On mulla yks lapsi. Jussin jälkeen vois kattoa? Mullakin vois olla silloin paremmin saumaa. Nyt on muutto ym. tässä alkukuusta, niin on vähän hässäkkää.Olikos sulla lapsia? Mul normisti menis ens viikonloppuna isälleen, mutta nyt on muuta. ja siit sit joka toinen viikonloppu on mun vapaata. Jussita jää viikoks isälleen. Mites sulle kävis?
Jussin jälkeen pidetään mielessä. Ja otetaanko sille et muitakin sinkkuja voi ilmestyä tapaamisen? Mikähän ois hyvä paikka? Sään salliessa pussikalja tai Suokki? Joku muu, mikä?On mulla yks lapsi. Jussin jälkeen vois kattoa? Mullakin vois olla silloin paremmin saumaa. Nyt on muutto ym. tässä alkukuusta, niin on vähän hässäkkää.
Mun puolesta kaikki saavat tulla, ketkä haluaa Mä kuitenkin pääsääntöisesti pidän ihmisistä, et on kiva heittää läppää kaikenlaisten tyyppien kanssa.Jussin jälkeen pidetään mielessä. Ja otetaanko sille et muitakin sinkkuja voi ilmestyä tapaamisen? Mikähän ois hyvä paikka? Sään salliessa pussikalja tai Suokki? Joku muu, mikä?
Impo se on. Ainostaan keravalainen bensalenkkari syttyy noin viehkeästä daamista.Mä käyn kuulkaa hakee paskapaperii naapurista ja tuun sitten kertoo teille kuka se on. Jos ketään on enää paikalla?!?!?
vieläkö sä oot sitä paperia hakemassa :attn: kerro nyt äkkiä, kun mun tarvii mennä kohta nukkumaan opcorn:Mä käyn kuulkaa hakee paskapaperii naapurista ja tuun sitten kertoo teille kuka se on. Jos ketään on enää paikalla?!?!?
No jes tulihan se essu nro 1 tänne kommentoimaan. Oltiin Mepsukan kanssa ja ihan se sama kusen hajunen baarikin oli kyseessä. About sama menokin. Toki jatkot jätettii nyt välii, ku oli arki.Miten nää treffit numero 2 meni? Ja onks se varattu?
Just tulin takasvieläkö sä oot sitä paperia hakemassa :attn: kerro nyt äkkiä, kun mun tarvii mennä kohta nukkumaan opcorn:
No eikö ne vihjeet ollu jo tarpeeks selvät? Jos hänen pitää sanoo jim carrey IT WAS ME - YouTube (siis vihjeiden perusteella) Nii kai tää on aika taputeltu juttu jo?!?!? Tyydyttikö palstaa?
En tiedä, en. Siksi en ulkonäöstä olekaan puhunut sanallakaan. Mutta onnea toki.Mistä sä tiedät minkä näkönen mä oon?