Mamujen takia tytöt eivät uskalla käydä yksin kauppakeskus Jumbossa

  • Viestiketjun aloittaja tytöt pelkäävät mamuja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaunis suomalainen nainen ei saa liikkua lapsensa kanssa rauhassa suomessa?
Kun mä työnnän stadissa rattaita joissa istuu mun kohta 3-vuotias poika, kuulen jo pitkältä kun nuorten, vetreiden, tummien miesten joukko muiskuttelee ja huitoo ilmaan puristus-liikkeitä.
21.08.2015 14:35, 25568 lukukertaa


Ketkä ovat jakaneet “Meillä on unelma” fantasiaa, niin on hyvä nähdä tämä. He ovat osasyyllisiä Suomea kohtaavaan katastrofiin, joka on aivan kulman takana.









Kohta näitä takapuolelle läpsijöitä on, ei sen yhtään enempää eikä vähempää kuin 15 000 lisää. Tämän vuoden puolella. Ensi vuonna vielä enemmän. Mutta kun on se unelma takapuolen läpsijöistä niin se on, minkäs sille mahtaa.
 
Kyl mä tykkäisin jos mulle vislailtais, mutta kun ei sillon viitsi tykätä jos ei tiedä kenelle ne vislaa. Naama peruslukemilla vaan eteenpäin, olisi hölmön näköistä virnuilla, jos ei ollutkaan vislauksen kohde.
Mutta rumien huutelu ei ole kiva juttu. Vislauksessakin on se vika, että kun jotkut vislaa ihan pikkutytöille niin se ei ole hyvä juttu. Kyllä se tarkemmin ajatellen olisi parempi ettei vislailtaisi kun se ei kaikkien mielestä ole kivaa.

Kerran yksi nainen vislasi mulle. Se oli kun oltiin egyptissä. Luulen että se nainen oli saksalainen, sillä oli lihaksikas mies ja se oli kaunis ja istu pyörätuolissa. Se tuntui oikeestaan aika mukavalta ja ystävälliseltä vislaukselta. :)
 
vierailija
??? Ei olleet muut pakolaisillan vieraat yhtään niin ahdistavia. Kuten sanoin, tämä on mun mielipide. Mun mielestä se oli ahdistava ja hyökkäävä. Ei ole tarvetta katsoa ohjelmaa uudelleen.

Tosin se yksi somalityttö vaikutti aika ääliölle. Se paasasi puheenvuoroissaan ainoastaan siitä, miten se on suomalaisten vika, ettei hänen kultuurinsa ihmiset sopeudu. Tämä maailma ei vaan pyöri niin, että työnantaja ottaa jengiä töihin, jotta ne voi ehkä todistaa pätevyytensä. Työnantaja ottaa sen töihin, joka vaikuttaa pätevimmälle ja todennäköisimmin hoitaa työnsä hyvin. Yleensä siihen tarvitaan opiskelua, työharjoittelua hyvin arvosainoin ja työkokemusta.
Oh my god. Mun mielestä SÄ vaikutat aika ääliölle. Sulla tuntuu olevan ongelmia ymmärtää kuulemaasi. Sun kanssa keskusteluun ei näköjään kannata edes yrittää tuhlata aikaa, koska olet ihan toivoton tapaus.
 
Narutoppi on äärimmäisen ruma vaate, oli mamuja katselemassa tai ei.
Toisen hikinen/auringonpolttama selkä ja vielä hikisempi tissivako ei ole esteettisimmästä päästä.

Hääpuvuissa on ollut ruma trendi se olkaimettomuus, jokaisella samanlainen mekko. Onneksi olkaimet ovat tulleet takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Kaunis suomalainen nainen ei saa liikkua lapsensa kanssa rauhassa suomessa?
Kun mä työnnän stadissa rattaita joissa istuu mun kohta 3-vuotias poika, kuulen jo pitkältä kun nuorten, vetreiden, tummien miesten joukko muiskuttelee ja huitoo ilmaan puristus-liikkeitä.
21.08.2015 14:35, 25568 lukukertaa


Ketkä ovat jakaneet “Meillä on unelma” fantasiaa, niin on hyvä nähdä tämä. He ovat osasyyllisiä Suomea kohtaavaan katastrofiin, joka on aivan kulman takana.









