Mä oikeesti ihan vilpittömästi oon luullut että meillä on kaikki hyvin.

  • Viestiketjun aloittaja voi stna!!
  • Ensimmäinen viesti
en tajua
kyllä sitten aniset jaksaa marmattaa, jos mun mies ottais parikertaa vuodessa ja haluis juhlia kavereiden kans välillä niin antasin mennä ja olla!!!!! meillä on toi sama tappelu JOKAVIIKONLOPPU. kun miehellä toi alkoholi maistuu..
 
ap.
Olipa kiva herätä tähän aamuun ja huomata että tää jäi auki koneelle. Nyt mut on sitten yön aikana haukuttu joksikin lähiöspugeks koska illalla retkahdin polttamaan yhden röökin, mun koira on kouluttamaton ja vähintäänkin tekosyy rajoittaa miestä ja rahatilannekin on niin huono ollut aina ja tulee olemaan ikuiset ajat että kannattais vaan mennä töihin ja ties vaikka mitä muuta. Jessus, mä olen varmaan totaalisen paska ämmä kun inhimillisesti loukkaannuin ja kettuunnuin miehen touhuista. Mutta miten vaan.

Mies tuli tolkuttomassa kännissä kotiin kello puoli kaksi, eikä edes muistanut haukkuneensa mua ja niin edelleen. Juteltiin hieman, en huutanut tai muutenkaan äksyillyt, ja sovittiin että puhutaan tänään kunnolla kun on saanut darransa nukuttua pois. Mä heräsin pojan kanssa puoli kahdeksalta, ja voin kertoa että väsyttää vietävästi. Mut mä nukun sitten päiväunet samalla kun lapsikin. EN jaksa edes alkaa vänkäämään ja oikaisemaan asioita mitä musta on nyt täällä kirjoitettu, kun silti löytyis joku idiootti vvääntämään asiat nurinniskoin ja syyttelemään mua kun en jaksa tätä touhua.
 
"vieras"
No se nyt vaan on täällä kaksplussalla ihan tyypillistä, että mies kyllä saa mennä ja tulla ja sikailla ihan miten paljon kuin haluaa, mutta auta armias jos nainen lähtee joskus tyttöporukalla ulos. (minkälainen vaimo ja äiti muuten edes HALUAA lähteä lieden äärestä joskus tuulettumaan, varmaan on sit jo joku kauhea vosu joka jakaa kaikille :O ) Nainen tottakai hoitaa lapsen tai lapset, että mies saa nukkua vaikka koko päivän krapulaansa pois, mutta jos nainen haluaa juhlimaan, hänen on ensinnäkin hommattava lapsenvahti, ja toiseksi noustava itse hoitamaan lapsia kukonlaulun aikaan. Koska mieshän sitä ei voi tietenkään tehdä, kun sen on saatava nukkua rauhassa!
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
"vieras"
[QUOTE="vieras";25106239]No se nyt vaan on täällä kaksplussalla ihan tyypillistä, että mies kyllä saa mennä ja tulla ja sikailla ihan miten paljon kuin haluaa, mutta auta armias jos nainen lähtee joskus tyttöporukalla ulos. (minkälainen vaimo ja äiti muuten edes HALUAA lähteä lieden äärestä joskus tuulettumaan, varmaan on sit jo joku kauhea vosu joka jakaa kaikille :O ) Nainen tottakai hoitaa lapsen tai lapset, että mies saa nukkua vaikka koko päivän krapulaansa pois, mutta jos nainen haluaa juhlimaan, hänen on ensinnäkin hommattava lapsenvahti, ja toiseksi noustava itse hoitamaan lapsia kukonlaulun aikaan. Koska mieshän sitä ei voi tietenkään tehdä, kun sen on saatava nukkua rauhassa![/QUOTE]

Jaa. En minä ainakaan ajattele noin, vaan ajattelen että kumpikin saa mennä ja kotiintuloaikoja ei kytätä.
 
"mie"
Te olette oikeasti molemmat väsyneitä. Sinä kotirumbaan ja mies elättämiseen. Tuohon on vaihtoehto - joka on tässäkin tapauksessa lapsellekin parhaaksi. Samalla vähentäen rahan kituutusta ja siitä riitelyä

Tiedät sen varmasti itsekin.
 
