Zariza kun laitoi jopa linkin mun uuteen yritykseen tänne heti kun se oli perustettu
! Naurattaa hirveästi toisaalta ja toisaalta säälin tai en tiedä onko se sääli vai mikä tunne tämä on. Mulla vaan sellainen mielikuvitus kun kyseinen palstalainen istuu jossain pimeässä huonessa eikä tee muuta kun hakkaa koneen ja seuraa jotain tiettyä henkilöitä jopa pelottavalta vaikuttaa, ainakin kun 2päivä sitten totesin itsekin kuinka ei voi olla turvallisesti edes omassa autossa. Olen nähnyt Zarizan kkrjoitukset Iltalehdessä, myös muiden palstalaisten kommentteja, kuinka en kuulemma maksa palkkoja on jotain verovelkoja, jotain huumebisnestä teen kans kuulemma Meksikossa, että jopa Iltasanomat halusivat tehdä jutun tästä ja mä mun mielestäni vastasin näihin kysymyksiin ja tästä juttu lehdessä löytyy. Jos olisi jotain peitettävä tai olisin talous tai huume riikollinen tai edes yks palkka ei olisi hoidettu ajoissaan niin olisin istunut vaan hiljaa. Mutta mun perusasiat kunnossa, on tietysti yrityksellä nyt ongelmia mutta sekin korjataan kun mikään ei ole mahdotonta jos halua mutta tietysti ei myöskään kristallipalloa ole ehkä huomenna kaikki on huonosti. Zarizalle, käy edes kerrankin LV liikkeessä ja kysyy kuinka kaikki toimii, laukku ei ole hyllyssä se on rakas tilattu, tiedätkö edes kuinka saa tilattua liikkeeseen jotain? Must tuntu tuskin ja vertailee vaan rauhassa kuvia, olisi noloa 30 vuotiaana ostaa feikkiä, mutta kun sun vaan pakko aina keksiä jotain niin jatkaa sen vapaasta, mun aloitukset olisi muuten aika tylsiä. Echo, jos tänne jotain haluat keksiä ei muuta kun vaan alat trolliksi tai Zarizan kakkoseksi. Pöh itsellä ei ole miljardööri miestä ainakaan eikä tällaisia special editionin sydän sormuksia, onko se joku x Tiimarin mainos? Tiedätkö edes mitä on speciali juttuja Cartierilta ja kuinka näitä tehdään ja puhumattakaan kuinka näitä voi edes saada, hirveän hankala ja parhaat mahdollisuudet Briteissä jos on tuttuja, todella specili juttuja edes ei löydy kotisivuilta mutta sijoitus mielessä ne on hyviä
kuin myös laukut. En tykkää heitä rahaa mihin sattuu, heitän vain sellaisiin tuotteisiin jotka voivat jopa tuplata summan. Samalla tavalla panostan kaalusteihin kuin myös vaateihin, ostan mitä saa kierätä ja missä arvo säily edes pikkasen kuin myös laatu pitäisi olla. Rahattomanakin mielummin omistan yhden hyvän t paidan kun monta paita ja toppia ja on myös käyttönöllistä kun ei ole monta vaihtoehtoa eikä tarvitse miettiä mitä huomenna päälle laittaa...