............Esikoista
Pocoyo...................kp 24/28-36........yk9...............Toista
Hysteerinen............kp 27/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 29/30............8kk ..............Esikoista


Huomenta vaan kaikille. Päivitin meidät sunnutaille. Mites Dreamer-88, alkaa olla lähellä jo, milläs mielin liikkeellä? Minä olen tällä hetkellä vielä pinoutuneena viikko pinoon, sinne juuri tilittelin näitä tuntojani : Koko viikon tunteet menneet edes takas aallon huipulta pohjalle, tälläistä tunne myrskyä en vielä ole kokonut, mutta kai se pitää kaikki käydä läpi, rinnat kipeinä ja mahaa juilii jatkuvasti. Tulis se täti kylään jos on tullakseen, aivan raivostuttavaa tämä odottamisen odotus. Vetää mielen välillä todella synkäksi :headwall:

Lapaliina, minä en usko poppakonsteihin, eli meillä ei mitään greippimehua tai punaviiniä käytössä. Alkukierrosta kyllä lipitän punkkua, jos on sopiva hetki, ihan vaan siksi että pidän siitä, samoin greippimehun kanssa, mutta en ole huomannut niistä apua, enkä ole sillätavalla tutkinutkaan.
 
Juu.. huomenna alkaa menkat.. Tänään söin viimeisen teron.. Toivottavasti täysin viimeisen.. nyt pitäisi luomuna pärjätä.. Ei ole menkkaoireita, mutta ei raskausoireitakaan.. paitsi maha turvonnut, mutta se menee täysin mielikuvituksen piikkiin :LOL: Eli ei vieläkään tärppiä :ashamed: Mutta plussaonnea kaikille muille :heart:
 
Sunnuntai 29.8

MissMaisa..............kp 26/27............yk n.12.........kolmatta
Lapaniina................kp 5/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ....................kp 7/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 9/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 9/17-33.........yk 10............Toista
Hempukka87...........kp 13/30-32.......yk 10............Esikoista
JaneG....................kp 17/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 21/31-35.......yk 6..............Esikoista
Pocoyo...................kp 24/28-36........yk9...............Toista
Hysteerinen............kp 27/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 29/30............8kk ..............Esikoista


Heippa!Lisäsin itseni tuonne pinoon =)
 
Sunnuntai 29.8

MissMaisa..............kp 26/27............yk n.12.........kolmatta
Lapaniina................kp 5/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ....................kp 7/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 9/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 9/17-33.........yk 10............Toista
Hempukka87...........kp 13/30-32.......yk 10............Esikoista
JaneG....................kp 17/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 21/31-35.......yk 6..............Esikoista
Pocoyo...................kp 24/28-36........yk9...............Toista
Hysteerinen............kp 27/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 29/30............8kk ..............Esikoista
kuumetta ...............kp 15/ 23-25......yk 10 ....ensimmäistä yhteistä

Päivitin itseni listalle.
 
täällä kanssa :wave:
joulukuussa jätettiin kumi pois ja kummasti toinen lapsi antaa odotuttaa itseään. kuukausi sitten lopetin esikoisen imettämisen ja pari viikkoa sitten aloin laihduttamaan, josko jompikumpi avittaisi...
 
Heippa kaikille ja hyvää uuden viikon alkua! Hyvä pino tosiaan ollaan saatu aikaiseksi =)

Lapaniina testailen joo... välillä aika älyttömän usein mutta yritän tsempata ja pitää näppini erossa testeista. Nyt olen vain tikuttanut joka toinen päivä ovista ja epäilen että huippu meni ennen kuin ehdin aloitella. Mutta saa nähdä miten käy :D

Poppakonsteja en ole miettinyt, mutta greippimehua juon välillä muuten vaan kun itse tykkään siitä kovasti. Punaviiniä tulee juotua silloin tällöin, pari kertaa kuussa joten sillä ei liene mitään merkitystä.

Dreamer-88:n kuulumisia jännäillään =)

Miss Maisa miten on mennyt koirulin kanssa, onko auttanut siirtämään ajatuksia hieman pois vauvajutuista?
 
Vähä on auttanu, mutta kyllä se silti usein putkahtaa mieleen :/ On ollu muutenkin niin paljo tekemistä, ku oli nuo poikien synttärit. Menkat ei oo ainakaan vielä alkanu, mutta kai ne alkaa viimestään illalla tai huomenna aamulla... Ei paljo positiivisia ajatuksia enää oo, aina vaan "tietää" että kyllä ne menkat sieltä taas tulee :(
 
