"vieras"
Vastaisuuden varalle, ap: tehkää niin, että se toinen osapuoli soittaa tulevansa pian kotiin, niin toinen voi herätä ja pitää koiran hiljaisena. Niin ei tarvii draamaqueenina tuskastella, kuinka on pakko valvoa siihen asti, kunnes se mies tulee kotiin... Sitä on ehdotettu tässä ketjussa jo usean kerran, joten otahan vinkistä vaari.Olipa kiva herätä tähän aamuun ja huomata että tää jäi auki koneelle. Nyt mut on sitten yön aikana haukuttu joksikin lähiöspugeks koska illalla retkahdin polttamaan yhden röökin, mun koira on kouluttamaton ja vähintäänkin tekosyy rajoittaa miestä ja rahatilannekin on niin huono ollut aina ja tulee olemaan ikuiset ajat että kannattais vaan mennä töihin ja ties vaikka mitä muuta. Jessus, mä olen varmaan totaalisen paska ämmä kun inhimillisesti loukkaannuin ja kettuunnuin miehen touhuista. Mutta miten vaan.
Mies tuli tolkuttomassa kännissä kotiin kello puoli kaksi, eikä edes muistanut haukkuneensa mua ja niin edelleen. Juteltiin hieman, en huutanut tai muutenkaan äksyillyt, ja sovittiin että puhutaan tänään kunnolla kun on saanut darransa nukuttua pois. Mä heräsin pojan kanssa puoli kahdeksalta, ja voin kertoa että väsyttää vietävästi. Mut mä nukun sitten päiväunet samalla kun lapsikin. EN jaksa edes alkaa vänkäämään ja oikaisemaan asioita mitä musta on nyt täällä kirjoitettu, kun silti löytyis joku idiootti vvääntämään asiat nurinniskoin ja syyttelemään mua kun en jaksa tätä touhua.