Aries 78
Onko paha jos 3-päivää eron jälkeen..Ai niin ja palsta on osannut opettaa myös sen minulle että uuteen suhteeseen ei saa alkaa ennenkuin ex on päässyt erosta yli.
Onko paha jos 3-päivää eron jälkeen..Ai niin ja palsta on osannut opettaa myös sen minulle että uuteen suhteeseen ei saa alkaa ennenkuin ex on päässyt erosta yli.
Jos ihan kaikki saa tulla, niin ehkä mäkin tulen. Lodetsu voi ilmoittaa mulle ajankohdan fb:ssa, jos en satu täällä pyörähtelemään kovin aktiivisesti.Mun puolesta kaikki saavat tulla, ketkä haluaa Mä kuitenkin pääsääntöisesti pidän ihmisistä, et on kiva heittää läppää kaikenlaisten tyyppien kanssa.
Mulle tulee muuten kaupungilla toisinaan ventovieraat juttelemaan, ilmeisesti ihan muuten vaan. Se vissiin on tää mun tasapainoinen, hyvä aura? :xmas:
no siitähän saisi sähkötuolia jos nämä jotkut saisi päättääOnko paha jos 3-päivää eron jälkeen..
eikun pää pölkylleno siitähän saisi sähkötuolia jos nämä jotkut saisi päättää
sinä kannatat tämmöistä vihreää vaihtoehtoaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26424848:eikun pää pölkylle
... so that's how you got your name.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26424848:eikun pää pölkylle
Sun tapaan?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26424848:eikun pää pölkylle
Sitten en kehtaa tunnustaa. sähkö on sinistä ja sattuu perkeleesti. Toisaalta pääkin olis ihan jees pitää hartijoissa kiinni..no siitähän saisi sähkötuolia jos nämä jotkut saisi päättää
No mutta päätön pyövelihän olisi aika paska. Tai siis anteeksi, työkyvytön.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26424856:tai nimi tuli tehdystä työstä
ajattele sitä vaikka sukunimenä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26424861:No mutta päätön pyövelihän olisi aika paska. Tai siis anteeksi, työkyvytön.
Mjaa.. vai sinäkö se oletkinOnko paha jos 3-päivää eron jälkeen..
Ilman aivoja ainakin onnistuu aika hyvinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26424864:ajattele sitä vaikka sukunimenä.
ei täällä ilman päätä voi kirjottaa, tai siis voi. kunhan se vaan on kiinni vielä..
Nimenomaan.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26424867:Ilman aivoja ainakin onnistuu aika hyvin
kieli poskessaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26424867:Ilman aivoja ainakin onnistuu aika hyvin
Tervetuloa! Siis homman nimi on kai OLE SINKKUJos ihan kaikki saa tulla, niin ehkä mäkin tulen. Lodetsu voi ilmoittaa mulle ajankohdan fb:ssa, jos en satu täällä pyörähtelemään kovin aktiivisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26424883:ei toimi ajatus. pakko mennä nukkumaan.
öitä kaikille.
:wave:
Kuulkaas sinkut ja LP:t minä taidan kaatua sänkyyn, tehkääs tänne jotain luettavaa huomiselle niin ei käy aika pitkäksi.
Mun tarvii sanoo, että mulla ei ole ollu varmaa tietoa toisen parisuhdetilanteesta...Imperial tässä eilen valitteli, että suhde on päättymässä eroon, ja tänään kyseli,että joko vois ottaa uuden naisen kiertoon. Ihmettelen vähän ap:tä, pakko myöntää.
Koivuniemen herra...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26424887:Epäilyttävää
Sekin vielä :O:O Jätkät on ihan liekeissä.Koivuniemen herra...
Ja sekin vielä!Koivuniemen herra...
Veit sanat suustani!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26424891:Sekin vielä :O:O Jätkät on ihan liekeissä.