"kuulilja"
[QUOTE="mie";25106258]Te olette oikeasti molemmat väsyneitä. Sinä kotirumbaan ja mies elättämiseen. Tuohon on vaihtoehto - joka on tässäkin tapauksessa lapsellekin parhaaksi. Samalla vähentäen rahan kituutusta ja siitä riitelyä

Tiedät sen varmasti itsekin.[/QUOTE]

Niin - samainen vaihtoehto takaa sulle että sunkin elämässä on muutakin kuin lapsi ja huusholli. Kotiseinien sisällä maailma pienenee liian pieneksi ja vaikuttaa ajatusmaailmaan.

Eli miehesi ei niin väärässä ollut - mene töihin. Se on parhaaksi teidän suhteelle ja silloin paljon parempi lapsellekin.
 
Täältä suunnasta saat ainakin sympatiaa :) Jos kokonaisuutta katsoo niin olisi minullakin mennyt hermo tuossa tilanteessa. Jo pelkästään rahan käytön takia.. mitä pidempään mies on reissullaan niin sitä enemmän saa tuhlattua rahaa. Ja 200 euron budjetti usean ihmisen lahjaan on oikeasti aika tiukka.. vaikka ne lahjarahat olisikin jossain jemmassa, mutta mies tuhlannut paljon rahaa niin pakkohan se on lahjarahoihin kajota mikäli mistään muualta ei saa rahaa ruokaan tai muihin välttämättömyyksiin.

Ja minuakin ärsyttäisi tuo että mies itse (huom. itse!) sanoo tulevansa tiettyyn kellonaikaan ja sitten kavereiden kuullen soittaa "lupaa" olla pidempään.. Olisi tosi noloa! Kummakaan jos kaverit pitää ap:ta kusipäänä kun ilmeisestikin sellaisen kuvan mies on hänestä antanut. Loukkaisi ja olisi oikeasti keskustelun paikka, että millaisen kuvan antaa kavereilleen ja ennen kaikkea miksi. Lähinnä herää ajatus, että haluaa kavereiltaan oikeutusta ja sympatiaa toimia miten toimii. Millainen mies (tai nainen) antaa kavereidensa kutsua puolisoaan kusipääksi?? Kuulostaa tosi lapselliselta.
 
ap.
[QUOTE="mie";25106258]Te olette oikeasti molemmat väsyneitä. Sinä kotirumbaan ja mies elättämiseen. Tuohon on vaihtoehto - joka on tässäkin tapauksessa lapsellekin parhaaksi. Samalla vähentäen rahan kituutusta ja siitä riitelyä

Tiedät sen varmasti itsekin.[/QUOTE]

Joo, mutta kun kyse on oikeasti vaan tästä loppuvuodesta, mätkyjen takia, ei muun. Mies eilen kotiintullessaan pyysi vilpittömästi anteeksi, eikä oikeasti edes suostunut uskomaan että oli sanonut mulle että mun pitäs mennä töihin. Hän ei kuulemma käsitä miksi ois sellaista sanout, kun se on viimeinen asa joka hänellä on ollut mielessä, haluaa kuulemma enemmän kuin mitään että lapsella on äiti kotona mahdollisimman pitkään, ja on onnellinen kun pystyy sen mahdollistamaan. Mun miehellä on oikeasti hyvä palkka jolla me kaikki eletään enemmän kuin hyvin, ja säästöönkin jää joka kuukaus jotain. Nyt hänelle tuli vaan isot mätkyt, ja mielummin maksetaan ne kerralla pois. Valitettavasti me ei vaan oltu muistettu ollenkaan tota mätkyasiaa kun päätettiin viimeks lähteä lomalle, ja sen takia säästötililtä jäi uupumaan mätkyjen kerralla maksamisesta sen verran että viime ja tässä kuussa on ja tulee olemaan hieman normaalia tiukempaa. En tiedä miksi selitän nyt tätä, mutta ärsyttää kun täällä tiedetään meidän asiat paremmin kuin ite tiedetään.

Mun mies on sellainen, että riidan aikana (onneksi suuttuu harvoin) hän sanoo ne loukkaavimmat asiat mulle ihan vaan siksi että haluaa olla ilkeä. Ei koskaan tosi hauku esim. huoraksi tai rumaksi tms. oikeasti inhottavaa, mutta just tollasia asioita saattaa heittää naamalle mistä mä oon joskus ite puhunut, ja mä nyt olen sattunut viimeaikoina kärsimään huonosta omatunnosta miehen rahoilla elämisestä, edelleen johtuen noista mätkyistä ja väliaikasesta köyhäilystä.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25106309:
Täältä suunnasta saat ainakin sympatiaa :) Jos kokonaisuutta katsoo niin olisi minullakin mennyt hermo tuossa tilanteessa. Jo pelkästään rahan käytön takia.. mitä pidempään mies on reissullaan niin sitä enemmän saa tuhlattua rahaa. Ja 200 euron budjetti usean ihmisen lahjaan on oikeasti aika tiukka.. vaikka ne lahjarahat olisikin jossain jemmassa, mutta mies tuhlannut paljon rahaa niin pakkohan se on lahjarahoihin kajota mikäli mistään muualta ei saa rahaa ruokaan tai muihin välttämättömyyksiin.

