Mä olen mestari ostamaan vaatteet lapsille ;-DDD

Minulla ei ole mitään syytä vainota Milannaa. Pyydän anteeksi Mllannalta ja teiltä kaikilta, jotka näkevät minut ilkeänä. Lupaan lopettaa totuuksien etsimisen ja asioiden kyseenalaistamisen, mutta vain Milannan kohdalla. Muiden kohdalla jatkan entiseen tapaan, eikä mielipiteeni muissa keskusteluissa ole iskenyt ketään munille. Minun on nyt ymmärrettävä, että tällä kanavalla saa kirjoitella mitä vaan mieleen juolahtaa, ja tietään, että mitä värikkäämpi tarina, kansa kirkuaa "Ihanaa, tsemppii <3 !" Milanna itsessään nikki-hahmona, on selvästi rakas ja tärkeä teistä monelle, ja niin se mielestäni onkin: Milanna on palstan värikkäin hahmo. Ilman Milannaa täällä olisi varmasti tylsää ! Kiitos Milanna, kun jaksat olla mukana!
Ei sulla ole mitään tarvetta multa ainakaan anteeks pyydellä, mä olen monesti ollut monissa muissa keskusteluissa kanssasi samaa mieltä...lähinnä vaan ihmettelen tätä jatkuvaa asioiden kaivelua ja jankkaamista aikuiselta ihmiseltä ja kieltämättä siitä on viimeaikoina tullut mieleen koulukiusaaminen.
Milanna on värikäs ja niin olet sinä ja moni muukin, me kaikki ollaan uniikkeja persoonia ja eiks se ole just hyvä asia?
Mitä se kenellekään kuuluu montako veskaa joku ihminen ostaa ja onko osteleminen jollekin harrastus tai elämäntapa tai onko tuotteet aitoja vuittoneita jne...annetaan ihmisten pitää hauskaa veskoillaan ja iloita niistä.
Mua ei ainakaan niin kauan haittaa, kun omia rahojaan niihin laittaa..eikä mun.
 
No mä oon vähän samanlainen synkistelijä kuin Zariza.

Siis ihmisillehän on nykyään tärkeää olla yhdessä kaikki, samassa kasassa, kaikki on häpi häpi ja tärkeintä on se yhteys/rakkaus jne. Mäkin arvostan sitä suuresti.
Mut sit kukaan ei uskalla sanoa poikkipuolista sanaa, vaikka joku eläis isossakin valheessa, koska asenne on tämä:"Ei kuulu sulle/mitä se sun persettä kutittaa/miten se on sulta pois" jne. Ja tarkoitan jo pitemmän ajan tuttavuutta.

No, mäkin voisin ottaa jonkun Pentin tuolta naapurista, värjätä sen tukan ja esitellä jossain partyissa muille mun uutena miehenä, italialaisena kartanonomistaja Giovannina.
Ei se tuntuis kivalta, monelle tulis kamalat fiilikset

Siis mä en tiedä onko Milannan laukkuostokset aitoja, mulla ei riitä asiantuntemus, aika ja mielenkiinto sen penkomiseen. Voi olla että ne on aitoja.
Mutta jos paljastuu että on yhtään, yhtään hänellä huijaamista tarinoiden ja tavaroiden suhteen, niin sit menee maku koko naisesta. Samalla hän opettaa huijaamisen lapsilleenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Zariza kun laitoi jopa linkin mun uuteen yritykseen tänne heti kun se oli perustettu :ROFLMAO:! Naurattaa hirveästi toisaalta ja toisaalta säälin tai en tiedä onko se sääli vai mikä tunne tämä on. Mulla vaan sellainen mielikuvitus kun kyseinen palstalainen istuu jossain pimeässä huonessa eikä tee muuta kun hakkaa koneen ja seuraa jotain tiettyä henkilöitä jopa pelottavalta vaikuttaa, ainakin kun 2päivä sitten totesin itsekin kuinka ei voi olla turvallisesti edes omassa autossa. Olen nähnyt Zarizan kkrjoitukset Iltalehdessä, myös muiden palstalaisten kommentteja, kuinka en kuulemma maksa palkkoja on jotain verovelkoja, jotain huumebisnestä teen kans kuulemma Meksikossa, että jopa Iltasanomat halusivat tehdä jutun tästä ja mä mun mielestäni vastasin näihin kysymyksiin ja tästä juttu lehdessä löytyy. Jos olisi jotain peitettävä tai olisin talous tai huume riikollinen tai edes yks palkka ei olisi hoidettu ajoissaan niin olisin istunut vaan hiljaa. Mutta mun perusasiat kunnossa, on tietysti yrityksellä nyt ongelmia mutta sekin korjataan kun mikään ei ole mahdotonta jos halua mutta tietysti ei myöskään kristallipalloa ole ehkä huomenna kaikki on huonosti. Zarizalle, käy edes kerrankin LV liikkeessä ja kysyy kuinka kaikki toimii, laukku ei ole hyllyssä se on rakas tilattu, tiedätkö edes kuinka saa tilattua liikkeeseen jotain? Must tuntu tuskin ja vertailee vaan rauhassa kuvia, olisi noloa 30 vuotiaana ostaa feikkiä, mutta kun sun vaan pakko aina keksiä jotain niin jatkaa sen vapaasta, mun aloitukset olisi muuten aika tylsiä. Echo, jos tänne jotain haluat keksiä ei muuta kun vaan alat trolliksi tai Zarizan kakkoseksi. Pöh itsellä ei ole miljardööri miestä ainakaan eikä tällaisia special editionin sydän sormuksia, onko se joku x Tiimarin mainos? Tiedätkö edes mitä on speciali juttuja Cartierilta ja kuinka näitä tehdään ja puhumattakaan kuinka näitä voi edes saada, hirveän hankala ja parhaat mahdollisuudet Briteissä jos on tuttuja, todella specili juttuja edes ei löydy kotisivuilta mutta sijoitus mielessä ne on hyviä :giggle: kuin myös laukut. En tykkää heitä rahaa mihin sattuu, heitän vain sellaisiin tuotteisiin jotka voivat jopa tuplata summan. Samalla tavalla panostan kaalusteihin kuin myös vaateihin, ostan mitä saa kierätä ja missä arvo säily edes pikkasen kuin myös laatu pitäisi olla. Rahattomanakin mielummin omistan yhden hyvän t paidan kun monta paita ja toppia ja on myös käyttönöllistä kun ei ole monta vaihtoehtoa eikä tarvitse miettiä mitä huomenna päälle laittaa...
 
