*** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

hitto onnistuin jo kadottaa yhen viestin minkä kirjotin.. :/

nii elikäs minä 22, ukko 27. elellään 2 kissan kanssa oulun seudulla. esikoinen tulossa 3 vuoden luomuilun ja yhden ivf:n jälkee, sitten ekalla pakaste alkion siirrolla tärppäs. töissä olen ja odotan innolla kesälomaa ja äitiyslomaa varsinkin, alan olla jo aika täynnä tätä työtä, tai ainaki tällä hetkellä hajuja :x haaveissa ois opiskella vielä joku päivä ammatti missä viihdyn.

pari hyvää päivää nyt takana, kiitos inkivääri kapseleiden ja vähän väliä syömisen. heti jos usempi tunti tulee väliin ettei syö nii paha olo tulee samantien.

sain varattua eka neuvolan, 26.4 sitten sinne!

kaikille hyviä vointaja!

miiku 8+4

Perjantai-iltaa !

Olen 23-vuotias ja mies pari vuotta vanhempi. Asustellaan pääkaupunkiseudulla.

Huono-olo ei meinaa helpottaa vaikka muutama päivä sitten luulin jo päässeeni eroon siitä. Turvotus on jotain järkkyä, etenkin illalla. Tissit kipeyty taas muutaman 'helpon' päivän jälkeen ja nyt ei taas pysty mahallaan nukkumaan :'( Ei jaksa kyllä nyt jorista mitään.

-Tipi & VeetiVilma 9+3

Mulla oli tänään eka ultra ja siirrynkin tuonne lokakuisten puolelle. Laskettu aika onkin jo 22.10 :whistle: Kaikki oli kuitenkin hyvin ultrassa ja ihana oli nähdä pieni :heart: Ultraaja tutki vielä tosi tarkkaan kun sanoin että oli syöny sellasia särkylääkkeitä mitä ei saisi raskaana ollessa syödä (siis ennen kuin tiesin olevani raskaana) ja kaikki näytti hyvältä :heart:

Toivottavasti kaikilla pysyy masukit mukana loppuun asti :wave:

h82
Täällä ollaan 25-vuotiaita, sekä minä että mies. Ensimmäistä odotellaan ja Helsingissä asutaan.

Mulla on paha olo väistyny aika hyvin, mut nyt pitäis vaan syödä, koska mulla on nälkä KOKO AJAN! ärsyttävää, koska kohta syön meiät vararikkoon :LOL:

emmamma: toivotaan ettei vuoto merkkaa mitään, jospa sulla oiski menkka-aika just nyt? mulla oli viime viikolla parin päivän ajan tosi vahvat menkkaoireet vuorokauden ympäri ja olinki varma et tää oli nyt tässä. ne kuitenkin loppu ja laskeskelin että sillon ois menkkojen pitäny tulla. joten mä pidän täällä peukkuja että kaikki on hyvin! :hug:

nyt pitää kai taas painua jääkaapille jotain syötävää ettimään! :whistle:
Hauskaa viikonloppua kaikille! :D

Innokas
Iltaa kaikille!

Kävin tänään yksityisellä ultrassa, kun niin vaivas ja pitää työhommia suunnitella. Maksoi 138e!!!!
Mutta kaikki hyvin, onneksi.

Ollaan kummatkin kolmikymppisiä, meillä on neljä lasta joista vanhin kuusivuotias. Kotiäitinä ole ollut viisi vuotta ja töihin sitten joskus kun on aika on siihen kypsä. Niin ja Seinäjoki ois sairaala. Miten tietääkö kukaan sinnepäin synnyttämään menossa oleva onko uusi siipi, jossa synnytetään valmis jo loppuvuodesta vai otetaanko se käyttöön vasta 2008 alusta?

