Mamujen takia tytöt eivät uskalla käydä yksin kauppakeskus Jumbossa

  • Viestiketjun aloittaja tytöt pelkäävät mamuja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Narutoppi on äärimmäisen ruma vaate, oli mamuja katselemassa tai ei.
Toisen hikinen/auringonpolttama selkä ja vielä hikisempi tissivako ei ole esteettisimmästä päästä.

Hääpuvuissa on ollut ruma trendi se olkaimettomuus, jokaisella samanlainen mekko. Onneksi olkaimet ovat tulleet takaisin.
Sä puhut vaatteiden rumuudesta ja trendeistä. Lunatic ei hyväksy paljaita pintoja.
Hän ei kykene seuraamaan edes urheilua jos siellä pukeudutaan niukasti.

On pitkälti ulkomuodosta kiinni näyttääkö vaate seksikkäältä, tai jopa "liian seksikkäältä" päällä, vai ei.
Jos on naiselliset muodot ja pukeutuu narutoppiin niin on auttamatta Lunaticin mielestä bimbo.
Jos on joku muodoton ja ei ole erityisen viehättävä ulkonäöllisesti (enemmistön mielestä ) niin ei olekaan niin bimbo.

Lunaticin feminismin motiivit ovat kyseenalaisia.o_O
 
Ja TAAS suvakki kauhuissaan kun totuus palajstuu ja 80 % suomalaisista on pakolaisvastaisia. Revi siitä suvakki !
Rauhoitu hyvä ihminen. Hatusta ei kannata lähteä prosentteja vetelemään, ei se anna yhtään fiksumpaa vaikutelmaa.
Valtaosalle turvapaikanhakijat ei tuottane minkäänlaisia reaktioita.
Netin keskustelupalstoilla saa helposti vääristyneen kuvan paniikin laajuudesta.
Mene välillä ihmistenilmoille, siellä ne kantasuomalaiset edelleen kulkevat paperipusseihin hengittämättä.

Ihmettelen miten te jotkut jaksatte keskittyä tähän asiaan niin suurella intensiteetillä ja joka helvetin päivä samat nettivonkumiset tällä palstalla.
 
vierailija
Rauhoitu hyvä ihminen. Hatusta ei kannata lähteä prosentteja vetelemään, ei se anna yhtään fiksumpaa vaikutelmaa.
Valtaosalle turvapaikanhakijat ei tuottane minkäänlaisia reaktioita.
Netin keskustelupalstoilla kauhunsekaisesti käyttäytyvät trollit antavat vääristyneen kuvan paniikin laajuudesta.
Mene välillä ihmistenilmoille, siellä ne kantasuomalaiset edelleen kulkevat paperipusseihin hengittämättä.

Ihmettelen miten te jotkut jaksatte keskittyä tähän asiaan niin suurella intensiteetillä ja joka helvetin päivä samat nettivonkumiset tällä palstalla.
No miks poliisikin sitten vonkuu näin jos kaikki on niin ok?

Poliisi: Lähiöissä alkoi lähtölaskenta - asejengit tulevat

Poliisi pelkää, että Suomenkin lähiöissä muodostuu katujengejä. (KUVA: Sami Kero)

Julkaistu: 22.2.2011 7:25

Poliisin mukaan Suomen lähiöissä on alkanut lähtölaskenta kohti katujengien syntyä.
Rikoskomisario Jussi Oksanenkeskusrikospoliisista sanoo, että pahimmassa tapauksessa ei mene kuin yhdestä kolmeen vuotta siihen, kun jengit selvittelevät välejään kaduilla väkivaltaisesti ja jopa konetuliaseiden kanssa.

- Jos asiaan ei kiinnitetä huomiota, ei puhuta kuin muutamista vuosista. Täytyy muistaa, että tunnusteluja Suomessa on jo tehty, Oksanen sanoo.

Ruotsissa ja Tanskassa toimiva Black Cobra -jengi kävi viime kesänä Suomessa tiedusteluretkellä, mutta tiettävästi täällä ei ole vielä virinnyt toimintaa.