Ja minuakin ärsyttäisi tuo että mies itse (huom. itse!) sanoo tulevansa tiettyyn kellonaikaan ja sitten kavereiden kuullen soittaa "lupaa" olla pidempään.. Olisi tosi noloa! Kummakaan jos kaverit pitää ap:ta kusipäänä kun ilmeisestikin sellaisen kuvan mies on hänestä antanut. Loukkaisi ja olisi oikeasti keskustelun paikka, että millaisen kuvan antaa kavereilleen ja ennen kaikkea miksi. Lähinnä herää ajatus, että haluaa kavereiltaan oikeutusta ja sympatiaa toimia miten toimii. Millainen mies (tai nainen) antaa kavereidensa kutsua puolisoaan kusipääksi?? Kuulostaa tosi lapselliselta.
No niin, kiitos, joku edes ymmärsi miksi rykäisin eilen herneet nenään. Tää oli tismalleen se mun pointti, ei se että mä olen rajoittava natsi-kusipää joka ei osaa kouluttaa koiraansa ja on miehensä siivellä elävä lähiöspurgumamma koffin lippiksineen.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25106329:
nyt sä sitten taas puolustat miestäsi, vaikka oli hänet jo valmis jättämään.
Mä sanoin alussa, että sillä hetkellä musta tuntui (heti riidan jälkeen) että muutan kohta takaisin Helsinkiin lapsen kanssa, ja mainitsin myös että tiesin ylireagoivani jo sillä hetkellä. Mun mielestä se että musta tuntui siltä, on ihan eri asia kuin että oisin ollut valmis oikeasti lähtemään.

Ja näytä mulle missä kohdassa mä puolustelen miestäni? Käsittääkseni mä oon vaan oikaissut niitä asioita joita musta ja mun perheestä ja meidän koirasta on täällä yönaikana jauhettu. Miehelle oon edelleen ärsyyntynyt, mutta en yhtä vihainen kun eilen.
 
"mmm"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25106329:
nyt sä sitten taas puolustat miestäsi, vaikka oli hänet jo valmis jättämään.
Niin ja yöllä oli valmis ottamaan töihin yhteyttä heti tänään että miten pääsee nopeiten töihin. Nyt taas ei rahan kanssa ole mitään ongelmaa. Miten näihin ketjuihin voisi koskaan vastata "oikein" jos ei tiedä kaikkia taustoja.
 
"tuutti"
Tottakai miehelläsi on iso palkka jolla elättää teidät - kun tekee ihan liikaa töitä (itsehän mainitsit ylityöt). Mä uskon että miehesi on todellakin tarkoittanut mitä sanoi. Mietippä itse jos joutuisit kuukausi tolkulla tekemään pitkää työpäivää? Oikeasti jos asiat oliskin toisin päin, että miehesi olisi lapsen kanssa kotona ja sä painaisit tyyliin 50-60h/vko töissä.

Kännissä annetaan tulla niiden tuntojen ulos jotka piilee sisällä. Miehsi koittaa olla kunnollinen ja pyytelee siksi anteeksi, varmasti teitä rakastaa. Mutta on loppuun palamassa liian työtaakan (elättämisen) alla. Jos sinulla olisi vaikka osa-aikainen työ, miehesi voisikin tehdä normiviikkoa, ehkä jopa lyhennettyä työaikaa. Teillä olisi enemmän aikaa yhdessä, miehelläsi aikaa lapsen kanssa ja jopa harrastuksille ja kavereille jää´aikaa. Ei tartte kituuttaa

Juujuu, lasta pitää hoitaa kotona 3v asti - näin sanotaan. Mutta eihän tälläiset riidat ole järjellisiä ja se paha oli joka teistä vanhemmista nyt kumpuaa. Tässä tapauksessa pienempi paha on lapsen vaikka sitten osa-aikainen hoitoon vienti, kuin se että kulutatte miehen kanssa itsenne loppuun ja kun pitäs alkaa helpottaa niin olette jo eron partaalla. Lapsi vaistoaa kireyden, väsymyksen ja pahaolon kotona.
 