H82: :ashamed: Niimpä tietenkin... :headwall: Menkka-aikahan se olis :D Olikin vähän aamusella menkkajuilintaa, mutta unohin samantien.. Kiitos vaan sulle :D

Tervetuloa Szeret! :wave: Ja hyviä jatkoja heffalumpille lokakuisiin :heart: :wave:

Pikainen vastaus tuohon gallupiin, eli täällä 23-vuotias äiti, esikoinen syntynyt 7/04. Naimisissa olen ja miehellä on ikää pian 26v. Oulun seudulla asustellaan, opiskelen viimeistä vuotta ravintolakokiksi ja käyn koulun ohella iltatöinä siivoamassa päiväkotia.
Nyt sit odotellaan perheeseen toista sekä kolmatta lasta :LOL:

sardenia
TARINANI:

tänään 13.4 perjantaina oli ensimmäinen neuvola heti aamusta. aika olisi ollut vasta iltapäivästä, mutta vatsakipujen takia pääsin heti aamusta neuvolantädin luo. th oli kovin huolissaan vatsakivuistani ja sanoi että jos kipu ei hellitä, voin mennä TAYSiin näytille.

kipu ei hellittänyt, eikä pahentunut, mutta mieheni oli todella huolissaan minusta ja menimme käymään TAYSissä.

jonotimme reilusti yli tunnin ja oli jo aivan valmis lähtemään kotia, koska olo ei nyt niin hirveältä tuntunut.

ultraa tehdessään lääkäri sanoi ettei kaikki nyt ole aivan normaalisti, sanoi kätilölle että menee hakemaan toisen lääkärin.olimme miehen kanssa aivan hädissämme ja varmoja siitä että jotain on pahasti vialla tai koko vauvaa ei ole...

toinen lääkäri ultrasi ja sanoi vinkaten silmää, että " juu ei tämä nyt ihan normaalia ole, sillä rouvalla on kohdussa 3 sydäntä!!!"

hetken ajan luulin että vauvalla on joku epämuodostuma, mutta lääkäri tarkensi että "kolme alkiota, kolme sydäntä... hyvä rouva odotatte kolmosia!!!!!!"

sori jos kirjotan epäselvästi tai jotain mutta aivot lyö nyt täysin tyhjää!!!!!!!!!!!!!

palstailen huomenna enemmän ja kirjaudun, nyt on mentävä nukkumaan.

la olisi 27.11.07

mammasardenia ja tupu, hupu ja lupu

Sardenia, vautsi vau =) Onnittelut!

Mie ja mieheni ollaan molemmat pian 24 vuotiaita ja asustellaan Etelä-Karjalassa. Esikoinen on 1v3kk neiti. Kotiäitinä olen nyt. Lähihoitaja ammatiltani.

Oma vointi: Illalla on aina öklö olo, oksulla pitää käyvä. Väsynytkin olen, mutta kun malttaa päikkärit ottaa niin on parempi.
Eka ultra on 30.4, sitä ootellaan innolla.

hemski rv10 tasan, kuulostaa niin paljolta =)

Lisään vielä, että synnytys sairaala on EKKS.<br><br>

Vau, onnittelut SARDENIA! Aika hienoa jos triplat saat. Toki edessä on haastava raskaus, mutta toivotaan että kaikki menee hyvin! Minun äiti on kolmonen ja vaikka ovatkin 50-luvulla syntyneet, niin kaikki meni todella hyvin. Mummo oli synnyttänyt kaikki normaalisti alakautta ja ääntäkään ei ollut synnytyksen aikana päästänyt. Tästä on ihan kätilön raporttia. Se mummo on mun idoli :) Kaikki lapset painaneet yli 2,5kg, joten suhtkoh isokokoisia sen ajan kolmosiksi. Itseänikin hieman huolettaa ensimmäinen ultra että montako asukkia sieltä löytyy. Meillä kun on suvussa aika monta noita monikkoraskauksia ollut.

Ja sitten niitä tietoja... Eli olen 23v opettajaopiskelija Kainuusta. Mies on 31v ja vakitöissä. Kihloissa ollaan ja tässä lähikuukausina ois tarkoitus vihille "karata". Ensimmäistä lasta siis odotellaan syntyväksi. Perheeseen kuuluu lisäksi kaksi koiraa.

Olipa parin päivän tauko taas pahoinvoinnissa, mut eilen aamulla sai taas pönttöä halailla. Nyt olo taas onneksi mainio. Outoa kun tää heilahtelee niin laidasta laitaan. Luulis että ois eds pientä etomista koko ajan, mutta ei. Joko laatataan kunnolla tai sitten ollaan kun ei mitään olisikaan.

Mut nyt pitäs lähtä makkarin siivoukseen. Kiinnostus nolla, mut ei kai se auta.

Sanle ja DJ 9+4

Katotaas muistanko mitä piti sanoa, kun ihan pikapikaa tulin vaan pyörähtää..

