Mä olen mestari ostamaan vaatteet lapsille ;-DDD

vierailija
Värit järkyttäviä, itse en tyttärelleni ostaisi tuon väristä yöpukua. Ja kyllä, ne näyttää todellakin yöpuvuilta, vaikka miltsu väittäisi niitä avaruuslentäjän asuksi...
 
Mun silmiin noi näyttää univaatteilta:oops:
Mutta kiban väriset ovat ja taitaa lapsetkin tykätä:)!
Ja hyvä ihme sentään, onko teidän nuorimmainenkin jo noin isoksi kasvanut?! Vuodet ne vierii, nauti siitä ajasta kun ovat pieniä:)...
Kiitos kyllä mun vauva jo 2 vuotias apua :giggle: aika menee äkkiä kyllä! Hän osa jo pukeutua itse, puhuu kahdella kielellä apua tuntu ihan kuin just eilen synnytin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei tässä mitään vaivaa minulle ole. Tieto tulee teille ihan kylkiäisinä. Plus mottoni on : "Totuus ennen kaikkea (y)"
Tuota jos totta puhutaan niin sen vähä mitä oon huomannu, niin sä oot kuin liimakärpänen heti paikalla Milannan saapuessa ja yleensä aina kärkkäästi enempivähempi arvostelemassa. Se puolestaan ei anna kauhean hyvää kuvaa susta vaikka toisinaan vahingossa paljastat olevasi ihan taitavakin keskustelija.

Anna Milannan puuhata omiaan, hän on antanut sullekin saman rauhan:). Ja jos jotakuta kauheesti nyt kiinnostaa esim.LV- mallistojen päivitykset, niin kyllä täällä sellaiset ihmiset osaavat sen tiedon hakea itsekin. Sun ei suinkaan tartte toimia "muotipoliisina":)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Kiitos kyllä mun vauva jo 2 vuotias apua :giggle: aika menee äkkiä kyllä! Hän osa jo pukeutua itse, puhuu kahdella kielellä apua tuntu ihan kuin just eilen synnytin :LOL:
...ja kohta muuttavatkin jo omilleen :)!

Kaikille kolmelle toi setti näyttää sopivan oikein hyvin eikä tuo Papusesi mekko nyt niin pitkä ole etteikö hyvin käytössä menisi:). Mieluummin sitä kasvuvaraa kuin että liian sopivat olisivat.
 
Tuota jos totta puhutaan niin sen vähä mitä oon huomannu, niin sä oot kuin liimakärpänen heti paikalla Milannan saapuessa ja yleensä aina kärkkäästi enempivähempi arvostelemassa. Se puolestaan ei anna kauhean hyvää kuvaa susta vaikka toisinaan vahingossa paljastat olevasi ihan taitavakin keskustelija.

Anna Milannan puuhata omiaan, hän on antanut sullekin saman rauhan:). Ja jos jotakuta kauheesti nyt kiinnostaa esim.LV- mallistojen päivitykset, niin kyllä täällä sellaiset ihmiset osaavat sen tiedon hakea itsekin. Sun ei suinkaan tartte toimia "muotipoliisina":)
näin on :)
 
...ja kohta muuttavatkin jo omilleen :)!

Kaikille kolmelle toi setti näyttää sopivan oikein hyvin eikä tuo Papusesi mekko nyt niin pitkä ole etteikö hyvin käytössä menisi:). Mieluummin sitä kasvuvaraa kuin että liian sopivat olisivat.
Niinpä mä be pistän ens vuodeks ei paniikkia kun en vitsi vaihtaa enää ja kuitenkin saivat muita ihanuuksia jotkut jopa oli hyvä päällä huh
 
Tuota jos totta puhutaan niin sen vähä mitä oon huomannu, niin sä oot kuin liimakärpänen heti paikalla Milannan saapuessa ja yleensä aina kärkkäästi enempivähempi arvostelemassa. Se puolestaan ei anna kauhean hyvää kuvaa susta vaikka toisinaan vahingossa paljastat olevasi ihan taitavakin keskustelija.

Anna Milannan puuhata omiaan, hän on antanut sullekin saman rauhan:). Ja jos jotakuta kauheesti nyt kiinnostaa esim.LV- mallistojen päivitykset, niin kyllä täällä sellaiset ihmiset osaavat sen tiedon hakea itsekin. Sun ei suinkaan tartte toimia "muotipoliisina":)
Juuri näin.
 
Niinpä mä be pistän ens vuodeks ei paniikkia kun en vitsi vaihtaa enää ja kuitenkin saivat muita ihanuuksia jotkut jopa oli hyvä päällä huh
Jep, mitä suotta vaihtamaan kun lapset kasvaa kuitenkin niin nopeasti, niin pian ovat sopivat.