Suomen järjestäytynyt rikollisuus on tähän saakka poikennut naapurimaista siinä, että katujengejä ei ole. Nyt liikehdintää on kuitenkin Oksasen mukaan näkyvissä.

Ruotsissa ja Tanskassa katujengit ovat iso ongelma, ja huumekauppaan liittyviä reviiritaisteluita käydään aseiden kanssa. Väkivalta on spontaania ja voi ulottua ulkopuolisiin.

Ei tiettyjä
alueita seurannassa

Katujengit syntyvät asuinalueilla, joissa on suuria sosiaalisia ongelmia ja työttömyyttä. Esimerkiksi Ruotsin jengiläisistä suurimmalla osalla on etninen tausta.

Oksasen mukaan Suomessa olisi nyt huolehdittava siitä, että ei synny maahanmuuttajien asuinalueita, joista kantaväestö muuttaa pois.

Pääkaupunkiseudulla ja muissa suurissa kaupungeissa, kuten Tampereella, Turussa, Jyväskylässä ja Oulussa, tällaisten lähiöiden syntyminen on mahdollista.

Maahanmuuttajien rekrytoiminen jengeihin on poliisin mielestä helpompaa kuin suomalaisten, sillä heiltä puuttuvat tukiverkot.

Keskeinen osa katujengien toimintaa on huumekauppa, mistä seuraa taistelu reviireistä ja markkinoista. Riitojen ratkaisemisessa väkivalta on keino numero yksi, eikä aseisiin tarttumista arkailla.

Konfliktien ratkaiseminen väkivallalla on spontaania. Syy on arvoitus, sillä malli ei sovi demokraattiseen pohjoismaiseen yhteiskuntaan.

Ruotsissa on paljon entisen Jugoslavian alueelta tulleita siirtolaisia, joista moni on nähnyt sodan. Heillä kynnys tarttua aseeseen voi olla sen takia alhainen.

Krp:llä ei Oksasen mukaan ole tiettyjä asuinalueita erityisseurannassa.

Asiasta kertoi ensimmäisenä MTV3.


Ruotsissa lähiöiden katujengit ovat arkipäivää. Kuvassa aseita, joita Tukholman poliisi löysi lähiöistä 2008. (KUVA:Tukholman poliisi)
Anne Rask


AI NYT KERROTAAN OIKEIN, ETTÄ NUO KATUJENGIT ASEINEEN OVAT RUOTSISSA ARKIPÄIVÄÄ????

Mutta Toimittaja Pettersson kävi siellä ja totesi kaiken olevan hyvin.(n)

Ei Ylekään mitään kamalaa ole Ruotsista uutisoinut. No ne Ikea jutut oli pakko kertoa ja muutama muu pakollinen uutinen, muuten on ollut aika hyssykkää, vaikka Ruotsissa tapahtuu kokoajan kauheuksia.
Minä luen Ruotsin uutiset ihan muualta, siksi tiedän, että Yle ja muutkin mediat hyssyttelevät.
 
Rauhoitu hyvä ihminen. Hatusta ei kannata lähteä prosentteja vetelemään, ei se anna yhtään fiksumpaa vaikutelmaa.
Valtaosalle turvapaikanhakijat ei tuottane minkäänlaisia reaktioita.
Netin keskustelupalstoilla saa helposti vääristyneen kuvan paniikin laajuudesta.
Mene välillä ihmistenilmoille, siellä ne kantasuomalaiset edelleen kulkevat paperipusseihin hengittämättä.

Ihmettelen miten te jotkut jaksatte keskittyä tähän asiaan niin suurella intensiteetillä ja joka helvetin päivä samat nettivonkumiset tällä palstalla.
En ole tavannut yhtäkään ihmistä, joka ei olisi tämänhetkistä matu- politiikkaa vastaan. Jopa tuntemani ulkomaalaiset ovat tätä vastaan ehkä kaikkein jyrkimmin.
Suomalaiset ei todellakaan ole tyytyväisiä tämänhetkiseen tilanteeseen ja sen tietävät kaikki. Veikkaan, että luku on paljon isompi, kuin 80 %. Asiasta voisi tehdä objektiivisen kyselyn, jonka tuloksia ei tulla vääristelemään tai muokkaamaan tiettyjä tahojen agendoja edesauttaviksi.
 
