Mä olen mestari ostamaan vaatteet lapsille ;-DDD

Niinpä...aattele vaikka Toscanan seutua :love:

Sua taitaa oikeasti harmittaa se ettei kaikki täällä nyt niin yläpeukuta tätä sun pakkomiellettä milannaa kohtaan?
Anyway, emmä tartte mutta kiitos ehdotuksesta.

Olen pahoillani, jos teistä tuntuu, että minulla on pakkomielle juuri ja vain Milannaa kohtaan. Hän sattuu usein olemaan se, joka onnistuu kirjoittaa sellaistajuttua, että minulla palaa käämi, provosoidun, mutta en aina. Aina kuitenkin kiinnostun lukemaan, mitä hän kirjoittaa. Hän on kiinnostava!
Toisekseen, kiinnitän itse aivan liikaa toisenlaista huomiota omiin ostoksiini. Mietin melkein aina liiankin pitkään: kiva, ostaisinko? mutta siis tartteenko todella? ja minkä värisen? onko solki parempi ollan kullan värinen vaiko hopea?... Jahkaan, mietin, perustelen itselleni, miksi. on järkevää.. ja lopulta olenkin sitten niin väsynyt, että tuntuu kuin, että ostin jo se, miksi, koska en haluukaan, tarttekaan, mielessäni se tavara kulahti.
Tänään vapaapäivänä kulutin pari tuntia yhden vyön valintaan... mutta tällä kertaa jopa tilasin sen samana iltana ja vaativan urakan päätteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Olen pahoillani, jos teistä tuntuu, että minulla on pakkomielle juuri ja vain Milannaa kohtaan. Hän sattuu usein olemaan se, joka onnistuu kirjoittaa sellaistajuttua, että minulla palaa käämi, provosoidun, mutta en aina. Aina kuitenkin kiinnostun lukemaan, mitä hän kirjoittaa. Hän on kiinnostava!
Toisekseen, kiinnitän itse aivan liikaa toisenlaista huomiota omiin ostoksiini. Mietin melkein aina liiankin pitkään: kiva, ostaisinko? mutta siis tartteenko todella? ja minkä värisen? onko solki parempi ollan kullan värinen vaiko hopea?... Jahkaan, mietin, perustelen itselleni, miksi. on järkevää.. ja lopulta olenkin sitten niin väsynyt, että tuntuu kuin, että ostin jo se, miksi, koska en haluukaan, tarttekaan, mielessäni se tavara kulahti.
Tänään vapaapäivänä kulutin pari tuntia yhden vyön valintaan... mutta tällä kertaa jopa tilasin sen samana iltana ja vaativan urakan päätteeksi.
Eihän sun tarvitse avata Milannan aloituksia. Pakkomielteestä kertoo se, että et voi olla lukematta hänen aloituksiaan.
 
Eihän sun tarvitse avata Milannan aloituksia. Pakkomielteestä kertoo se, että et voi olla lukematta hänen aloituksiaan.
Minusta se on ihan normaalia minulle. Katson netistä joka aamu iltapäivälehtien lööpit, ja jos on joku kiinnostava, avaan lööpin, jos ei, niin ohitan.
Mutta hei, jos sinä jaksat seurata minua, että minä avaan j o k a i s e n Milannan viestin, niin sinulla on kaksinkertainen pakkomielle.- Minuun ja Milannaan :D Itse en ole aiemmin tätä tiennytkään, että olen lukenut ja kommentoinut kaikkiin Milannan juttuihin. Onhan se saavutus.
 
Kissmett harmaana
Minusta se on ihan normaalia minulle. Katson netistä joka aamu iltapäivälehtien lööpit, ja jos on joku kiinnostava, avaan lööpin, jos ei, niin ohitan.
Mutta hei, jos sinä jaksat seurata minua, että minä avaan j o k a i s e n Milannan viestin, niin sinulla on kaksinkertainen pakkomielle.- Minuun ja Milannaan :D Itse en ole aiemmin tätä tiennytkään, että olen lukenut ja kommentoinut kaikkiin Milannan juttuihin. Onhan se saavutus.
Missä olen niin väittänyt, että avaat j o k a i s e n Milannan viestin?
 
vierailija
Tuota jos totta puhutaan niin sen vähä mitä oon huomannu, niin sä oot kuin liimakärpänen heti paikalla Milannan saapuessa ja yleensä aina kärkkäästi enempivähempi arvostelemassa. Se puolestaan ei anna kauhean hyvää kuvaa susta vaikka toisinaan vahingossa paljastat olevasi ihan taitavakin keskustelija.