vierailija
Zariza kun laitoi jopa linkin mun uuteen yritykseen tänne heti kun se oli perustettu :ROFLMAO:! Naurattaa hirveästi toisaalta ja toisaalta säälin tai en tiedä onko se sääli vai mikä tunne tämä on. Mulla vaan sellainen mielikuvitus kun kyseinen palstalainen istuu jossain pimeässä huonessa eikä tee muuta kun hakkaa koneen ja seuraa jotain tiettyä henkilöitä jopa pelottavalta vaikuttaa, ainakin kun 2päivä sitten totesin itsekin kuinka ei voi olla turvallisesti edes omassa autossa. Olen nähnyt Zarizan kkrjoitukset Iltalehdessä, myös muiden palstalaisten kommentteja, kuinka en kuulemma maksa palkkoja on jotain verovelkoja, jotain huumebisnestä teen kans kuulemma Meksikossa, että jopa Iltasanomat halusivat tehdä jutun tästä ja mä mun mielestäni vastasin näihin kysymyksiin ja tästä juttu lehdessä löytyy. Jos olisi jotain peitettävä tai olisin talous tai huume riikollinen tai edes yks palkka ei olisi hoidettu ajoissaan niin olisin istunut vaan hiljaa. Mutta mun perusasiat kunnossa, on tietysti yrityksellä nyt ongelmia mutta sekin korjataan kun mikään ei ole mahdotonta jos halua mutta tietysti ei myöskään kristallipalloa ole ehkä huomenna kaikki on huonosti. Zarizalle, käy edes kerrankin LV liikkeessä ja kysyy kuinka kaikki toimii, laukku ei ole hyllyssä se on rakas tilattu, tiedätkö edes kuinka saa tilattua liikkeeseen jotain? Must tuntu tuskin ja vertailee vaan rauhassa kuvia, olisi noloa 30 vuotiaana ostaa feikkiä, mutta kun sun vaan pakko aina keksiä jotain niin jatkaa sen vapaasta, mun aloitukset olisi muuten aika tylsiä. Echo, jos tänne jotain haluat keksiä ei muuta kun vaan alat trolliksi tai Zarizan kakkoseksi. Pöh itsellä ei ole miljardööri miestä ainakaan eikä tällaisia special editionin sydän sormuksia, onko se joku x Tiimarin mainos? Tiedätkö edes mitä on speciali juttuja Cartierilta ja kuinka näitä tehdään ja puhumattakaan kuinka näitä voi edes saada, hirveän hankala ja parhaat mahdollisuudet Briteissä jos on tuttuja, todella specili juttuja edes ei löydy kotisivuilta mutta sijoitus mielessä ne on hyviä :giggle: kuin myös laukut. En tykkää heitä rahaa mihin sattuu, heitän vain sellaisiin tuotteisiin jotka voivat jopa tuplata summan. Samalla tavalla panostan kaalusteihin kuin myös vaateihin, ostan mitä saa kierätä ja missä arvo säily edes pikkasen kuin myös laatu pitäisi olla. Rahattomanakin mielummin omistan yhden hyvän t paidan kun monta paita ja toppia ja on myös käyttönöllistä kun ei ole monta vaihtoehtoa eikä tarvitse miettiä mitä huomenna päälle laittaa...
Ei jaksa lukea noin pitkää hoonoa soomea. Voisitko mitenkään kirjoittaa hiukan selkeämmin.
 
