Mamujen takia tytöt eivät uskalla käydä yksin kauppakeskus Jumbossa

  • Viestiketjun aloittaja tytöt pelkäävät mamuja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomi saa nyt kehua täysillä tuolla maailmalla että kuinka paljon pakolaisia me otetaan.
Ei vaan ajatella yhtään sitä että ne 10-20 vuotta sitten tänne otetut pakolaiset ovat suurimmalta osin työttöminä ja kouluttamattomina ja melko kielitaidottomina edelleen.
Pakolaisia tai siirtolaisia ei kannata ottaa, ellei heistä oteta myös vastuuta ja heitä aiota kotiuttaa ja sopeuttaa.

Tämän hetkiset pakolaiset tulevat sotapakolaisina lähinnä Syyriasta. Missä nämä apua tarvitsevat syyrialaisperheet ovat? Miksi tämä maa on täynnä 20-30 vuotiaita miehiä Irakista ja Somaliasta? Sellaisia jotka ovat kiertäneet Euroopan maita ristiin kuukausikaupalla ja postaavat turistireissustaan kuvia Facebookiin ja Instagramiin. Jokunen suomalaisnaisen peppukuvakin lienee niille tileille viime päivinä eksynyt. Heillä oli rahaa ottaa taksi Tukholmasta Tornioon katsastamaan Suomen puolen naistarjontaa. Monellako teistä ylimääräistä rahaa ottaa taksi tästä Helsingistä Rovaniemelle ja käydä katsastamassa että kuinka hotteja ne lappalaismiehet ovat, kun joku on kertonut somessa näin?

Lisäksi minua huvittaa se kun suomalaiset jaksaa huudella rasistia oikealle ja vasemmalle. Ihan kuin rasisti olisi joku uusi hieno ulkomainen sana joka vasta opittu ja sitä tulee käyttää ahkeraan jotta se jää mieleen. Suomalaiset sanoo että Suomi tunnetaan ulkomailla rasistisuudesta, ulkomailla sanotaan että heidän mielestä Suomi on heidän vähiten tuntema rasistinen maa joissa ovat käyneet. Ne suomalaiset jotka huutavat tuota rasistia niin eivät taida pahemmin edes matkustella. Olen itse asunut 6:ssa eri maassa ja matkustanut 73:ssa joten kokemusta on.

Tajuaako suomalaiset mitä rasismi/rasisti tarkoittaa? Rasisti on henkilö joka tappaa toisen henkilön koska tämä on eri värinen tai eri rotuinen. Rasismi on sitä että ihmisiä pakkosterilisoidaan väärän ihonvärin takia. Tätä tehty vielä tänä päivänä USAlaisessa naisvankilassa!

Suomalaiset alkaa lähinnä olemaan realisteja tämän asian suhteen. Siitä on rasismi yhtä kaukana kuin kuu auringosta!
 
vierailija
Menee tosiaan välillä ihan ihmeelliseksi kommentit.
Vedetään joku vanha kommentti sinne minne se ei mitenkään kuulu ja keksitään vielä puolet omasta päästä.

Oikein tyypillistä palstaa. :confused:
Usea palstalla tietää kantasi. Eikä tuossa sinun mielestä päästä keksityssä tekstissä ollut mitään sellaista mitä et ole tuonut ilmi.

Onko väärin kyseenalaistaa sinut, jos kirjoitat toisaalla näin ja toisaalla väität että se on päästä keksittyä?:)
 
vierailija
Suomi saa nyt kehua täysillä tuolla maailmalla että kuinka paljon pakolaisia me otetaan.
Ei vaan ajatella yhtään sitä että ne 10-20 vuotta sitten tänne otetut pakolaiset ovat suurimmalta osin työttöminä ja kouluttamattomina ja melko kielitaidottomina edelleen.
Pakolaisia tai siirtolaisia ei kannata ottaa, ellei heistä oteta myös vastuuta ja heitä aiota kotiuttaa ja sopeuttaa.

Tämän hetkiset pakolaiset tulevat sotapakolaisina lähinnä Syyriasta. Missä nämä apua tarvitsevat syyrialaisperheet ovat? Miksi tämä maa on täynnä 20-30 vuotiaita miehiä Irakista ja Somaliasta? Sellaisia jotka ovat kiertäneet Euroopan maita ristiin kuukausikaupalla ja postaavat turistireissustaan kuvia Facebookiin ja Instagramiin. Jokunen suomalaisnaisen peppukuvakin lienee niille tileille viime päivinä eksynyt. Heillä oli rahaa ottaa taksi Tukholmasta Tornioon katsastamaan Suomen puolen naistarjontaa. Monellako teistä ylimääräistä rahaa ottaa taksi tästä Helsingistä Rovaniemelle ja käydä katsastamassa että kuinka hotteja ne lappalaismiehet ovat, kun joku on kertonut somessa näin?