Anna Milannan puuhata omiaan, hän on antanut sullekin saman rauhan:). Ja jos jotakuta kauheesti nyt kiinnostaa esim.LV- mallistojen päivitykset, niin kyllä täällä sellaiset ihmiset osaavat sen tiedon hakea itsekin. Sun ei suinkaan tartte toimia "muotipoliisina":)
Hyvä pointti!

Toinen "liimakärpänen" on eräs E.. ja sit yksi vierailija, joka kirjoittaa tosi ikävästi aina Milannan ketjuihin.
 


Kyllä se näyttää, etteivät pysty.

Seuraavaksi:

Ihmisen rehellisyydestä, suorasta puheesta ja totuuden kertomisesta nauttimisesta:

Ostin eilen itselleni Diorin vyön - pitkän, pitkän etsinnän jälkeen... Ensinnäkin vaikka pidän LV:n laukkuja ja kenkiäkin (aina aitoja), niin ne vyöt ... ei kiitos, ainakaan vielä.. ja ylipäätään minä en halua, että ensimmäiseksi Merkki iskee vastaantulijaa silmään tai turpaan heti, kun kävelen kohti. Mielestäni Diorin merkki vyössä on hyvä, se on vaisu ja asiallinen. Mutta mikä tässä ostoksessa omalla kohdallani oli uutta, löysin vyön vain täältä: siis netistä ja mikä pahinta, se tulee Kiinan varastosta ! Eka kertaa saan paketin Kiinasta suoraan, ja olen varma, että ostin feikin, mutta aitoa nahkaa ja metallia. Eka feikkini :D Wau. Olen avannut uuden sivun elämässäni.
 
Hyvä pointti!

Toinen "liimakärpänen" on eräs E.. ja sit yksi vierailija, joka kirjoittaa tosi ikävästi aina Milannan ketjuihin.
Tämä liimakärpänen Echo on kyllä vähentäny paljon Milannan ketjuissa oloa, ja/tai ainakin yrittänyt ymmärtää häntä (vaikka vaikeaa on).

Mutta mun mielestä vuorovaikutuksen pitää perustua rehellisyyteen, netissäkin. Mitä hyötyä on kellekään siitä jos joku sepittää tarinansa?
Jos ei epärehellisyydestä koskaan älähdetä (ja saa toistuvastikin älähtää), niin se tyyppi jatkaa valehteluaan eikä parane ikinä. Ympäristöhän=yleisöhän sen mahdollistaa...

Musta on hienoa jos jollain on rahaa. Mut blingblingin esittelyltä putoaa pohja, jos siinä on yhtään epäilystä, esim. epämääräisestä rahoituksesta/tuotteiden lainaamisesta ja palauttamisesta kauppaan tms.

Enkä siis edelleen tiedä Milannasta jos vaikka puhuukin totta, mutta kummasti hän joutuu epäilyn kohteeksi aina. Esim.millä rahalla Miltsu, 5 lapsen äiti ostaa Vuittoneja ja designiä? Miehensäkö? Miltsun firmat ei mun käsittääkseni nyt ole isoja rahasampoja.

Olishan se loukkaavaa jos itseäni epäiltäisiin aina, esim. jos joku hyökkäisi rautaputkella mun kimppuun niin sit mua ei ees uskottaisi. Mut miksei rautatankohyökkäyksestä oo netissä löydetty tietoa?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zariza
vierailija
On ja ei. Toisaalta tekee mieli älähtää sen täydellisestä normiarjen puuttumisesta (äitinä sillä on velvollisuus tuoda suomalaista arkea lapsille), toisaalta jatkuvat laukku-ja designhehkutukset on vaan sarjaa "boooring".
Miksi? Perheillä on erilaisia tapoja elää arkeaan, monesta syystä. Älähdätkö esim. poliitikoille, jotka asuvat työviikot Helsingissä eivätkä peittele lapsiaan arki-iltoina nukkumaan?
 

Yhteistyössä