Sä puhut vaatteiden rumuudesta ja trendeistä. Lunatic ei hyväksy paljaita pintoja.
Hän ei kykene seuraamaan edes urheilua jos siellä pukeudutaan niukasti.

On pitkälti ulkomuodosta kiinni näyttääkö vaate seksikkäältä, tai jopa "liian seksikkäältä" päällä, vai ei.
Jos on naiselliset muodot ja pukeutuu narutoppiin niin on auttamatta Lunaticin mielestä bimbo.
Jos on joku muodoton ja ei ole erityisen viehättävä ulkonäöllisesti (enemmistön mielestä ) niin ei olekaan niin bimbo.

Lunaticin feminismin motiivit ovat kyseenalaisia.o_O
En mäkään hyväksy liikaa paljasta pintaa. Se ei ole kaunista edes, mutta on mulla kristillinen vakaumuskin siinä.

Mun raja menee hihattomassa paidassa joka näyttää vähän dekolteeta muttei rintaa, ja polven yläpuolelle ei tarttis niin kauhiasti mennä.

On kamalannäköistä kun katsoo yo-lakkiaisissa abityttöjen riviä. Yläosa olkaimeton, sit se kirkuvanvärinen mekko ulottuu puoleen reiteen. Iho kalvakka talven jäljiltä. Sit jotkut mustat klomps, klomps korkkarit niin uaakkk...
 
Hyppään kaikki viiden metrin copy pastet sujuvasti yli, aivan turha sellasilla yrittää vastata.
Jos ei osaa vastata omilla sanoilla ja mielipiteillä, niin aika tylsämielinen henkilö on silloin kyseessä. Tulee mieleen, onko sitä omaa ajattelukykyä lainkaan. :cool:
 
vierailija
Mä en ole tavannut IRL ketään joka ei pitäisi tällä hetkellä käynnissä olevaa matu-tulvaa täysin sietämättömän tilanteena, sekä turvallisuuden että talouden kannalta.
 
En ole tavannut yhtäkään ihmistä, joka ei olisi tämänhetkistä matu- politiikkaa vastaan. Jopa tuntemani ulkomaalaiset ovat tätä vastaan ehkä kaikkein jyrkimmin.
Suomalaiset ei todellakaan ole tyytyväisiä tämänhetkiseen tilanteeseen ja sen tietävät kaikki. Veikkaan, että luku on paljon isompi, kuin 80 %. Asiasta voisi tehdä objektiivisen kyselyn, jonka tuloksia ei tulla vääristelemään tai muokkaamaan tiettyjä tahojen agendoja edesauttaviksi.
Ei varmasti kukaan ole pakolaiskriisistä tyytyväinen, hyvänen aika. Kyseessä on ikävä asia joka vaatii pikaista hoitamista. Mutta hyperventilointia ja vihaa en ole nähnyt kuin netissä. Tietysti riippuu miten seuransa valitsee.
Tämä netissä lietsottava paniikki on kyllä jotain aivan omaa luokkaansa.
Itse en jaksaisi IRL seurustella ihmisten kanssa, jotka vaahtoaisivat asiasta kuten esim tällä palstalla moni vaahtoaa.
Ei jaksa, ei vaan jaksa.
Yksi tuttu mulle silmämunat teevateina muutama viikko sitten lähti "mamu"ahdistustaan purkamaan, mutta rauhottui aika nopeasti neutralisoivassa rauhallisessa seurassani. En tosin ole sen jälkeen ko.ihmistä jaksanut tavata, hankkikoot terapeuttinsa toistaiseksi muualta. Muihin paniikkikakkaajiin en ole törmännyt livenä.
 
