just
Lupaat vaan. Katotaan mitä tyhjäpää laukoo takasAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26416647:tyhjää se sulla on kun jaksat kytätä ja arvailla väärin.
sait jo hetken huomioo, enempää ei tipu.
Lupaat vaan. Katotaan mitä tyhjäpää laukoo takasAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26416647:tyhjää se sulla on kun jaksat kytätä ja arvailla väärin.
sait jo hetken huomioo, enempää ei tipu.
Luulis tiimarinvihkolaisten ilmestyneen iltavuoroon jo ;DEihän tääl oo viel mitn paljastunut? Vai menikö mult pahasti ohi? *Kossua odotellessa*
Arieshan seJaahas. Ei nyt jaksa selata taakse päin että kenestä olikaan kyse
colaa, ei coca colaa..Päätön se ei voi olla Se ei juo kaljaa eikä siideriä !
Se juo coca colaa
Minuahan tuo tietäjä näyttää tarkoittavan, nyt kyllä erehdytJaahas. Ei nyt jaksa selata taakse päin että kenestä olikaan kyse
Joo ei oo päätön.Päätön se ei voi olla Se ei juo kaljaa eikä siideriä !
Se juo coca colaa
No mä jo vastasinkin sille. Ihme syväanalyyseihin ihmiset kykenee palstajuttujen perusteellaMinuahan tuo tietäjä näyttää tarkoittavan, nyt kyllä erehdyt
Sun pitää vastaa Jim Carrey (valehtelija, valehtelija:ssa) äänellä tähän....sivu 6.... where the hell is answer
Ahaa.... meni hetki ennen ku hiffasin mitä tarkoitit, mut nyt aukesSun pitää vastaa Jim Carrey (valehtelija, valehtelija:ssa) äänellä tähän....
Tää olikin tarkotettu semmoseks pähkinäks ;DAhaa.... meni hetki ennen ku hiffasin mitä tarkoitit, mut nyt aukes
Ei muuten oo :OOnko uusi tapaaminen jo sovittu? opcorn:
Mä voin treffaa sua(kin). Missäs päin sä asusteletkaan?Kaikki vaan treffailee ja mulla ei ole ketään. Kivat teille. Mä vaan odotan jotain ihmettä saapuvaksi mun elämään, aika hiljasta pidelly.
Helsingissä.Mä voin treffaa sua(kin). Missäs päin sä asusteletkaan?
Mäkin voin treffailla sua.... kaikkia. ei vaiskaanKaikki vaan treffailee ja mulla ei ole ketään. Kivat teille. Mä vaan odotan jotain ihmettä saapuvaksi mun elämään, aika hiljasta pidelly.
no ei voi kovin tunnettu olla,jos maanantaina treffasitte ja sitten vasta bongasit sen täältä vai oletteko te treffannu aiemminkin?En mä tiedä onko tunnettu. Mä oon eka nähny IRL ja sit vasta bongannu täält palstalta.
Mä kutsuisin teidät kaikki oluelle kanssani, jos asuisitte jossain hoodeilla. Vaikka en kyllä edes tiedä, että asutteko?Mäkin voin treffailla sua.... kaikkia. ei vaiskaan
No mutta..... asun aika hoodeilla. 18min junallaMä kutsuisin teidät kaikki oluelle kanssani, jos asuisitte jossain hoodeilla. Vaikka en kyllä edes tiedä, että asutteko?