Kohta näitä takapuolelle läpsijöitä on, ei sen yhtään enempää eikä vähempää kuin 15 000 lisää. Tämän vuoden puolella. Ensi vuonna vielä enemmän. Mutta kun on se unelma takapuolen läpsijöistä niin se on, minkäs sille mahtaa.
Olen ennenkin yrittänyt pyytää linkkiä tähän alkuperäiseen kirjoitukseen tai edes ton muijan profiiliin. Julkinen kirjoitus kun on, niin luulisi löytyvän. Mutta on se kumma kun ei löydy?
 
vierailija
Miesjoukoista ja ahdistelusta tuli mieleen minun kokemani juttu. Asuin vähän aikaa Tukholmassa noin 10 vuotta sitten työn puolesta. Olin miespuolisen työkaverin kanssa drinksuilla keskustassa pitkän työpäivän jälkeen, ajateltiin mennä vähän juoruilemaan mutta ei ajateltu olla myöhään kuitenkaan. Baarin ulkopuolella oli joukko ulkomaalaisen näköisiä miehiä pimeän tultua, työkaverini lähti kotiin ja minä kävin vessassa ja olin ottamassa takkia naulakosta ja lähtemässä ulos kun baarimikko tuli sanomaan minulle että ulkona olevat miehet on niin sanottuja predatoreita, kuin hulluja eläimiä. Baarimikko oli itsekin ulkomaalaistaustainen ja ymmärsi mitä miehet puhuivat ja että ovat tehneet ikäviä asioita naisille aiemmin että siksi syytä olla varovainen ja varsinkin koska olin yksin. Minua alkoi pelottaa oikein kunnolla, ja vaalea sekä pienikokoinen kun olen. Ajattelin että jos soittaisin poliisin niin nämä eivät kuitenkaan välittäisi koska mitään ei ollut tapahtunut. En halunnut soitella miespuolisen työkaverin perään koska nämähän olisivat voineet käydä hänenkin kimppuunsa jos näkisivät että on minun seurassa. Heitä oli aika monta, varmaan 7-8. Baarimikko sanoi että soittaisi minulle erittäin mielellään taksin jotta pääsen turvallisesti kotiin, sanoin että se sopii joten hän soitti Taxi Stockholmiin eli viralliseen yhtiöön (ensin pelkäsin että soittaa pimeän taksin ja että on mukana jossain juonessa!) ja taksi tuli nopeasti oven eteen ja minä kävelin miesjoukon läpi taksiin. Nämä törkeät yritti vielä kopeloida minua siinä ohi kävellessäni :(

Miespuolinen työkaveri oli seuraavana päivänä järkyttynyt kuullessaan tämän koska oli maalta kotoisin eikä ollut asunut Tukholmassa pitkään, mutta naispuoliset työkaverit kertoivat että olivat itse kokeneet saman tyyppistä tai että heidän tuttaviaan oli ahdisteltu monilla tavoilla, ja että miehet odottaa baarien ulkopuolella siinä toivossa että naiset humaltuvat ja voivat käyttää tilaisuutta hyväkseen. Luin paljon juttuja joukkoraiskauksista paikallisesta Metro-lehdestä myös tuolloin. Minusta tuli todella varovainen, en enää liikkunut yksin pimeän tultua ja olin erityisen onnellinen palatessani Suomeen enkä enää ajatellut asiaa mutta nämä viimeaikaiset lehtijutut juna-asemilla raiskauksista ja raiskausepäilyistä ja ahdistelut toivat tuon inhottavan muiston elävästi ja puistattavasti mieleen.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Kyllä.
Jos olen joskus jossain sanonut etten ymmärrä narutoppeja tai minihameita, niin jotain persnöyhtää se jaksaa ahdistaa iankaiken.
Vaatteet ei ole sellanen asia joka jaksaisi itseäni kiinnostaa. Mutta nähtävästi olen niistäkin joskus jotain sanonut. Olen pahoillani. Koita toipua järkytyksestä.