Heffalumpille tervemenoa lokakuisiin! Hyvää masunkasvatusaikaa sullekin!

Tervetuloa uusille!

Sardenia; Triplaonnittelut! Oli varmaan aika huisia kuultavaa =)

Esittelyä..
Itse oon 24v. kotiäiti, mieheni on vielä 23v.(tänä vuonna täyttää) ja meil on pikkuneiti, tässä kuussa 2v. Kotona pyörii meidän lisäksi 3 kissaa, joiden kans on ollut vähän hankaluuksia(yks tuli meille vasta myöhemmin eikä tuu toimeen muiden kans..
:( )

Siinäpä lyhyesti meidän perhe..pitää mennä..
M rv 10 tasan (voiko olla jo niin paljon?)

h82
Sardenialle paljon onnea kolmosista! =)

täällä päivä ei oo alkanu mitenkään rattosissa merkeissä. otettiin ukon kanssa yhteen typerästä asiasta ja nyt se lähti vielä kaiken lisäks kavereidensa kanssa viikonlopun viettoon ja tulee joskus huomenna illalla. asia jäi selvittämättä ja meikä on pillittäny täällä nyt niin, että silmät on ihan turvoksissa. :'( tosi kiva :(

ukko ei vaan voi käsittää, että jos se sanoo jotain ikävää, niin musta se tuntuu just nyt todella ikävältä potenssiin sata ja sit pääsee itku. ja sit se ihmettelee et miks ylireagoin jne. :/ ja musta on tosi inhottavaa et riidat jää selvittämättä...nyt melkein pillitän sitä et se lähti tällasissa merkeissä ja jätti mut tänne yksin pohtimaan asiaa.

anteeksi purkautumiseni, oli vaan pakko päästää vähän ulos :ashamed:

H82 12+0

H82; Halit siulle, ymmärrän kyllä tosi hyvin tuon.. meillä on kans ihan samalla lailla, riita jos tulee niin mies ei tajuu yhtään et ois sanonu mitään "pahasti" ja mulle se tietty kuulostaa paljon pahemmalta kun mitä se ois tarkottanukaan yms. Ja sit se on ihan h.moilasena et mikähän tuolle tuli..Miehet!

Tripla onnittelut sardenialle! :flower:

Käytiin tänään ukon kans ostaa ihka ensimmäiset vauvan vaatteet =) mies yritti toppuuttaa et jos nyt ootettas sinne vkolle 12, mut en mä enää malttanu oottaa. Nyt se hypistely sit alkaa, saa kotona ihailla ja haaveilla pienten vaatteiden seassa. Vaa oli ihana ku käytiin pikku kengurussa ni mieski heltyi haaveilemaan ihan urakalla =)

Olettekos jo huomanneet että masu ois pyöristyny? minusta tuntuu että kyllä se nyt on alkanu pikku hiljaa kasvaa ja pömpöttää. ainaski ilman vaatteita ite erottaa kyllä masun, ja nii sano mieski että on se kasvanu. paitsi että oon mä kyl syönyki että oon kyllä lihonukki varmasti :LOL:

ihana ilma, jos menis levähtelee ja jos sit jaksas ulkoilemaan vielä lähteä. ku ei oikein oo tullu liikuttua viime aikoina ku tuo sänky ja sohva houkuttaa enemmän.. :whistle:

miiku 8+5

Eilen sitten loppui tuo tupakanpoltto kokonaan, olen vähentänyt varmaan puoleen plussauksen jälkeen ja nyt sitten päätin lopettaa kokonaan. Välillä tekee ihan kunnolla mieli, mutta vähän aikaa kun kestää menee kyllä ohi. Vettä olen juonut aikas lailla ja koko ajan tekis mieli syödä, mutta onneksi ostin eilen kirsikkatomaatteja, ovat uskomattoman hyviä jääkaappikylminä.

Avokkikin lähti torstaina anoppilaan, minä jäin tekemään noita koulujuttuja pois ja maanantaina ois tenttikin mihin pitäis lukea, joo ei paljoa innosta.

Aamulla ei olis taas millään jaksanut herätä ja tuntui taas sellaisia menkkamaisia kipuja, hitsi kun viikko vielä odotettavaa sinne ultraan.
Toisaalta pelottaa mennä sinne, kun on ollut niin ihana kuvitella minkälainen tuo pikkuinen tuolla on ja sitten jos siellä ei mitään olekaan.

