Mä oon tänään miettinyt Blumea

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Nääh, ei.
Ei siis mitään mutakaan tietoa /"kontaktia" tämänpäiväisenkään älämölön johdosta.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1789314#m21350443
Tarkoitin siis tähänkin, että:
Raportoi toki Tytsi-89 sitten miten asia edistyy, jos yleensä edistyy tai jos mitään raportoitavaa koskaan on!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari harmaana:
Nyt tiedän kuka B. oli! RUKOILIJASIRKKA. Kaikki pätee, kirjoitti näppärästi, valvoi myöhään ja etenkin ;) Blume piti sirkkaa kovin kauniina. Ja sirkka tykkää yhä tehdä jekkuketjuja, eli isompikin huijaus onnistuisi. No joo, mutta oikeasti, laitan tästä melkein pääni pantiksi. B)

Itse olin useamman vuoden harmaa, myös blumen aikana.
Villi oli veikkauksesi, mutta Sirkkikseltä ei niin paljoa älynlahjoja löytyisi. Sirkka myös laittaa tänne niistä sadoista kuvaotoksista onnistuneimmat, vaan kukapa ei. Minä sentään (! ) näin hänet livenä ja en kehuisi.
Anteeks nyt kyylä, mutta miten ihmeessä mun ulkonäkö tähän liittyy? Hullu olet.

Rukoilijasirkka
Mun mielestä on aika tylsää varastaa kuvat jostain ja napata kommentitkin jostain copypastella. Mä en todellakaan tekisi niin. Sellanen on tosi plääh, eikä voisi antaa mitään tyydytystä.

blume on arvoitus
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt tiedän kuka B. oli! RUKOILIJASIRKKA. Kaikki pätee, kirjoitti näppärästi, valvoi myöhään ja etenkin ;) Blume piti sirkkaa kovin kauniina. Ja sirkka tykkää yhä tehdä jekkuketjuja, eli isompikin huijaus onnistuisi. No joo, mutta oikeasti, laitan tästä melkein pääni pantiksi. B)

Itse olin useamman vuoden harmaa, myös blumen aikana.
Villi oli veikkauksesi, mutta Sirkkikseltä ei niin paljoa älynlahjoja löytyisi. Sirkka myös laittaa tänne niistä sadoista kuvaotoksista onnistuneimmat, vaan kukapa ei. Minä sentään (! ) näin hänet livenä ja en kehuisi.
Anteeks nyt kyylä, mutta miten ihmeessä mun ulkonäkö tähän liittyy? Hullu olet.
Eihän tuo sirkkis jossain kuvissa niin kaunis olekaan. Gracekin on kauniimpi ja moni muu. On vain niin paljon esillä ja monia kuvia.

blume on arvoitus
En ajatellutkaan, että sinä luulit sirkkaa blumeksi, mutta mitä mieltä olet teoriasta tytsi? Mieti ennen kuin vastaat.
Tytsi on outo kun noin nuorena täällä pyörii ja eikös hän ystävystynytkin Blumen kanssa? Mielestäni ei outoa vaikka olisi tytsi.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja blume on arvoitus:
Eihän tuo sirkkis jossain kuvissa niin kaunis olekaan. Gracekin on kauniimpi ja moni muu. On vain niin paljon esillä ja monia kuvia.
Kerrohan vielä, miten mun ulkonäkö liittyy koko asiaan?
Ei mitenkään, älä anna provosoida itseäsi. Tuskin saat kuitenkaan tuota ihmistä ajattelemaan toisin itsestäsi.

blume on arvoitus
Alkuperäinen kirjoittaja blume on arvoitus:
Kerrohan vielä, miten mun ulkonäkö liittyy koko asiaan?
Ei mitenkään ulkonäkö mutta olet niin paljon esillä, kuvinesi kaikkinesi. Voisi hyvin olla sivupersoona, noin ajankuluksi. Eiväthän lapsesikaan niin pieniä ole , joten aikaa riittää.

Mä en rehellisesti sanoen usko, että Rukoilijasirkka pystyisi sellaiseen suoritukseen mitä Blumen esittäminen vaatii. :ashamed: anteeksi Sirkkis, en tarkoita tätä millään pahalla sua kohtaan. Blumella oli aika laajat tiedot filosofiasta, ja hän osasi hyvin filosifiaan tukeutuen ja sillä perustellen perustella uskonto-vastaisuuttaan. Myös lääketieteestä löytyi tietoa, jota ei ihan kaikilla ole ilman perusteellista taustatutkimusta. Merkillepantavaa mun mielestä on myös monien muiden seikkojen lisäksi taitava HTML-kielen käyttö, sekä Sirkkis että Tytsi on niin kauan ollut palstalla, että luulis, että sellainen olisi tullut jo aikoja sitten esiin. Jos joku osaa niin hyvin käyttää HTML-kieltä, niin on varsin todennäköistä, että se näkyy myös käytännössä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Tytsi ei ole Blume. :D Montahan kertaa sekin on täällä käsitelty. :whistle:
Niinpä. :whistle:
Tuliskohan Tytsi mun unileluksi B)
En usko. :xmas:
Se ei ole uskon asia :D , kultsi
Kultsi, mä tiedän ettei Tytsi tuu. =) :hug:

Tytsi ei ole Blume. :D Montahan kertaa sekin on täällä käsitelty. :whistle:
Niinpä. :whistle:
Tuliskohan Tytsi mun unileluksi B)
En usko. :xmas:
Se ei ole uskon asia :D , kultsi
Kultsi, mä tiedän ettei Tytsi tuu. =) :hug:

:'(

Vakkari harmaana
Mä en rehellisesti sanoen usko, että Rukoilijasirkka pystyisi sellaiseen suoritukseen mitä Blumen esittäminen vaatii. :ashamed: anteeksi Sirkkis, en tarkoita tätä millään pahalla sua kohtaan. Blumella oli aika laajat tiedot filosofiasta, ja hän osasi hyvin filosifiaan tukeutuen ja sillä perustellen perustella uskonto-vastaisuuttaan. Myös lääketieteestä löytyi tietoa, jota ei ihan kaikilla ole ilman perusteellista taustatutkimusta. Merkillepantavaa mun mielestä on myös monien muiden seikkojen lisäksi taitava HTML-kielen käyttö, sekä Sirkkis että Tytsi on niin kauan ollut palstalla, että luulis, että sellainen olisi tullut jo aikoja sitten esiin. Jos joku osaa niin hyvin käyttää HTML-kieltä, niin on varsin todennäköistä, että se näkyy myös käytännössä.
Blumen tiedot olivat wikipedia-tasoa. Ei sen syvällisempää. Tripod käytti koodeja tekstissään vielä viime vuonna, äkkiäkös sirkka ne siitä mallin avulla oppi. Ei tarvita kuin pari koodia.

Blumen tiedot olivat wikipedia-tasoa. Ei sen syvällisempää. Tripod käytti koodeja tekstissään vielä viime vuonna, äkkiäkös sirkka ne siitä mallin avulla oppi. Ei tarvita kuin pari koodia.
Pesky jutteli myös mesessä Blumen kanssa.

Yhteistyössä