Emmää tiä. Runnoo ne ensin jalkojen välissä ja sit taittelee pari kertaa.miten ne tekee ne joutsenet
Emmää tiä. Runnoo ne ensin jalkojen välissä ja sit taittelee pari kertaa.miten ne tekee ne joutsenet
Emmää tiä. Runnoo ne ensin jalkojen välissä ja sit taittelee pari kertaa.
Pitäishän ainakin sun palvelijoiden tietää...Emmää tiä. Runnoo ne ensin jalkojen välissä ja sit taittelee pari kertaa.
Ne on kyl treenannu servettien ja pyyhkeiden taittelua, mut nyt ne harjoittelee vasta lootuskukan taittelua. Ensi viikolla joutsenet.Pitäishän ainakin sun palvelijoiden tietää...
Ne on kyl treenannu servettien ja pyyhkeiden taittelua, mut nyt ne harjoittelee vasta lootuskukan taittelua. Ensi viikolla joutsenet.
Ei se tullu vaginasta vaan Tallinkista.Johan vitsin murjaisit
Niinpä...aattele vaikka Toscanan seutua
Sua taitaa oikeasti harmittaa se ettei kaikki täällä nyt niin yläpeukuta tätä sun pakkomiellettä milannaa kohtaan?
Anyway, emmä tartte mutta kiitos ehdotuksesta.
Eihän sun tarvitse avata Milannan aloituksia. Pakkomielteestä kertoo se, että et voi olla lukematta hänen aloituksiaan.Olen pahoillani, jos teistä tuntuu, että minulla on pakkomielle juuri ja vain Milannaa kohtaan. Hän sattuu usein olemaan se, joka onnistuu kirjoittaa sellaistajuttua, että minulla palaa käämi, provosoidun, mutta en aina. Aina kuitenkin kiinnostun lukemaan, mitä hän kirjoittaa. Hän on kiinnostava!
Toisekseen, kiinnitän itse aivan liikaa toisenlaista huomiota omiin ostoksiini. Mietin melkein aina liiankin pitkään: kiva, ostaisinko? mutta siis tartteenko todella? ja minkä värisen? onko solki parempi ollan kullan värinen vaiko hopea?... Jahkaan, mietin, perustelen itselleni, miksi. on järkevää.. ja lopulta olenkin sitten niin väsynyt, että tuntuu kuin, että ostin jo se, miksi, koska en haluukaan, tarttekaan, mielessäni se tavara kulahti.
Tänään vapaapäivänä kulutin pari tuntia yhden vyön valintaan... mutta tällä kertaa jopa tilasin sen samana iltana ja vaativan urakan päätteeksi.
Minusta se on ihan normaalia minulle. Katson netistä joka aamu iltapäivälehtien lööpit, ja jos on joku kiinnostava, avaan lööpin, jos ei, niin ohitan.Eihän sun tarvitse avata Milannan aloituksia. Pakkomielteestä kertoo se, että et voi olla lukematta hänen aloituksiaan.
Missä olen niin väittänyt, että avaat j o k a i s e n Milannan viestin?Minusta se on ihan normaalia minulle. Katson netistä joka aamu iltapäivälehtien lööpit, ja jos on joku kiinnostava, avaan lööpin, jos ei, niin ohitan.
Mutta hei, jos sinä jaksat seurata minua, että minä avaan j o k a i s e n Milannan viestin, niin sinulla on kaksinkertainen pakkomielle.- Minuun ja Milannaan Itse en ole aiemmin tätä tiennytkään, että olen lukenut ja kommentoinut kaikkiin Milannan juttuihin. Onhan se saavutus.
Eikös se pakkomielle just sitä tarkoita?Missä olen niin väittänyt, että avaat j o k a i s e n Milannan viestin?
Sano muuta. Outoa.Sä jaksat nähdä paljon vaivaa Milannan takia.
Onko koskaan tullut mieleen, että ehkä muut täällä ei niin hirveästi välitä?
Kyllähän aikuiset ihmiset pystyy itsekin noi tiedot esille kaivamaan, jos kiinnostusta löytyy..
Hyvä pointti!Tuota jos totta puhutaan niin sen vähä mitä oon huomannu, niin sä oot kuin liimakärpänen heti paikalla Milannan saapuessa ja yleensä aina kärkkäästi enempivähempi arvostelemassa. Se puolestaan ei anna kauhean hyvää kuvaa susta vaikka toisinaan vahingossa paljastat olevasi ihan taitavakin keskustelija.
Anna Milannan puuhata omiaan, hän on antanut sullekin saman rauhan. Ja jos jotakuta kauheesti nyt kiinnostaa esim.LV- mallistojen päivitykset, niin kyllä täällä sellaiset ihmiset osaavat sen tiedon hakea itsekin. Sun ei suinkaan tartte toimia "muotipoliisina"
Tämä liimakärpänen Echo on kyllä vähentäny paljon Milannan ketjuissa oloa, ja/tai ainakin yrittänyt ymmärtää häntä (vaikka vaikeaa on).Hyvä pointti!
Toinen "liimakärpänen" on eräs E.. ja sit yksi vierailija, joka kirjoittaa tosi ikävästi aina Milannan ketjuihin.
Onko ollut vaikeaa?Tämä liimakärpänen Echo on kyllä vähentäny paljon Milannan ketjuissa oloa
Todellakin on. Eräs hyvä ystäväni on Sisilian maakunnasta, pitkä lähes 2 metriä ja vihreät silmätOnhan Italiassa muitakin versioita kuin se kaikkien ajattelema ruskea nappisilmäinen casanova jolla on mustat hiukset
Eräs erittäin hyvä ystäväni on vihreäsilmäinen ja melkein blondi luonnostaan
Mulle niin rakas alue <3Niinpä...aattele vaikka Toscanan seutua
On ja ei. Toisaalta tekee mieli älähtää sen täydellisestä normiarjen puuttumisesta (äitinä sillä on velvollisuus tuoda suomalaista arkea lapsille), toisaalta jatkuvat laukku-ja designhehkutukset on vaan sarjaa "boooring".Onko ollut vaikeaa?
Miksi? Perheillä on erilaisia tapoja elää arkeaan, monesta syystä. Älähdätkö esim. poliitikoille, jotka asuvat työviikot Helsingissä eivätkä peittele lapsiaan arki-iltoina nukkumaan?On ja ei. Toisaalta tekee mieli älähtää sen täydellisestä normiarjen puuttumisesta (äitinä sillä on velvollisuus tuoda suomalaista arkea lapsille), toisaalta jatkuvat laukku-ja designhehkutukset on vaan sarjaa "boooring".