Eih. EN mä sanonut että mulle tulee paha mieli jos menee myöhempään, vaan sanoin että mulla on paha mieli siitä että on viimeaikoina ollut lähes koko päivän jatkuvasti pois, tullut kotiin vasta iltamyöhällä jne. Ja ennen kuin sanoin tuon, mainitsin vielä että ei nyt liity tähän iltaan varsinaisesti, vaan ihan yleisesti.

Sen takia soitin, että halusin sanoa että mun mielestä on epäreilua että hän ensin VALEHTELEE mulle päin naamaa että tulee sillä bussilla kun oli sovittu, ja heti perään lähettää viesti ettei tulekaan. Oikeasti välissä ei ollut kuin minuutti, ja mua suututtaa se ettei voi suoraan rehellisesti sanoa ettei halua tulla, vaan vääntää ja kääntää ja lopulta vaan ilmoittaa raukkamaisesti tekstarilla ettei tule.

Ja juurihan mä selitin ettei se ole se ja sama mihin aikaan tulee, tuon koiran takia. Eikä mua kiinnosta valvoa parhaassa tapauksessa neljään asti miehen urpoilun takia, koska se on kuitenkin mun tehtävä myös herätä aamulla pojan kanssa kun miehellä on darra. Ois täysin eri asia jos tästä ois sovittu etukäteen, sit se oiskin ihan sama mulle monelta hän tulee, koska oisin antanut sitten koiran yöksi appiukolle niin kuin yleensä silloin kun jompi kumpi tulee yöllä myöhään juhlimasta.
Kokemuksesta voisin sanoa, että miehesi saattaa kokea sinut henkisesti niin vahvaksi, ettei ikäänkuin uskalla sanoa sulle asioita ihan suoraan.

Laittoi perään tekstarin mahdollisesti siksi, että olisi halunnut sinua miellyttää vastoin omia ajatuksia. Uskaltautui sitten kuitenkin laittamaan tekstarin, ei kuitenkaan soittamaan, varmaanikn tietäe mikä on sun reagointi ko asiaan (siltikin olisi ollut reilumpaa soittaa), ainoastaan sinä olsit tässä tilanteessa voinut vaikka jopa soittaa ja sanoa (harmistasi huolimatta), että asia kunnossa, ilmoittele jos vielä tulee aikataulumuutoksia, niin en suotta odottele, hauskaa iltaa.
 
"Lissu"
En jaksa lukea koko ketjua, mutta kyllä mäkin olisin tuollaisen puhelun jälkeen vetänyt herneen nenääni oikein kunnolla. :( Mutta, jos teillä syntyy nuo ongelmat vain silloin (?) kun mies on viihteellä, niin mitä jos ensi kerralla sovitte että kun mies lähtee viihteelle, niin sä pistät puhelimen kiinni seuraavaan aamuun asti? Mitä järkeä alkaa kinaamaan, kun toinen on väsynyt ja toinen kännissä?
 
ohhoh..
Nyt on sympatiat ap.n puolella!
Hän on jättänyt kaverinsa ja perheensä miehen takia joka ilmeisesti halusi talon jostain korvesta, nyt hoitaa siellä yksin heidän lasta ja heidän koiraa ja miehen kaveritkin haukkuvat ap.ta..

Ensinnäkin, se tapa miten mies antaa sen kavereiden puhua susta, kertoo jotain. Mies antaa kavereidensa puhutella omaa rakastaan, elämänsä naista, jonka kanssa on tehnyt kodin ja halunnut perheen, epäkunnioittavasti, suorastaan halveksuvasti ja vihamielisesti. Mies ei puolusta omaa naistaan, vaan antaa vaimonsa tulla halveksituksi. Tuossa jo kiteytyy suhteen perimmäinen dilemma. Mies nostaa itsensä marttyyriksi, ja antaa vaimonsa tulla haukutuksi.

Ap lähtee ulos ja mies alkaa ruinaamaan häntä takaisin kotiin, sekä myös kiukuttelee kun ap ei suostu ja pistää ap.n vahtimaan heidän lastaan. Vallankäyttöä. Kuka muka tekisi noin, jos kunnioittaisi sekä rakastaisi?
Mies koki uhaksi sen, että ap lähti ulos.

Nyt on kyse jostain muustakin kuin pelkästä miehen kännäämisestä. Nyt on kyse jostain vakavammasta.