Höh, mä kyllä tykkään lyhyistä hameista ja isoista päänteistä. Mutta en silti jaksa rähjätä koko aika niille jotka ei tykkää.

Tänne on nyt pesiytynyt jotain ihmisiä jotka ei tajuu lopettaa normaalisti, vaan jatkavat samojen asioiden jankuttamista. Joku kun erehtyy jotain sanomaan vähänkin kärkevää niin siitä pitää jatkaa sitten viikkojen ajan. Huh.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Mä en ole tavannut IRL ketään joka ei pitäisi tällä hetkellä käynnissä olevaa matu-tulvaa täysin sietämättömän tilanteena, sekä turvallisuuden että talouden kannalta.
Mä taas en tunne ketään jota ahdistaisi noitten tuleminen. aika monet on sitä mieltä että suomeen mahtuu ja sehän on totta. Nyt kun tulee rakentamista niin sellaset saa duunia jotka vastustaa noita. Muuten ne ei edes sais duunia. Ehkä niitten kannattais ajatella just toisin päin ja toivoa että niitä tulis paljon enemmän koska se luo selvästi töitä lisää. Ei liikkeitäkään olis jos ei olis ihmisiä ja siellä missä ei ole ihmisiä niin ei sinne mitään likkeitä tule. Palvelutkin voi pysyä vaan jos on ihmisiä. Se että tartteeks jokasen tulijan olla irakilainen mies niin siitä kaikki on sitä mieltä ettei mutta nyt se vaan menee niin. Seuraavaks tulee varmaan ihan muualta.
 
Mä taas en tunne ketään jota ahdistaisi noitten tuleminen. aika monet on sitä mieltä että suomeen mahtuu ja sehän on totta. Nyt kun tulee rakentamista niin sellaset saa duunia jotka vastustaa noita. Muuten ne ei edes sais duunia. Ehkä niitten kannattais ajatella just toisin päin ja toivoa että niitä tulis paljon enemmän koska se luo selvästi töitä lisää. Ei liikkeitäkään olis jos ei olis ihmisiä ja siellä missä ei ole ihmisiä niin ei sinne mitään likkeitä tule. Palvelutkin voi pysyä vaan jos on ihmisiä. Se että tartteeks jokasen tulijan olla irakilainen mies niin siitä kaikki on sitä mieltä ettei mutta nyt se vaan menee niin. Seuraavaks tulee varmaan ihan muualta.
Mä en tunne ketään jota noi ei jonkun verran ahdistaisi.
 
vierailija
Mä taas en tunne ketään jota ahdistaisi noitten tuleminen. aika monet on sitä mieltä että suomeen mahtuu ja sehän on totta. Nyt kun tulee rakentamista niin sellaset saa duunia jotka vastustaa noita. Muuten ne ei edes sais duunia. Ehkä niitten kannattais ajatella just toisin päin ja toivoa että niitä tulis paljon enemmän koska se luo selvästi töitä lisää. Ei liikkeitäkään olis jos ei olis ihmisiä ja siellä missä ei ole ihmisiä niin ei sinne mitään likkeitä tule. Palvelutkin voi pysyä vaan jos on ihmisiä. Se että tartteeks jokasen tulijan olla irakilainen mies niin siitä kaikki on sitä mieltä ettei mutta nyt se vaan menee niin. Seuraavaks tulee varmaan ihan muualta.
Tottakai Suomeen mahtuu mutta onglema piilee siinä että meillä ei ole varaa elättää niitä. Jos hankkivat itse leipänsä ja kämppänsä ja maksavat veronsa niin sittenhän kaikki olis OK. Tai lähes kaikki...
 