:LOL:
Itsehän sinä niistä vesirajahameista koioajan mainostat ja nyt sanot että vaatteet ei kiinnosta?
Koita nyt päättää.
Ihan muutama viikko sitten puhuttiin näistä lahkeista ja hihoista, jolloin sait osuvan vertauskuvan: olet kuin harras muslimisetä tms.
 
Oh my god. Mun mielestä SÄ vaikutat aika ääliölle. Sulla tuntuu olevan ongelmia ymmärtää kuulemaasi. Sun kanssa keskusteluun ei näköjään kannata edes yrittää tuhlata aikaa, koska olet ihan toivoton tapaus.
Jep. Olen ääliö, koska en jaksa jatkuvasti keksiä selityksiä muiden tökerölle käytökselle. Ja ei, sun ei ehdottomasti kannata tuhlata mun kanssa keskusteluun aikaa. Mulla ei ole erityistä hinkua ymmärtää. Olen toivoton. Todellakin toivoton. OMG.
 
vierailija
Oh my god. Mun mielestä SÄ vaikutat aika ääliölle. Sulla tuntuu olevan ongelmia ymmärtää kuulemaasi. Sun kanssa keskusteluun ei näköjään kannata edes yrittää tuhlata aikaa, koska olet ihan toivoton tapaus.
AivanSama:llaha on hyviä pointteja. Sinä vain ymmärrät asiat eri tavalla kuin joku toinen. Tekeekö se jonkun toisen mielipiteet huonnommaksi kuin sinun, kun sinä et ole samaa mieltä?
 
vierailija
Jep. Olen ääliö, koska en jaksa jatkuvasti keksiä selityksiä muiden tökerölle käytökselle. Ja ei, sun ei ehdottomasti kannata tuhlata mun kanssa keskusteluun aikaa. Mulla ei ole erityistä hinkua ymmärtää. Olen toivoton. Todellakin toivoton. OMG.
Suvakit haluaa sotaa ja sotaa he saavatkin.:)
Mihin muuhunkaan he olisivat voineet uskoa tämän hyysäämisen päättyvän.:)


Poliisi: Lähiöissä alkoi lähtölaskenta - asejengit tulevat

Poliisi pelkää, että Suomenkin lähiöissä muodostuu katujengejä. (KUVA: Sami Kero)

Julkaistu: 22.2.2011 7:25

Poliisin mukaan Suomen lähiöissä on alkanut lähtölaskenta kohti katujengien syntyä.
Rikoskomisario Jussi Oksanenkeskusrikospoliisista sanoo, että pahimmassa tapauksessa ei mene kuin yhdestä kolmeen vuotta siihen, kun jengit selvittelevät välejään kaduilla väkivaltaisesti ja jopa konetuliaseiden kanssa.

- Jos asiaan ei kiinnitetä huomiota, ei puhuta kuin muutamista vuosista. Täytyy muistaa, että tunnusteluja Suomessa on jo tehty, Oksanen sanoo.

Ruotsissa ja Tanskassa toimiva Black Cobra -jengi kävi viime kesänä Suomessa tiedusteluretkellä, mutta tiettävästi täällä ei ole vielä virinnyt toimintaa.

Suomen järjestäytynyt rikollisuus on tähän saakka poikennut naapurimaista siinä, että katujengejä ei ole. Nyt liikehdintää on kuitenkin Oksasen mukaan näkyvissä.

Ruotsissa ja Tanskassa katujengit ovat iso ongelma, ja huumekauppaan liittyviä reviiritaisteluita käydään aseiden kanssa. Väkivalta on spontaania ja voi ulottua ulkopuolisiin.

Ei tiettyjä
alueita seurannassa

Katujengit syntyvät asuinalueilla, joissa on suuria sosiaalisia ongelmia ja työttömyyttä. Esimerkiksi Ruotsin jengiläisistä suurimmalla osalla on etninen tausta.

Oksasen mukaan Suomessa olisi nyt huolehdittava siitä, että ei synny maahanmuuttajien asuinalueita, joista kantaväestö muuttaa pois.

Pääkaupunkiseudulla ja muissa suurissa kaupungeissa, kuten Tampereella, Turussa, Jyväskylässä ja Oulussa, tällaisten lähiöiden syntyminen on mahdollista.