Olen itse ollut kaksi kertaa samanlaisessa tilanteessa, ihan tismalleen samanlaisessa, lukuunottamatta yhteistä lasta. Tiedän mistä puhun, ja olin typerä kun en aiemmin tilannetta tajunnut. Nyt soisi hälytyskellot, jo paljon aiemminkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
sakun omistaja
Nyt on sympatiat ap.n puolella!
Hän on jättänyt kaverinsa ja perheensä miehen takia joka ilmeisesti halusi talon jostain korvesta, nyt hoitaa siellä yksin heidän lasta ja heidän koiraa ja miehen kaveritkin haukkuvat ap.ta..

Ensinnäkin, se tapa miten mies antaa sen kavereiden puhua susta, kertoo jotain. Mies antaa kavereidensa puhutella omaa rakastaan, elämänsä naista, jonka kanssa on tehnyt kodin ja halunnut perheen, epäkunnioittavasti, suorastaan halveksuvasti ja vihamielisesti. Mies ei puolusta omaa naistaan, vaan antaa vaimonsa tulla halveksituksi. Tuossa jo kiteytyy suhteen perimmäinen dilemma. Mies nostaa itsensä marttyyriksi, ja antaa vaimonsa tulla haukutuksi.

Ap lähtee ulos ja mies alkaa ruinaamaan häntä takaisin kotiin, sekä myös kiukuttelee kun ap ei suostu ja pistää ap.n vahtimaan heidän lastaan. Vallankäyttöä. Kuka muka tekisi noin, jos kunnioittaisi sekä rakastaisi?
Mies koki uhaksi sen, että ap lähti ulos.

Nyt on kyse jostain muustakin kuin pelkästä miehen kännäämisestä. Nyt on kyse jostain vakavammasta.

Olen itse ollut kaksi kertaa samanlaisessa tilanteessa, ihan tismalleen samanlaisessa, lukuunottamatta yhteistä lasta. Tiedän mistä puhun, ja olin typerä kun en aiemmin tilannetta tajunnut. Nyt soisi hälytyskellot, jo paljon aiemminkin!
Tätä kannattaa kyllä miettiä.
 
"vieras"
Nyt on sympatiat ap.n puolella!
Hän on jättänyt kaverinsa ja perheensä miehen takia joka ilmeisesti halusi talon jostain korvesta, nyt hoitaa siellä yksin heidän lasta ja heidän koiraa ja miehen kaveritkin haukkuvat ap.ta..

Ensinnäkin, se tapa miten mies antaa sen kavereiden puhua susta, kertoo jotain. Mies antaa kavereidensa puhutella omaa rakastaan, elämänsä naista, jonka kanssa on tehnyt kodin ja halunnut perheen, epäkunnioittavasti, suorastaan halveksuvasti ja vihamielisesti. Mies ei puolusta omaa naistaan, vaan antaa vaimonsa tulla halveksituksi. Tuossa jo kiteytyy suhteen perimmäinen dilemma. Mies nostaa itsensä marttyyriksi, ja antaa vaimonsa tulla haukutuksi.

Ap lähtee ulos ja mies alkaa ruinaamaan häntä takaisin kotiin, sekä myös kiukuttelee kun ap ei suostu ja pistää ap.n vahtimaan heidän lastaan. Vallankäyttöä. Kuka muka tekisi noin, jos kunnioittaisi sekä rakastaisi?
Mies koki uhaksi sen, että ap lähti ulos.

Nyt on kyse jostain muustakin kuin pelkästä miehen kännäämisestä. Nyt on kyse jostain vakavammasta.

Olen itse ollut kaksi kertaa samanlaisessa tilanteessa, ihan tismalleen samanlaisessa, lukuunottamatta yhteistä lasta. Tiedän mistä puhun, ja olin typerä kun en aiemmin tilannetta tajunnut. Nyt soisi hälytyskellot, jo paljon aiemminkin!
Mulla oli myös aikoinaan just tuollanen mies. Alisti ja mahtaili ja hoki aina, että ennemmin taivasalla ku tossun alla. Hän siis. Ei läheskään aina edes vaivautunut ilmoittamaan mitään, kun lähti kavereidensa kanssa radalle, oli öitä pois, oli muita naisia jne. ja minä olin kuitenkin mielestään syypää aivan kaikkeen. Vaikka olin lapsen kanssa kaksin kotona ja ukko huiteli missä milloinkin, laivalla yms.