vierailija
En ole tavannut yhtäkään ihmistä, joka ei olisi tämänhetkistä matu- politiikkaa vastaan. Jopa tuntemani ulkomaalaiset ovat tätä vastaan ehkä kaikkein jyrkimmin.
Suomalaiset ei todellakaan ole tyytyväisiä tämänhetkiseen tilanteeseen ja sen tietävät kaikki. Veikkaan, että luku on paljon isompi, kuin 80 %. Asiasta voisi tehdä objektiivisen kyselyn, jonka tuloksia ei tulla vääristelemään tai muokkaamaan tiettyjä tahojen agendoja edesauttaviksi.
Kas kummaa kun mielenosoituksissa on se toinen puoli varmaan 10 kertaa isompi ja suurin osa ei jaksa lähteä. Yleinen mielipide on kuule hyväksyvä selvästi. Se että sä ja pari muuta jaksatte koko ajan panikoida ei kerro paljon muuta kun teiän ongelmista. Nuoret ja lapset on ensinnäkin tosi tottuneita eri kulttuureista tulleisiin ja samaten vanhemmat jotka nähneet niitä lastensa kanssa kavereina. Se jos jotain jossain hevon korvessa ahdistaa niin hulluhan se on. Ei sinne yhtään kukaan suostu muuttamaan.
 
Pessimisti
Mä taas en tunne ketään jota ahdistaisi noitten tuleminen. aika monet on sitä mieltä että suomeen mahtuu ja sehän on totta. Nyt kun tulee rakentamista niin sellaset saa duunia jotka vastustaa noita. Muuten ne ei edes sais duunia. Ehkä niitten kannattais ajatella just toisin päin ja toivoa että niitä tulis paljon enemmän koska se luo selvästi töitä lisää. Ei liikkeitäkään olis jos ei olis ihmisiä ja siellä missä ei ole ihmisiä niin ei sinne mitään likkeitä tule. Palvelutkin voi pysyä vaan jos on ihmisiä. Se että tartteeks jokasen tulijan olla irakilainen mies niin siitä kaikki on sitä mieltä ettei mutta nyt se vaan menee niin. Seuraavaks tulee varmaan ihan muualta.
Mitähän mä just luin? Maahanmuuttobisnekseen liittyvät rakennusurakat, sikäli kun niitä tulee, toteutetaan pitkälti julkisilla varoilla. Mikä estäisi valtiota rahoittamasta julkishankkeita, joiden tarkoitus olisi elävöittää jo olemassa olevaa talouselämää ja infrastruktuuria tai aikaan saada uusia investointeja? Siis ilman maahanmuuttajia Irakista?

Taitaa nyt mennä nämä kertomasi raksaurakat niin, että virolainen rakentaa, somali asuu ja suomalainen maksaa.
 
vierailija
Tottakai Suomeen mahtuu mutta onglema piilee siinä että meillä ei ole varaa elättää niitä. Jos hankkivat itse leipänsä ja kämppänsä ja maksavat veronsa niin sittenhän kaikki olis OK. Tai lähes kaikki...
Mistä sä tiedät että just noita ei ole varaa elättää??? Mitä jos tulis suomalaisia jostain niin olisko niitä sitten varaa elättää?? Jos joku kuvittelee että elättää muita niin ihan pimeähän se on. Se että jollain on parempi palkka niin se on vaan sattumaa ja sen onnea. Ei se muita elätä kun itteään ja perhettään.
 
Höh, mä kyllä tykkään lyhyistä hameista ja isoista päänteistä. Mutta en silti jaksa rähjätä koko aika niille jotka ei tykkää.

Tänne on nyt pesiytynyt jotain ihmisiä jotka ei tajuu lopettaa normaalisti, vaan jatkavat samojen asioiden jankuttamista. Joku kun erehtyy jotain sanomaan vähänkin kärkevää niin siitä pitää jatkaa sitten viikkojen ajan. Huh.
Menee tosiaan välillä ihan ihmeelliseksi kommentit.
Vedetään joku vanha kommentti sinne minne se ei mitenkään kuulu ja keksitään vielä puolet omasta päästä.