Maahanmuuttajien rekrytoiminen jengeihin on poliisin mielestä helpompaa kuin suomalaisten, sillä heiltä puuttuvat tukiverkot.

Keskeinen osa katujengien toimintaa on huumekauppa, mistä seuraa taistelu reviireistä ja markkinoista. Riitojen ratkaisemisessa väkivalta on keino numero yksi, eikä aseisiin tarttumista arkailla.

Konfliktien ratkaiseminen väkivallalla on spontaania. Syy on arvoitus, sillä malli ei sovi demokraattiseen pohjoismaiseen yhteiskuntaan.

Ruotsissa on paljon entisen Jugoslavian alueelta tulleita siirtolaisia, joista moni on nähnyt sodan. Heillä kynnys tarttua aseeseen voi olla sen takia alhainen.

Krp:llä ei Oksasen mukaan ole tiettyjä asuinalueita erityisseurannassa.

Asiasta kertoi ensimmäisenä MTV3.


Ruotsissa lähiöiden katujengit ovat arkipäivää. Kuvassa aseita, joita Tukholman poliisi löysi lähiöistä 2008. (KUVA:Tukholman poliisi)
Anne Rask
 
Itsehän sinä niistä vesirajahameista koioajan mainostat ja nyt sanot että vaatteet ei kiinnosta?
Koita nyt päättää.
Ihan muutama viikko sitten puhuttiin näistä lahkeista ja hihoista, jolloin sait osuvan vertauskuvan: olet kuin harras muslimisetä tms.
:LOL:
No ei kiinnosta ei. Eikä kiinnosta turvapaikanhakijat ostoskeskuksessakaan, vaikka olen tässä ketjussa.
Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa, mutta saahan sitä keskustelupalstalla kaikenlaisia asioita ihmetellä, jos aiheet niihin ajautuvat. Ei kannata ottaa hekilökohtaisesti.
 
Narutoppi on äärimmäisen ruma vaate, oli mamuja katselemassa tai ei.
Toisen hikinen/auringonpolttama selkä ja vielä hikisempi tissivako ei ole esteettisimmästä päästä.

Hääpuvuissa on ollut ruma trendi se olkaimettomuus, jokaisella samanlainen mekko. Onneksi olkaimet ovat tulleet takaisin.
Varo vaan, tosta voit kuulla vielä vuosia, ja kaikenlisäksi muutuit kai myös hartaaksi muslimiksi tämän myötä.
 
vierailija
Ruotsalaisen entisen opiskelukaverini mies on iranilainen maahanmuuttaja ja hän omistaa remonttifirman Suur-Tukholmassa. Hän kertoi ettei uskalla mennä tietyille Tukholman alueille esim. Tenstassa ja Rinkebyssä ilman käsiasetta, koska jos irakilaiset ja kurdit saavat tietää että väärän maan henkilö liikkuu "heidän alueella" niin hän on kuulemma mennyttä! Nuo oli hakanneet ja kivittäneet Schenkerin kuskejakin sairaalakuntoon. Schenker ilmoitti taas viime vuoden lopulla etteivät toimita paketteja noille alueille, ja että paketit voi noutaa terminaalista. Nuo olivat kivittäneet muitakin kuriiriautoja, jotka olivat yrittäneet toimittaa alueelle mm. lääkkeitä terveyskeskukseen!

Samoin venäläinen entinen opiskelukaveri oli mennyt tapaamaan omaa Ruotsiin muuttanutta venäläistä kaveriaan tuolle samaiselle alueelle, tuo entinen opiskelukaverini on hyvännäköinen ja tyylikäs nainen. Ei päässyt edes kaverinsa pihaan saakka kun joku mies tuli pysäyttämään kulkunsa, ja seisomaan ihan hänen eteensä ja ilmoitti määräilevällä äänellä että olet väärällä puolella kaupunkia ja että mitä täällä teet ja että mistä olet. Tämä sanoi että Venäjältä koska ajatteli ettei sen pitäisi olla ongelma. Tämä karjaisi takaisin että teidän venäläisten pitäisi pysyä tuolla Hallonbergenin puolella rataa! Kaverini säikähti ja kääntyi pikaisesti taakseen katsomatta!