Lisäksi minua huvittaa se kun suomalaiset jaksaa huudella rasistia oikealle ja vasemmalle. Ihan kuin rasisti olisi joku uusi hieno ulkomainen sana joka vasta opittu ja sitä tulee käyttää ahkeraan jotta se jää mieleen. Suomalaiset sanoo että Suomi tunnetaan ulkomailla rasistisuudesta, ulkomailla sanotaan että heidän mielestä Suomi on heidän vähiten tuntema rasistinen maa joissa ovat käyneet. Ne suomalaiset jotka huutavat tuota rasistia niin eivät taida pahemmin edes matkustella. Olen itse asunut 6:ssa eri maassa ja matkustanut 73:ssa joten kokemusta on.

Tajuaako suomalaiset mitä rasismi/rasisti tarkoittaa? Rasisti on henkilö joka tappaa toisen henkilön koska tämä on eri värinen tai eri rotuinen. Rasismi on sitä että ihmisiä pakkosterilisoidaan väärän ihonvärin takia. Tätä tehty vielä tänä päivänä USAlaisessa naisvankilassa!

Suomalaiset alkaa lähinnä olemaan realisteja tämän asian suhteen. Siitä on rasismi yhtä kaukana kuin kuu auringosta!
Somaliasta ja Irakista tulee suurin osa!
 
vierailija
Mä taas en tunne ketään jota ahdistaisi noitten tuleminen. aika monet on sitä mieltä että suomeen mahtuu ja sehän on totta. Nyt kun tulee rakentamista niin sellaset saa duunia jotka vastustaa noita. Muuten ne ei edes sais duunia. Ehkä niitten kannattais ajatella just toisin päin ja toivoa että niitä tulis paljon enemmän koska se luo selvästi töitä lisää. Ei liikkeitäkään olis jos ei olis ihmisiä ja siellä missä ei ole ihmisiä niin ei sinne mitään likkeitä tule. Palvelutkin voi pysyä vaan jos on ihmisiä. Se että tartteeks jokasen tulijan olla irakilainen mies niin siitä kaikki on sitä mieltä ettei mutta nyt se vaan menee niin. Seuraavaks tulee varmaan ihan muualta.
*facepalm*
 
Mä en ole ollut koskaan missään mielenosoituksessa, oli aiheena mamut tai mikä tahansa. En ihmettele jos mamukriittisten mielenosoituksissa on vähemmän väkeä kuin suvakkien.
Mä osoitan mieltäni netissä. :LOL:

Se, miksi en mamukriittisenä en lähtisi mamutuksen vastaisiin mielenosoituksiin on
-en haluaisi että mut ymmärretään väärin, jonain puolinatsina
-meidän asia näyttäytyy tylympänä ja surullisempana, vaikka pitkässä juoksussa me ajatellaan ihmisten parasta. Kaiken suvaitseminen ja kaiken mahdollistaminen on helpompaa ja "hienommannnäköistä" kampanjoida.
Ei jonkun ihmisen takaisinkäännyttäjä hurraa sille päätökselleen. Ei Angela Merkel julista ja kehu että nyt tuli taas yks mamuperhe käännytettyä, tai joku firman pomo naureskele rekryjen jälkeen että "eipäs tullut tuotakaan hakijaa valittua." Tai ei kirurgi hurraa, kun sanoo potilaalle että sori, kaikki sydämensiirtosydämet loppui.

Sitäpaitsi, mun mielenosoituksessa olisi monimutkainen sanoma. Kyltissä lukisi "mamuja pitäisi auttaa, mutta ei Suomessa. Mutta Suomen tulee tukea heidän auttamistaan eri pakolaisalueille lähelle lähtömaita blaablaa..."
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Somaliasta ja Irakista tulee suurin osa!
Niin tulee, mutta missä ne syyrialaiset on joita lähti liikkeelle omasta maasta eniten väkeä, eli ne joita suomalaiset halusivat alunperin auttaa? Saivatko apua Saksassa tai Ruotsissa?
Tänne Suomeen asti tuli arabinkielisen median hehkuttamien blondikuvien ja omakotitalokuvien takia pelkkiä irakkimiehiä?
 
vierailija
Rauhoitu hyvä ihminen. Hatusta ei kannata lähteä prosentteja vetelemään, ei se anna yhtään fiksumpaa vaikutelmaa.
Valtaosalle turvapaikanhakijat ei tuottane minkäänlaisia reaktioita.
Netin keskustelupalstoilla saa helposti vääristyneen kuvan paniikin laajuudesta.
Mene välillä ihmistenilmoille, siellä ne kantasuomalaiset edelleen kulkevat paperipusseihin hengittämättä.