Oikein tyypillistä palstaa. :confused:
 
vierailija
Mä en tunne ketään jota noi ei jonkun verran ahdistaisi.
Sä et tunne mutta mä taas tunnen. Meidän asuntoon ei ainakaan vielä ole tunkemassa ja se on ainoa milloin voisin alkaa ahdistumaan. Sellasta ei ole näkyvissä ainakaan mun mielestä. Noita tulee jotain tuhatta viikossa ja ei se paljoa ole jos ymmärrät että suomessa on melkein 6 miljoonaa.
 
vierailija
Mitähän mä just luin? Maahanmuuttobisnekseen liittyvät rakennusurakat, sikäli kun niitä tulee, toteutetaan pitkälti julkisilla varoilla. Mikä estäisi valtiota rahoittamasta julkishankkeita, joiden tarkoitus olisi elävöittää jo olemassa olevaa talouselämää ja infrastruktuuria tai aikaan saada uusia investointeja? Siis ilman maahanmuuttajia Irakista?

Taitaa nyt mennä nämä kertomasi raksaurakat niin, että virolainen rakentaa, somali asuu ja suomalainen maksaa.
Siihen kuka rakentaa ei nyt taida liittyä mihinkään noihin mamuihin. Mun mielestä on tärkeintä että on asuntoja ja sitten että on ihmisiä niihin. Kaikki muu on vähemmän tärkeää rakentamista ja varsinkin sellanen johon menee verorahoja. Ymmärrätkö sä että kun vaikka lidl tulee niin se rakentaa itse sen.
 
vierailija
Hyppään kaikki viiden metrin copy pastet sujuvasti yli, aivan turha sellasilla yrittää vastata.
Jos ei osaa vastata omilla sanoilla ja mielipiteillä, niin aika tylsämielinen henkilö on silloin kyseessä. Tulee mieleen, onko sitä omaa ajattelukykyä lainkaan. :cool:
Poliisit ovat ainakin huolissaan matujen touhuista.
Miksi siis kansalainen ei saisi olla.
Ja muistetaan nyt että ei se ole hysteriaa jos haluaa pysyä ajan hermolla ja keskustella siitä.

Valitettavasti osa tulijoista on raakoja rikollisia ja he kulkevat keskuudessamme ilman valvontaa.
 
Joissain seurueissa en uskalla sanoa mielipidettäni suoraan, koska en halua rasistin leimaa. Esim. lähin ystäväni on aina kovaan ääneen huutamassa pakolaisvyöryn puolesta. Kaikki vasta-argumentit tyrmätään heti imbesillin persun rasismiksi. Alusi ajattelin täällä kaksplussallakin olla hiljaa mun tph-mielipiteiden kanssa, mutta menköön.

Mä suhtaudun vähän varauksella tähän tph-tulvaan. Totuus on, etteivät he kaikki ole hätää pakenevia, osa toki ansaitsee paikkansa. Suurin osa heistä tulee luultavasti pääkaupunkiseudulle, suurin osa heistä on nuoria miehiä toisesta kulttuurista (jossa alistetaan naisia eikä katsota esim. seksuaalivähemmistöihin kuuluvia hyvällä). Joten mun mielestä pienenä hentona bi-naisena on ihan aiheellista olla varuillaan tästä. Kuitenkin suurin osa mun kokemasta ahdistelusta on ollut maahanmuuttajan tekemää, vaikka meitä kantasuomalaisia on paljon enemmän. En pukeudu paljastavasti enkä flirttaile heille, silti koen usein ahdistelua. Ja sitten on vielä tämä taloudellinen puoli. Opiskelijoilta, köyhiltä ja vanhuksilta leikataan mielellään, että saadaan tänne paljon ihmisiä, jotka eivät vielä moneen vuoteen luultavasti verorahoja voi antaa.

Monikulttuurisuus ja pakolaisten vastaanottaminen on ihan hyvä asia, mutta noiden taustat pitäisi tutkia tarkkaan, niille täytyy tehdä selväksi Suomen kulttuuri ja säännöt, eikä niitä voi ottaa noin paljon näin lyhyessä ajassa. Tää lisää vain levottomuutta kaikilla osapuolilla.
 

Yhteistyössä