MissMaisa..............kp 26/27............yk n.12.........kolmatta
Lapaniina...............kp 5/27..............yk 10...........Esikoista
Haltia ....................kp 7/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 9/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 9/17-33.........yk 10............Toista
Hempukka87.........kp 13/30-32.......yk 10............Esikoista
JaneG....................kp 17/27-88.......yk 5..............Esikoista
Miss Piggy..............kp 21/31-35.......yk 6..............Esikoista
Pocoyo...................kp 24/28-36.......yk9...............Toista
Hysteerinen...........kp 27/30-41........yk 7.............Esikoista
Dreamer-88...........kp 29/30.............8kk ..............Esikoista
kuumetta ..............kp 15/ 23-25.......yk 10 ...ensimmäistä yhteistä
Tinii........................kp 18/ 28-39.......8kk...............Esikoista

Lisäsin itseni listaan mutten uskaltanut vielä päivitellä päiviä kun ajattelin että jos teillä on joku tietty henkilö tms :)

YK:t jätin minäkin pois kun kierrot ollut vähän mitä sattuu ja km 02/07..
Tasasin rivitkin jotenkuten tylsistyksissäni töissä :p
 
Maanantai 30.7


Lapaniina................kp 6/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ....................kp 8/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 10/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 10/17-33.........yk 10............Toista
Hempukka87...........kp 14/30-32.......yk 10............Esikoista
kuumetta ...............kp 16/ 23-25......yk 10 ....ensimmäistä yhteistä
JaneG....................kp 18/27-88.......yk 5..............Esikoista
Tinii........................kp 19/ 28-39......8kk...............Esikoista
Miss Piggy..............kp 22/31-35.......yk 6..............Esikoista
Pocoyo...................kp 25/28-36........yk9...............Toista
MissMaisa..............kp 27/27............yk n.12.........kolmatta
Hysteerinen............kp 28/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 30/30............8kk ..............Esikoista

Tervetuloa mukaan Tinii, täällä saa listaa päivittää kuka ehtii =)
Järjestin meidät kierron mukaan, mutta sitten hokasin, että jos tippuu ja merkataan uudestaan esim kp1/30 niin jää viimoseksi kuitenkin, mutta eipä tuolla kai suurta merkitystä B)

Alkaa olla itsellä jännät paikat, vaikka menkkoja pelkään kuin syötävää, tuntuu vaan niin turhalta, kun mahassa juilii ja luulen että menkat ne
siellä ilmoittelee tulostaa. AHDISTAA :headwall:
 
Kyllä nuo menkat taitaa ihan just alkaa. Viikon on ollu jo selkä yli kipee ja rinnat arat. Nyt sitte alkoi tulla pahaolo ja selässä paineen tunnetta. Ärsyttävää!!!! Toivotaan nyt seuraavaan kiertoon parempaa onnea, josko nuo foolihappokapselit auttais jollainlailla :/ Alkaa jo ihan tosissaan masentamaan ja tuntuu, että oon koko ajan huonolla tuulella, ku miettii ja pyörittelee tätä raskaus asiaa mielessä. Päätettiin, että joulukuussa sitte mennään lääkäriin, jos ei nyt ennen sitä tärppää.
 
Lapaniina................kp 6/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ....................kp 8/31-36.........yk9..............Esikoista
Inkku83.................kp 10/28-30.........yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 10/17-33.........yk 10............Toista
Hempukka87...........kp 14/30-32.......yk 10............Esikoista
kuumetta ...............kp 16/ 23-25..yk 10...ensimmäistä yhteistä
JaneG....................kp 18/27-88.......yk 5..............Esikoista
Tinii........................kp 18/ 28-39......8kk...............Esikoista
Miss Piggy..............kp 22/31-35.......yk 6..............Esikoista
Pocoyo...................kp 25/28-36........yk9...............Toista
MissMaisa..............kp 27/27............yk n.12.........kolmatta
Hysteerinen............kp 28/30-41.......yk 7..............Esikoista
Dreamer-88............kp 30/30............8kk ..............Esikoista


Korjasin omat kp:ni kun laitoinkin vahingossa eilisen listaan tän päivän luvut..
 
Saas nähdä miten käy =) On tässä jo muutaman päivän tuntunu pientä nippailua tuolla alavattan seudulla, viikon verran oon ollu toooosi väsyny koko ajan ja noita "ihmeellisiä" mielitekojakin on ollu :D Vielä en oo testaillu, enkä taida uskaltaakaan ihan pian. Oon jo niin toivoni menettäny, että menkkoja oottelen ja noita "oireita" pidän ihan vaan joinain uusina menkkaoireina :headwall: Että tää on rasittavaa, kun niin haluis sellasen pienen nyytin :heart:
 
mulla on outo tunne alavatsassa, en sit tiiä meneekö kaalikeiton piikkiin vai minkä :whistle:
ja vessassa saa juosta jatkuvasti =) mies tossa eilen tokaskin, että ootko sä raskaana ku sä ramppaat vessassa koko ajan!? :eek: voi kun olisinkin :/
 