Ihmettelen miten te jotkut jaksatte keskittyä tähän asiaan niin suurella intensiteetillä ja joka helvetin päivä samat nettivonkumiset tällä palstalla.
Lunatic on väärässä, kuten yleensäkin. Suvakki kun on ja ei näe metsää puilta. Ei osaa lukea lehteä, jos kerrotaan mamurikollisuuden lisääntyneen räjähdysmaisesti. Sulkee silmänsä mamuraiskauksilta ja ei suostu millään ymmärtämään OIEKUSPOLIITTISEN tutkimuslaitoksen tutkimusta, jonka mukaan afrikkalainen raiskaa 18- kertaa useammin kuin suomalainen.

Joka ikisessä lehtien gallupeissa noin 80 % vastustaa pakolaisia (olen nähnyt kymmeniä). Minun tuttavapiiriin kuuluu lääkäreitä, johtajia, tutkijoita ja työpaikalle suurin osa on akateemisia. KUKAAN, siis ei kukaan halua nykyistä mamutulvaa suomeen.

On perusteltua väittää, että 80 % suomalaista vastustaa mamuja. Mutta kun lehdistö kuuluu tuohon 20 %:iin niin näyttää ulospäin ,että suurin osa suomalaisista kannatta mokutusta. Ei muuten kannata.

Vaaleat, lihavat suvakit ovat vain äänekäs vähemmistö
 
vierailija
Höh, mä kyllä tykkään lyhyistä hameista ja isoista päänteistä. Mutta en silti jaksa rähjätä koko aika niille jotka ei tykkää.

Sä olet Lunaticin mielestä bimbo joka on itse vastuussa jos kohtaat seksuaalista häirintää.
"Mitäs pukeuduit paljastavasti!" Eikö sulla ole mitään kunnioitusta itseäsi kohtaan". "Nolaat meidät muut kunnolliset naiset".
 
vierailija
Lunatic on väärässä, kuten yleensäkin. Suvakki kun on ja ei näe metsää puilta. Ei osaa lukea lehteä, jos kerrotaan mamurikollisuuden lisääntyneen räjähdysmaisesti. Sulkee silmänsä mamuraiskauksilta ja ei suostu millään ymmärtämään OIEKUSPOLIITTISEN tutkimuslaitoksen tutkimusta, jonka mukaan afrikkalainen raiskaa 18- kertaa useammin kuin suomalainen.

Joka ikisessä lehtien gallupeissa noin 80 % vastustaa pakolaisia (olen nähnyt kymmeniä). Minun tuttavapiiriin kuuluu lääkäreitä, johtajia, tutkijoita ja työpaikalle suurin osa on akateemisia. KUKAAN, siis ei kukaan halua nykyistä mamutulvaa suomeen.

On perusteltua väittää, että 80 % suomalaista vastustaa mamuja. Mutta kun lehdistö kuuluu tuohon 20 %:iin niin näyttää ulospäin ,että suurin osa suomalaisista kannatta mokutusta. Ei muuten kannata.

Vaaleat, lihavat suvakit ovat vain äänekäs vähemmistö
Niin kuka se ei suostu ymmärtämään niitä tutkimuksia? :oops:
 
vierailija
Tajuatko sinä mitä rasismi/rasisti tarkoittaa? o_O
Paljon matkustaneena, kultturellina ja koulutettuna ihmisenä tajuan. Siksi en väärinkäytä ja huutele sitä, kuten moni suomalainen suvaitsevainen ja oman sädekehänsä kiilloittaja tekee juuri nyt. Suomalaiset huutelee rasistia realisteille.

He joita haukutaan rasisteiksi, vaikka eivät ole tehneet mitään rasistista toimintaa tai rikosta, voivat haastaa huutajan ja haukkujan oikeuteen kunnianloukkauksesta. Sen verran painava sana ja termi kyseessä.
 
[QUOTE="vierailija, post: Sä olet Lunaticin mielestä bimbo joka on itse vastuussa jos kohtaat seksuaalista häirintää.
"Mitäs pukeuduit paljastavasti!" Eikö sulla ole mitään kunnioitusta itseäsi kohtaan". "Nolaat meidät muut kunnolliset naiset"[/QUOTE]

No, hänellä on semmoinen mielikuva tietynlaisista naisista. Joskus sitä muutenkin sanoo vähän kärjekkäästi, ei siihen kannata jäädä liikaa kiinni, kyllähän aika monet tuota mieltä on pukeutumisesta.

Periaatteessa samat vaatteet voi vetää päälleen Monella eri tyylillä ja joku toinen saa minihameen näyttämään tyylikkäältä ja joku toinen näyttää siinä halvalta. Se on tietty makuasia myös.