No varmistuuhan tuo asia sitten, olen yrittänyt olla miettimättä asiaa, mutta kyllä kaikki vaihtoehdot käyvät mielessä.

Siiri80 + UlpuMatti tasan 10

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 17:42 hilla83 kirjoitti:
Laitettaisko gallup pystyyn kun täällä on paljon meitä uusia..

Kerrottais ittestä vähän, ikä, monesko lapsi tulossa, mistä päin ja mitä nyt keksiikin? :)
Profiilistakin löytyy jotain :)

Eli oon 28, mies vuotta nuorempi. Ensimmäinen lapsi tulossa reilun 1½ vuoden yrityksen jälkeen - luomutärppi. Pohjois-Karjalasta (Keski-Karjalasta) kirjoittelen. Perheeseen kuuluu lisäksi hauvapoika.

Ja TRIPLAonnea Sardenia[/b :flower: :flower: :flower: sekä

heffalumpille viihtyisiä hetkiä ja onnea odotukseen lokakuisissa - käy silti aina kertomassa kuulumisia meillekin :)

HT ja kanssamatkustaja 10+2

Kaunista huomenta! :flower:

Täällähän on melkein kesä kun +19 tälle päivälle luvattu B) Ihanaa!

H82: Täällä saa avautua :hug: Ei miehet ymmärrä hormoneista mitään! Tai jos ymmärtääkin, niin niitten mielestä ne on ihan p.ersiistä :D

Ylihuomenna se sitten on.. Ultra. Eilen jo mietin, miten kerron miehelle että kaikki ei oo niinku pitää :/ Hirvittävän optimistinen olen. Ja kun mieskään ei ekaa kertaa pääse ultraan mukaan, aikasemmin ollu jokaisessa mukana. Kai mää tästä yksinkin selviän.

Heipsan täältäkin

Ei oo oikeen malttanut käydä mitään kirjoittelemassa kun ollut tekemistä...sairaslomallahan minä olin viime viikon ke-pe, huomenna ois ultra, saa nähä mitä sanoo nyt sitten et jatkuuko sairasloma, vai suostuuko esimies antaa miun olla siinä kassapäässä...en mie kuitenkaan siellä takana kärsi olla jaloillani ja huonoissa asennoissa...eli huomenna kuitenkin aamusta töihin ja sen jälkeen ultraan...

Minä näin viime yönä unta ekaa kertaa vauvasta, mä kävin synnyttämässä Iisakmessa??? :eek: ja vauva oli poika, yhtäkkiä siihen uneen tuli sitten miun vanhin sisko ja se änkes samaan autoon sitten...ja joku hanne soitti ja onnitteli vauvasta...oltiin siis paluumatkalla kotiin....mies ajoi :eek: mitä se nykyään harvoin tekee :whistle:

Eilen käytiin siskon luona vaihtamassa kesärenkaat ja samalla grillattiin kun niin mahtava päivä oli...mutta nyt herätteleen poijat ja sitten siivoilemaan

Perfekta ja masukki 10+3

(Pikkuiselle nimi vielä keksimättä kun annoin siskolle sen homman kun minä kekkasin siskon pojalle odotusnimen B) )

Kääk! Triplaonnittelut Sardenialle :D Mie voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu, itse kun olin jo aivan poissa kartalta tuon kaksosuutisen jälkeen! :eek: Mutta oikein paljon onnea odotukseen, sitä varmasti nyt tarvitaan! Meitähän on jo 3 monikko-odottajaa samassa pinossa, mitähän lie ollut noissa kevätauringon ensisäteissä kun tuplia ja jopa triploja pukkaa :LOL:

Meidän välkky ravintolapäällikkö tuli multa kysymään kun kuuli mun odottavan kaksosia, että söitkö hormooneja?!! Siis oikeasti, oli musta aika törkeästi kysytty, mutta kuittasin sen vaan nauraen että ihan luomuja ovat..

