"juu"
[QUOTE="harmaa";26424464]Vittu mä oon tyhymä mut en tajunnu kuka se oli vaikka luin ketjun putkeen läpi :O [/QUOTE]
et ole ainoa...
et ole ainoa...
Mie veikkaan että olet punapää nainen...Mistä sä tiedät minkä näkönen mä oon?
Imperial tässä eilen valitteli, että suhde on päättymässä eroon, ja tänään kyseli,että joko vois ottaa uuden naisen kiertoon. Ihmettelen vähän ap:tä, pakko myöntää.No Imperial kuuluu olevan. Mulla on ilmeisesti mennyt ihmiset sekaisin. Luulin, että Imperialilla oli emäntä, jonka kanssa harrastaa parinvaihtoa. Kukas se sitten olikaan?
Että niinku uusi suhde valmiiksi pedattuna I:llaImperial tässä eilen valitteli, että suhde on päättymässä eroon, ja tänään kyseli,että joko vois ottaa uuden naisen kiertoon. Ihmettelen vähän ap:tä, pakko myöntää.
Ai kauheeta, ihan ennen kuulumatonta että suhde karilla ja tapaa mielenkiintoisen ihmisen sotkujen keskellä. Paheksutaanpas nyt kaikki ihan urakalla.
Paheksun ihan kaikkia tuota harrastavia ihmisiä. Mikä siinä on, että ei voi erota ensin entisestä ja sitten vasta alkaa petaamaan uutta suhdetta? No mutta ihastellaan nyt kaikki ihan urakalla kun on tällainen urotyö tehty.Ai kauheeta, ihan ennen kuulumatonta että suhde karilla ja tapaa mielenkiintoisen ihmisen sotkujen keskellä. Paheksutaanpas nyt kaikki ihan urakalla.
No joka päivähän täällä on ketjuja tästä aiheesta.
En tiedä onko minulla mennyt jokin asia ohitte? Mutta sain sellaisen käsityksen tästä ketjusta että hän on vain tavannut jonkun ilman että olisi muuta ilmassa? Kuten ystäviä ja tuttuja voi tapailla..Paheksun ihan kaikkia tuota harrastavia ihmisiä. Mikä siinä on, että ei voi erota ensin entisestä ja sitten vasta alkaa petaamaan uutta suhdetta? No mutta ihastellaan nyt kaikki ihan urakalla kun on tällainen urotyö tehty.
Kysytkö ihan tosissasi?! Etkö lukenut edes ensimmäistä sivua tästä ketjusta?En tiedä onko minulla mennyt jokin asia ohitte? Mutta sain sellaisen käsityksen tästä ketjusta että hän on vain tavannut jonkun ilman että olisi muuta ilmassa? Kuten ystäviä ja tuttuja voi tapailla..
Mulla ei ola harmainta hajua tilanteesta mutta itelle vain tuli tälläinen kuva..
Tän ketjun perusteella olen saanut sen käsityksen, että ap on ihan liekeissä.En tiedä onko minulla mennyt jokin asia ohitte? Mutta sain sellaisen käsityksen tästä ketjusta että hän on vain tavannut jonkun ilman että olisi muuta ilmassa? Kuten ystäviä ja tuttuja voi tapailla..
Mulla ei ola harmainta hajua tilanteesta mutta itelle vain tuli tälläinen kuva..
Luin kaiken, sillä ihmettelenkin näitä kirjoituksia.Kysytkö ihan tosissasi?! Etkö lukenut edes ensimmäistä sivua tästä ketjusta?
Mutta olivat HALANNEET, hyvänen aikaLuin kaiken, sillä ihmettelenkin näitä kirjoituksia.
Miehet...Luin kaiken, sillä ihmettelenkin näitä kirjoituksia.
Eikös se ole vasta sitten vakavaa kun tiedät partnerin sukunimen?Miehet...
Eikun siinä kohti kun katsoit naista. Pitäisi vähitellen olla jo asuntolaina paperit allekirjoitettu.Eikös se ole vasta sitten vakavaa kun tiedät partnerin sukunimen?
Ai niin ja palsta on osannut opettaa myös sen minulle että uuteen suhteeseen ei saa alkaa ennenkuin ex on päässyt erosta yli.Eikös se ole vasta sitten vakavaa kun tiedät partnerin sukunimen?
Mietinkin että miksi se exä tuijotti 8-vuotta..Eikun siinä kohti kun katsoit naista. Pitäisi vähitellen olla jo asuntolaina paperit allekirjoitettu.