Siitä kai kaikki kumminkin on yhtä mieltä ettei tyylittömästikään pukeutuneen kimppuun saa käydä.
 
vierailija
Paljon matkustaneena, kultturellina ja koulutettuna ihmisenä tajuan. Siksi en väärinkäytä ja huutele sitä, kuten moni suomalainen suvaitsevainen ja oman sädekehänsä kiilloittaja tekee juuri nyt. Suomalaiset huutelee rasistia realisteille.

He joita haukutaan rasisteiksi, vaikka eivät ole tehneet mitään rasistista toimintaa tai rikosta, voivat haastaa huutajan ja haukkujan oikeuteen kunnianloukkauksesta. Sen verran painava sana ja termi kyseessä.
Kuule aika usein rasisti-huutelut ovat ihan aiheellisia. Tottakai niitä poikkeuksiakin on, mutta ei nyt hyvänen aika tarviste toista tappaa jotta on oikeus kutsua toista rasistiksi. Täällä palstallakin päivityäin törmää MONIIN rasisteihin. Enkä todellakaan tarkoita mitään maahanmuuttokriittisyyttä, vaan täällä ihan todella heitetään todella rasistisia kommentteja. Ihme jos et ole huomannut.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Tajuatko sinä mitä rasismi/rasisti tarkoittaa? o_O
Minä tiedän!!!!!

Se tarkoittaa väärän värisiä laastareita ja väärän väristä meikki voidetta?

Se tarkoittaa myös sitä kun pyykkituvassa pyydän ystävällisesti saada laittaa omat vaatteeni kuivumaan oman kuivausaikani alkaessa.

Se tarkoittaa sitä kun en päästänyt kaupassa jonon ohi. Minullakin oli kiire.

Se tarkoittaa sitä jos en halua antaa alaikäiselle tupakkaa.

Se tarkoittaa sitä kun en hiljene asiasta jos lastani heitetään kivillä.

Se tarkoittaa sitä kun olen vaikeasti tavoiteltava miesten mielestä vaikka olen lesbo.

Se tarkoittaa sitä kun koirani haukkui ohikulkevalle miehelle.


Kaikissa näissä tapauksissa olen ollut rasisti. Rasisti sanaa on jatkettu; huora, ämmä, paska, paska suomalainen jne. -sanoilla.
 
Pessimisti
Siihen kuka rakentaa ei nyt taida liittyä mihinkään noihin mamuihin. Mun mielestä on tärkeintä että on asuntoja ja sitten että on ihmisiä niihin. Kaikki muu on vähemmän tärkeää rakentamista ja varsinkin sellanen johon menee verorahoja. Ymmärrätkö sä että kun vaikka lidl tulee niin se rakentaa itse sen.
Mitä? Siis asuntoja pitää olla, jotta voi olla ihmisiä niihin ja Lidl rakentaa itse? Asia kunnossa.
 
vierailija
Suomalainen nainen on aivan käsittämätön susi toiselle naiselle!
Vain Suomessa olen kuullut naisten ajattelevan ja sanovan että raiskaus on ollut naisen syy jos se on esim. pukeutunut jonkseenkin paljastavasti ja että mitä ne tytöt on ostareissa hengailemassa jos niitä haittaa miesten ahdistelut. No mitä ne aikuiset miehet on siellä hengailemassa? Onko heillä parempi oikeus olla siellä?
Ollaanko täällä näin kateellisia muille naisille että kaikista naisista ajatellaan heti pahaa ja negatiivista mutta miehiä palvotaan sama mitä ne tekee?
En ole törmännyt tällaiseen naisvihaan muualla kuin Suomessa.
t: muualta tänne Suomeen muuttanut
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: Sä olet Lunaticin mielestä bimbo joka on itse vastuussa jos kohtaat seksuaalista häirintää.
"Mitäs pukeuduit paljastavasti!" Eikö sulla ole mitään kunnioitusta itseäsi kohtaan". "Nolaat meidät muut kunnolliset naiset"
No, hänellä on semmoinen mielikuva tietynlaisista naisista. Joskus sitä muutenkin sanoo vähän kärjekkäästi, ei siihen kannata jäädä liikaa kiinni, kyllähän aika monet tuota mieltä on pukeutumisesta.

Periaatteessa samat vaatteet voi vetää päälleen Monella eri tyylillä ja joku toinen saa minihameen näyttämään tyylikkäältä ja joku toinen näyttää siinä halvalta. Se on tietty makuasia myös.

Siitä kai kaikki kumminkin on yhtä mieltä ettei tyylittömästikään pukeutuneen kimppuun saa käydä.[/QUOTE]
Kaikki jotka pukeutuvat paljastavasti (mm. lyhyet hameet) ovat Lunaticin mielestä bimboja.
 

Yhteistyössä