Liituraita ja papuset 9+2 (tai jotain sinne päin)

Huomenta \|O

Nyt on tullut oireisiin väsymys mukaan, ja se on lamaannuttavan voimakas. Ei jaksa juuri mitään tehdä :( Muuten olo on ihan samanlainen kuin aiemmin eli pahaa oloa esiintyy päivittäin (nyt enemmän iltapäivästä) ja tissit on kuin tykinkuulat ja tooodella kosketusarat. Vessassa juokseminen alkaa rassaamaan ja ehkä siksi tunnen itseni väsyneeksi koko ajan...Yöllä nimittäin vähintään kaksi kertaa. Klo 1-3 ja 4-6 :/ Olen vähentänyt iltaisin juomista mutta tehotonta.

On niin kaunista ulkona että ei viitsi valittaa turhia :LOL: Eilen sain hullut panda rajat silmiin aurinkolaseista kun viihdyin terassilla kaverin kanssa. Nyt varmaan kärvisteltävä ilman jotta rajat tasoittuu...
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille ja tervetuloa uusille minunkin puolesta.

-Tipi & VeetiVilma 9+5 (viime viikon ultran mukaan)

mittari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 23:20 sardenia kirjoitti:
TARINANI:

tänään 13.4 perjantaina oli ensimmäinen neuvola heti aamusta. aika olisi ollut vasta iltapäivästä, mutta vatsakipujen takia pääsin heti aamusta neuvolantädin luo. th oli kovin huolissaan vatsakivuistani ja sanoi että jos kipu ei hellitä, voin mennä TAYSiin näytille.

kipu ei hellittänyt, eikä pahentunut, mutta mieheni oli todella huolissaan minusta ja menimme käymään TAYSissä.

jonotimme reilusti yli tunnin ja oli jo aivan valmis lähtemään kotia, koska olo ei nyt niin hirveältä tuntunut.

ultraa tehdessään lääkäri sanoi ettei kaikki nyt ole aivan normaalisti, sanoi kätilölle että menee hakemaan toisen lääkärin.olimme miehen kanssa aivan hädissämme ja varmoja siitä että jotain on pahasti vialla tai koko vauvaa ei ole...

toinen lääkäri ultrasi ja sanoi vinkaten silmää, että " juu ei tämä nyt ihan normaalia ole, sillä rouvalla on kohdussa 3 sydäntä!!!"

hetken ajan luulin että vauvalla on joku epämuodostuma, mutta lääkäri tarkensi että "kolme alkiota, kolme sydäntä... hyvä rouva odotatte kolmosia!!!!!!"

sori jos kirjotan epäselvästi tai jotain mutta aivot lyö nyt täysin tyhjää!!!!!!!!!!!!!

palstailen huomenna enemmän ja kirjaudun, nyt on mentävä nukkumaan.

la olisi 27.11.07

mammasardenia ja tupu, hupu ja lupu
voihan tripla-huh :D

Onnea.. se on lahja ;) itse odotan kaksosia ja on yksivuotias ennestään.. mietin jo et mitenhän tästä, mutta kolmekin on jo aika saldo. pitäisköhän ajatella, että siinä he menee sitten liukuhihna-tyyliin, syötöt ja vaipanvaihdot ym.. :D

mulla on kova stressi päällä kun isä kuoli ja yritän tässä järjestellä asioita. sitä ei tajuakkaan ennen kuin näin käy, että kuinka paljon joutuu järjestämään, lisäksi perunkirjoitukset ja kaikki virkatodistukset surun keskellä. Olenkin miettinyt jo että kestääköhän kaksoset masussa ollenkaan.. tätä stressiä kun en pääse karkuun, en sitten millään :'(

t. mittari

Avokkia odotellaan kotiutuvaksi, johan tuota taas onkin ikävä vaikka ihan 3 yötä ollaan oltu erossa.

Must tuntuu, että mulle on siunaantunut kaikki mahdolliset oireet, alussa pientä verenvuotoa kuukautisten aikaan, pahoinvointi, väsymys, tissit arkana, vessassa käynnit lisääntyy, mielialat vaihtelee ja nyt viimeisenä tuo huimaus ja kuumottelu.

Siis ihan istuessa saatta huimailla päästä, ei seisoessa tai ylipäätään jaloilla ollessa. Mietin että mitä tää on, mutta selvishän tuo tuota raskauskalenteria lukiessa.

Eilen ja tänään taas tosi niukkaa veristä vuotoa, miks musta muutenkin tuntuu välillä siltä ettei tuolla mun masussa kukaan ole kasvamassa, no reilu viikko vielä jännättävää.

Siiri80 & Ulpumatti 10+1

Yhteistyössä