Toi nettiostaminen ei ole mun vahvinta lajia ollenkaan kun vaatekoot heittelevät mallista riippuen ja se vaihtolähetyksien edestakaisin kuljettaminen palautuksien takia on tosi ärsyttävää:D
Mieluummin shoppailen heti sovitellen niin itseni kuin lastenikin kanssa, vaikka sekin on kyllä yksi hermojen venytysoperaatio:D
 
Onhan tää laukku saman näköinen kuin Milannan laukku, miks sä zariza yrität väkisin vääntää tästä jotain muuta? Se kolmas kuva esimerkiksi.
https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/keepall-50-bandouliere-k45-nvprod1420099v#M53764

Niin? Kolmas kuva: yläsosa - vaikka ja kun - se on auki, laukun yläosa kapenee vetskarin kohdasta verrattuen muuhun runkoon, eikä levene. Mutta kaikki on katsojan silmissä. Jotkut tekee hajuvesiä, jotkut arvioi ... vaikka laukkuja työkseen.
SItten.. jos napsautat linkin laukkua ja katsot, mistä sellainen LV-liike löytyy, jossa näitä on myynnissä, niin sellaista ei löydy, ainakaan lähi- maantieteelliseltä alueelta.
 
SItten.. jos napsautat linkin laukkua ja katsot, mistä sellainen LV-liike löytyy, jossa näitä on myynnissä, niin sellaista ei löydy, ainakaan lähi- maantieteelliseltä alueelta.
*syvä huokaus*

mitä sitte

Ketä oikeasti kiinnostaa? Sulla on sun harrastukset jne...hänellä on hänen harrastukset jne..tää sun tyyli tuntuu jotenkin kurjalta, jopa näin sivullisen silmästä nähtynä(n)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Olen samaa mieltä. Miksi joidenkin täytyy vastata nyrkillä jokaiseen avauukseen?
Vain Milannan avauksiin. Hän on paikalla kuin kiimainen koira, kun milanna kirjoittaa jotain. Kyseessä on vain kateellinen venäläistaustainen henkilö, joka kiusaa ja mustamaalaa toista henkilöä ja hänen juuriaan. Tätä voisi melkein rinnastaa koulukiusaamiseen. Hän saa siitä mielihyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minulla ei ole mitään syytä vainota Milannaa. Pyydän anteeksi Mllannalta ja teiltä kaikilta, jotka näkevät minut ilkeänä. Lupaan lopettaa totuuksien etsimisen ja asioiden kyseenalaistamisen, mutta vain Milannan kohdalla. Muiden kohdalla jatkan entiseen tapaan, eikä mielipiteeni muissa keskusteluissa ole iskenyt ketään munille. Minun on nyt ymmärrettävä, että tällä kanavalla saa kirjoitella mitä vaan mieleen juolahtaa, ja tietään, että mitä värikkäämpi tarina, kansa kirkuaa "Ihanaa, tsemppii <3 !" Milanna itsessään nikki-hahmona, on selvästi rakas ja tärkeä teistä monelle, ja niin se mielestäni onkin: Milanna on palstan värikkäin hahmo. Ilman Milannaa täällä olisi varmasti tylsää ! Kiitos Milanna, kun jaksat olla mukana!
 
vierailija
Siis mitä, eilenkö tää pahoinpideltiin henkihieveriin, mm. molemmat kädet poikki meni. Nyt jo reippaana lapsille yöpukuja ostaa ja käsiveskoja (vaikka kädet poikki) :D:ROFLMAO::LOL:
 
vierailija
Minulla ei ole mitään syytä vainota Milannaa. Pyydän anteeksi Mllannalta ja teiltä kaikilta, jotka näkevät minut ilkeänä. Lupaan lopettaa totuuksien etsimisen ja asioiden kyseenalaistamisen, mutta vain Milannan kohdalla. Muiden kohdalla jatkan entiseen tapaan, eikä mielipiteeni muissa keskusteluissa ole iskenyt ketään munille. Minun on nyt ymmärrettävä, että tällä kanavalla saa kirjoitella mitä vaan mieleen juolahtaa, ja tietään, että mitä värikkäämpi tarina, kansa kirkuaa "Ihanaa, tsemppii <3 !" Milanna itsessään nikki-hahmona, on selvästi rakas ja tärkeä teistä monelle, ja niin se mielestäni onkin: Milanna on palstan värikkäin hahmo. Ilman Milannaa täällä olisi varmasti tylsää ! Kiitos Milanna, kun jaksat olla mukana!
(y) kiitos Zariza ja Jatka vaan Mil9annan valheiden paljastusta. Älä näistä joistain vastaväitteistä välitä. Et sinä kiusaa. Jos Mil9anna esittelee täällä juttuja ja väittää ties mitä niin toki sen saa kyseenalaistaa. Onhan tuo touhu niin överiä että tyhmäkin tajuaa että jotain outoa siinä ono_O
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza

Yhteistyössä