En mäkäänoikeastiko?
Ja mä en nähnyt.:'(
En mäkäänoikeastiko?
Ja mä en nähnyt.:'(
Kunhan yrität vedättää meitä sinisilmäisiä kanssapalstailijoita. Kuitenkin olet kotona peilin edessä harjoitellut posedownia, että miten se vasen rintalihas näyttää miehekkäämmältä näin yläkulmasta kuvattuna. Huuletkin näyttää paremmilta hieman tötteröllä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26437399:kuvaketjussa just näytin naamakuvan ja varmaan ei ollu mitään ylimääräsiä ilmeitä.
todisteet ilmeestä tulee varmaan kohta.Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26437525:Kunhan yrität vedättää meitä sinisilmäisiä kanssapalstailijoita. Kuitenkin olet kotona peilin edessä harjoitellut posedownia, että miten se vasen rintalihas näyttää miehekkäämmältä näin yläkulmasta kuvattuna. Huuletkin näyttää paremmilta hieman tötteröllä.
:wave:Täällä toinen samassa tilanteessa. Onpa meitä sitten edes kaksiKaikki vaan treffailee ja mulla ei ole ketään. Kivat teille. Mä vaan odotan jotain ihmettä saapuvaksi mun elämään, aika hiljasta pidelly.
Eipä oo ihmeitä näkyny täälläkään suunnalla Ehkä se joskus viel tulee...:wave:Täällä toinen samassa tilanteessa. Onpa meitä sitten edes kaksi
noh :O hyytykö tämä tarina heti alkumetreilleEipä oo ihmeitä näkyny täälläkään suunnalla Ehkä se joskus viel tulee...