No, mäkin voisin ottaa jonkun Pentin tuolta naapurista, värjätä sen tukan ja esitellä jossain partyissa muille mun uutena miehenä, italialaisena kartanonomistaja Giovannina.
Ei se tuntuis kivalta, monelle tulis kamalat fiilikset
Mutta entä jos se Pena osoittautuisikin oikeasti joksikin italialaiseksi Giovanniksi tai ainakin sellasen etäiseksi sukulaiseksi?
Miks sä värjäisit hänen hiukset?o_O
 
Echo oot onnentyttö jos se kustantaa sulle myös siivoojan, kokin ja jos saat iloa myös sängyssä:love:
Juuh. Nyt ei tartte enää Sini-siivousmoppia pyöritellä eikä polttaa perunoita pohjaan, kun on henkilökuntaa. :love:
Me mentiin viime viikonloppuna naimisiin. Hääpuvussa oli 15 00000 Swarovskin kristallia. :love: Tukka värjääntyi kampaajalla liian blondiksi, mut Giovanni oli siitä vain innoissaan.

#nöyrämuttakiitollinen
#meidänpikkujuhla
#repeenonnesta
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Mutta entä jos se Pena osoittautuisikin oikeasti joksikin italialaiseksi Giovanniksi tai ainakin sellasen etäiseksi sukulaiseksi?
Miks sä värjäisit hänen hiukset?o_O
No Penan rallienglanti paljastaa aina tutuille että se on suomalainen, siis tosi noloo. :unsure: Sen takia oon sanonu Penalle että pitää turpansa visusti kiinni partyissa.

Pakkohan sen tukka oli värjätä kun oli vaalea, ja sen viina-couperosa-ihon peitin laittamalla oranssia meikkivoidetta sävy nro 7, eli Kamelin hiekkapeppu. (y)
 
Viimeksi muokattu:
No Penan rallienglanti paljastaa aina tutuille että se on suomalainen, siis tosi noloo. :unsure: Sen takia oon sanonu Penalle että pitää turpansa visusti kiinni partyissa.

Pakkohan sen tukka oli värjätä kun oli vaalea, ja viina-couperosa-ihon peitin laittamalla oranssia meikkivoidetta sävy nro 7, eli Kamelin hiekkapeppu. (y)
Onhan Italiassa muitakin versioita kuin se kaikkien ajattelema ruskea nappisilmäinen casanova jolla on mustat hiukset:p
Eräs erittäin hyvä ystäväni on vihreäsilmäinen ja melkein blondi luonnostaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza ja Echo
fullsizeoutput_afa.jpeg Oh my God :love:!!! Mikä tarjous! Hei, Echo ja Elena777, tilaisimmeko yhdessä kunnon kasallisen näitä koruja samalla kertaa?.. Mitä enemmän saadaan samaan pakettiin, niin sitä enemmän alennusta!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tuli jotenkin kauhee Italia-kaipuu näistä jutteluista. :unsure:
Niinpä...aattele vaikka Toscanan seutua
:love:
katso liitettä 6879 Oh my God :love:!!! Mikä tarjous! Hei, Echo ja Elena777, tilaisimmeko yhdessä kunnon kasallisen näitä koruja samalla kertaa?.. Mitä enemmän saadaan samaan pakettiin, niin sitä enemmän alennusta!
Sua taitaa oikeasti harmittaa se ettei kaikki täällä nyt niin yläpeukuta tätä sun pakkomiellettä milannaa kohtaan?
Anyway, emmä tartte mutta kiitos ehdotuksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Niinpä...aattele vaikka Toscanan seutua
:love:

Sua taitaa oikeasti harmittaa se ettei kaikki täällä nyt niin yläpeukuta tätä sun pakkomiellettä milannaa kohtaan?
Anyway, emmä tartte mutta kiitos ehdotuksesta.
Noh, mä oon viimesen puoli tuntia käyttäny matkailusivustoihin ja sen arpomiseen että mikä osa Italiaa on ihanin...:oops: Jos ois ylimääräistä hynää niin 4-5 päivää ois ihana viettää Toscanassa, pari päivää Roomassa ja 3-4 pv Caprilla/Napolissa...

Mun iso haave ois istua lämpimänä iltana jonkun viinitilan puutarhapöydässä jonkun italialaisen perheen/suvun kans, syödä hyvin ja maistella viinejä...katella sypressejä ja leuto iltatuuli puhaltaisi...:cry:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Noh, mä oon viimesen puoli tuntia käyttäny matkailusivustoihin ja sen arpomiseen että mikä osa Italiaa on ihanin...:oops: Jos ois ylimääräistä hynää niin 4-5 päivää ois ihana viettää Toscanassa, pari päivää Roomassa ja 3-4 pv Caprilla/Napolissa...

Mun haave ois istua lämpimänä iltana jonkun viinitilan puutarhapöydässä jonkun italialaisen perheen/suvun kans, syödä hyvin ja maistella viinejä...katella sypressejä ja leuto iltatuuli puhaltaisi...:cry:
Tsekkaa sellanen paikka kuin Amalfi Coast, Maiori ja sieltä hotelli Hotel San Pietro(y)
 

Yhteistyössä