Miss Piggy: Tuttu tunne.. Normaalisti käyn vessassa aamulla kuudelta, sitten iltapäivällä kahden maissa ja illalla.. (Juu, turhan tarkka selostus) Mutta nyt on muutama päivä mennyt siten että vähintään 10-15 kertaa päivässä ravaan pissillä, ja ihan kunnon pissillä.. Eilenkin tuli yhtäkkiä vessahätä, kun miehen kanssa köllittiin sängyllä.. Mies ihan ihmeissään :LOL: Mutta kun tietää ettei ole vauvasta kyse, vaan jostain muusta.. :headwall: (..tosin olin väärässä, ei ole vieläkään alkaneet menkat, vatsaan koskee tuhottomasti. Äsken käytiin kaupalla, mies ajoi, niin kaikki pienetkin pomput teki olon todella tuskaiseksi.. :ashamed: Mutta viimeistään aamulla on kp 1/30.. )
 
Miss Maisalle :hug: Onnea seuraavaan kiertoon, asenne on ainakin kohdallaan! Jänniä paikkoja monella, pocoyolla etenkin! Nyt kyllä oikeasti jännittää kovasti meidän kaikkien puolesta ja toivoo plussaa jokaiselle! Ja mahdollisimman pian!!

Täällä täti päättänyt vierailunsa tältä erää =) Muut sukulaiset tosin eivät.. Loma loppui viime viikolla ja sen jälkeen meillä on vieraillut miehen sisko miehensä kanssa, minun kummitätini kuopuksensa kanssa, minun siskoni kihlattunsa kanssa ja tällä hetkellä meidän vauvan huoneessa :D kortteeraa miehen veli. Täällä Helsingissä kun maalta muuttaneina asutaan, niin ollaan kyllä suosittu sukuloimispaikka.. Ruuhkaa tuppaa kesällä olemaan, kun ollaan kotosalla (lomat yleensä reissussa). No. mutta onhan se mukavaakin! Sateista on, pyykki/siivouspäivää vietän kotosalla, huomenna pienelle risteilylle kaverin kanssa =)
 
Tiistai 31.7.2007

MissMaisa..............kp 2/27.............yk n.13.........kolmatta Lapaniina...............kp 7/27.............yk 10...........Esikoista
Haltia ...................kp 9/31-36........ yk 9............Esikoista
Inkku83................kp 11/28-30........yk 9...........Esikoista
ella80...................kp 11/17-33........yk 10..........Toista
Hempukka87.........kp 15/30-32........yk 10..........Esikoista
kuumetta .............kp 17/ 23-25.......yk 10...ensimmäistä yhteistä
JaneG...................kp 19/27-88........yk 5............Esikoista
Tinii......................kp 19/ 28-39.......8kk.............Esikoista
Miss Piggy.............kp 23/31-35........yk 6............Esikoista
Pocoyo.................kp 24/28-36.........yk 9............Toista
Hysteerinen..........kp 29/30-41..........yk 7............Esikoista
Dreamer-88..........kp 31/30..............8kk .............Esikoista

takaisin maisemiin....

Oltiin mökkeilemässä ja nautittiin suomen kesästä.. täällähän on käynyt kuhina =)

pahoittelut MissMaisa :hug:

Lapaniina kyselit siitä testailusta... täytyy myöntää että on vähän tapana ollut testailla jo muutamaa päivää ennen menkkojen alkua.

ovulaatiota oon tikuttanut nyt muutaman kierron ja saanut aina näkyville. greippimehua ja punaviiniä oon juonut sekä syönyt vitamiinia missä on foolihappoa mukana.. oon ootellu ja nostanut jalat seinälle ja rääkännyt miestä aamuin illoin... ei oo kuitenkaan vielä tehonnut..

nyt ajattelin että kaikki konstit saa jäädä (paitsi vitamiini) ja aijon keskittyä olennaiseen... :D
 
Täällä on menkat loppuneet viikonloppuna ja nyt positiivisella mielellä, josko tässä kierrossa tärppäisi, tosin jotenkin vaikealta tuntuu ovulaation ajoitus, ja kun niitä ovistestejä en saa ikinä hankittua, niin entistä vaikeampaa... noh koitan tässä kierrossa nyt niitä hankkia, ja kokeilla. Raskaustestejä tein jossain vaiheessa aika usein, silloin kun kiertoni olivat toodella epäsäännölliset, nyt ne ovat olleet noi 35pv, joten en ole tehnyt, ja muutenkin olen jotenkin alkanut ajatella, että ne alkaa kuitenkin, turha taas pettyä, ja enpä ole testaillut, ja niin ne ovat aina alkaneet.

Tähän pinoon tosissaan toivon niitä plussia. Olisi ihanaa ja lohduttava lukea, että joku meistä on raskautunut, antaa muillekin toivoa :) Joten tosissaan peukutpystyyn ja halauksia tädin yllättämille :hug:
 

Yhteistyössä