Miettikää jos tänne Suomeen tulee vielä samanlaista? Oikeasti!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Pessimisti
Asian vierestä:

Kun oltiin pari vuotta sitten vaimon kanssa Turkissa niin vaimon kokemus oli, että jos hän liikkui yksin, varsinkin jos hiukset oli auki, niin "kuolaavia katseita", viheltelyä/huutelua ja tylyä palvelua oli paljonkin. Esimerkiksi Istanbulissa basaareissa liikkuminen ilta-aikaan oli hänestä ahdistavaa. Vastaavasti jos liikuttiin yhdessä tai jos hiukset oli peitetty huivilla, niin kokemus oli päinvastainen.
 
vierailija
Ruotsalaisen entisen opiskelukaverini mies on iranilainen maahanmuuttaja ja hän omistaa remonttifirman Suur-Tukholmassa. Hän kertoi ettei uskalla mennä tietyille Tukholman alueille esim. Tenstassa ja Rinkebyssä ilman käsiasetta, koska jos irakilaiset ja kurdit saavat tietää että väärän maan henkilö liikkuu "heidän alueella" niin hän on kuulemma mennyttä! Nuo oli hakanneet ja kivittäneet Schenkerin kuskejakin sairaalakuntoon. Schenker ilmoitti taas viime vuoden lopulla etteivät toimita paketteja noille alueille, ja että paketit voi noutaa terminaalista. Nuo olivat kivittäneet muitakin kuriiriautoja, jotka olivat yrittäneet toimittaa alueelle mm. lääkkeitä terveyskeskukseen!

Samoin venäläinen entinen opiskelukaveri oli mennyt tapaamaan omaa Ruotsiin muuttanutta venäläistä kaveriaan tuolle samaiselle alueelle, tuo entinen opiskelukaverini on hyvännäköinen ja tyylikäs nainen. Ei päässyt edes kaverinsa pihaan saakka kun joku mies tuli pysäyttämään kulkunsa, ja seisomaan ihan hänen eteensä ja ilmoitti määräilevällä äänellä että olet väärällä puolella kaupunkia ja että mitä täällä teet ja että mistä olet. Tämä sanoi että Venäjältä koska ajatteli ettei sen pitäisi olla ongelma. Tämä karjaisi takaisin että teidän venäläisten pitäisi pysyä tuolla Hallonbergenin puolella rataa! Kaverini säikähti ja kääntyi pikaisesti taakseen katsomatta!

Miettikää jos tänne Suomeen tulee vielä samanlaista? Oikeasti!
On vain ajan kysymys että tuo on todellisuutta myös Suomessa.
 
vierailija
Se piti vielä mainita että olen uusi tällä palstalla, ja erittäin onnellinen siitä että täällä näytetään pidettävän NAISTEN puolta eikä näitä naisten kertomista kokemuksista olevia keskusteluja poisteta ilman perusteita, kuten tuolla toisaalla tehdään heti jos ulkomaalaistaustaisesta miehestä vihjaistaankin että olisi tehnyt jotain sopimatonta tai aikeissa tehdä...

Kiitos :)))
 
vierailija
Asian vierestä:

Kun oltiin pari vuotta sitten vaimon kanssa Turkissa niin vaimon kokemus oli, että jos hän liikkui yksin, varsinkin jos hiukset oli auki, niin "kuolaavia katseita", viheltelyä/huutelua ja tylyä palvelua oli paljonkin. Esimerkiksi Istanbulissa basaareissa liikkuminen ilta-aikaan oli hänestä ahdistavaa. Vastaavasti jos liikuttiin yhdessä tai jos hiukset oli peitetty huivilla, niin kokemus oli päinvastainen.
Turkin muslimit ovat silti vielä hyvin länsimaisia ja eurooppalaishenkisiä, moniin nurkkakuntaisempiin muslimivaltioihin verrattuna joissa vaikuttaa välillä siltä että miehet menevät ihan sekaisin pelkästään siitä kun näkevätkin peittävään asuun pukeutuneen naispuolisen vastaantulijan puolen kilometrin päässä. Tuolla Turkissahan muun uskoisetkin saavat elää rinta rinnan, eikä esim kristittyjä vainota.
 

Yhteistyössä