Mä olen mestari ostamaan vaatteet lapsille ;-DDD

eilen menin merkkivaatteita ostamaan lapsille tekijän kanssa ja yllätys yllätys kun eka setti kokeilin pamahdin nauruun heti, Chanelille ylipitkän mekon sain :ROFLMAO: olen niin hyvä tekemään ostokset aina mutta tohon Papuun rakastuin, piristävä oranssi, tietysti myös hemmottelin itseni :giggle: itselle sentään oikeat koot ostan tai ehkä kun ne vaan laukut. Onko kenelle käy noin että kaupassa koko tuntu oikealta ja sitten kun päälle laittaa ei tsiisus?



Ja mun hemmottelu sekä LV keepall tuli mukaan vihdoin keltaisena...
 
r0s
Mun ex-anoppi osti AINA lapsille vähän liian pieniä vaatteita ja sit niitä ois pitänyt käyttää vaikka hyvä että polvet ja kyynärpäät peittyivät. :ROFLMAO:

Noin päinhän se, liian suuri siis, on vielä okei.
 
Ko Zarizalla kun ei muuta tekemistä ole mitäs sille voin :geek:! Hän ei osa edes hakusanalla Keepall hakea. Zazira halua kaikille vaan todistaa omia ufo juttuja kuinka mä omistan feikit :sleep: kerro jo jotain hänestä. Tänne hän vitsi kirjoittaa vaikka ja mitä ja kun pistin sille mun puh nro ei uskaltanut soittaa :LOL: ehkä joku teini vaan ko nimimerkin takana tai iäkäs elämän kyllästynyt ihminen joka elää palstan kautta ja kiusaaminen tuo iloa, en siis hauku häntä, toivon toisinpäin kaikkea hyvää, mietin vaan kun normaalilta ei vaikuta. Mutta en minäkään normaali ole:LOL: ainakin jotkut noin ajattelee ehkä siks kun elän täysillä ja nautin tehdä vaikka ja mitä :oops:

https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/keepall-50-bandouliere-k45-nvprod1420099v#M53764
 

Yhteistyössä