Paska mikä paska. Ja kaikki sen kaverit piti mua kauheana paska ämmänä, yksi haukkui mm. läskiksi kun olin viimeisilläni raskaana. Mies vaan tuumasi, että "saa Pera mielipiteensä sanoa." Siinä karisi kyllä usko miehiin niin, että en perkele enää yhtään karvapersettä huusholliini ota! Ja ap:lle suosittelen samaa, sillä erotuksella, että olet vielä nuori ja hyvässä lykyssä saatat löytää ns. kunnon miehen, sikäli kun niitä nyt edes on olemassakaan...
 
dfdf
En tietä mitä teinejä palsta on pullollaa, mutta ihan järkyttäviä vastauksia olet ap saanut. Miehesi todellakin käyttäytyi sikamaisesti sinua kohtaan.

Miksi hän tekee niin pitkiä työpäiviä? Oletko varma, että hän todella tekee töit? Onko palkka ylitöiden mukainen vai venyttääkö hän oikeasti kotiintuloaan kertomatta sinulle. Minun hoitovapaallani mies teki ihan perusduunia ja tienasi alle keskitason, mutta silti pärjättiin. Jos hän olisi tehnyt vielä ylitöitä, niin olisi eletty oikein hyvin. Joku tässä yhtälössä mättää.

Tuo meno johtaa katkeruuteen ja eroon. Perheen yhteinen aika on tärkeämpää kuin ylityöt. Vai eikö mies oikeasti halua olla perheensä kanssa?
 
Olen minäkin ap puolella. Tässä on monta seikkaa jotka kyllä puhuu miestä vastaan.

Mutta mulla kyllä olisi raivon paikka jos miehellä olisi kavereita jotka puhuis musta noin. Ja luulisin että olisi mun miehelläkin siihen sanottavaa. Lisäksi ihmettelen miestä joka ei pysty sanomaan kavereilleen vastaan. Onko tämä miehen vain teinipojan toimintaa kysyn vain.

Ja jos mies on koko ajan poissa niin ymmärrän hyvin että ap on vittuuntunut. Miehellä on velvoitteita perhettä kohtaan. Toki miehellä saa ja pitää olla menoja omiakin mutta eikös hän juuri ollut viime ajat ollut joko töissä tai kavereillaan.

Missä se perhe-elämä on? Luulen että jos mun mies olisi töissä koko ajan niin kyllä se loppuaika olisi perheen kanssa ihan omasta tahdosta.

Mutta ei tässä musta mikään kriisitilanne ole. Humalassa tulee joskus auottua päätä ja jos on stressiä taustalla töistä ja väsymystä niin sehän on selvä. Ei mies musta pahasti sanonut.

Eli mun neuvoni on kuten niin monien: puhukaa kun mies on selvä. Jos olette sitoutuneet toisiinne asiat selviävät puhumalla.
 
"Mammat"
täällä kilpaa tuomitsee ap:n tiukkikseksi ja ovat itse niin erinomaisia omien lökäpöksyjensä kanssa, ettei mitään rajaa. Ukko saa tulla ja mennä ihan miten itse haluaa ja mammat vaan nyökyttelevät hyväksyvästi. Menevät itsekin ja kaikki on hyvin. Vai onko sittenkään? Mites tuo sitoutuminen parisuhteeseen ja perhe-elämään? Milloin sitä harjoitetaan, kun molemmat liihottelevat baareissa erikseen niin paljon kuin haluavat? Eipä tartte ihmetellä avioerotilastoja ja lasten pahoinvointia.
 
"jaiks"
[QUOTE="vieras";25107069]Mulla oli myös aikoinaan just tuollanen mies. Alisti ja mahtaili ja hoki aina, että ennemmin taivasalla ku tossun alla. Hän siis. Ei läheskään aina edes vaivautunut ilmoittamaan mitään, kun lähti kavereidensa kanssa radalle, oli öitä pois, oli muita naisia jne. ja minä olin kuitenkin mielestään syypää aivan kaikkeen. Vaikka olin lapsen kanssa kaksin kotona ja ukko huiteli missä milloinkin, laivalla yms.

Paska mikä paska. Ja kaikki sen kaverit piti mua kauheana paska ämmänä, yksi haukkui mm. läskiksi kun olin viimeisilläni raskaana. Mies vaan tuumasi, että "saa Pera mielipiteensä sanoa." [/QUOTE]
Ollaankohan me oltu saman miehen kanssa. Ei helvetti nyt naurattaa kun noista vuosista on niin kauan aikaa.... mm. ku lähdin opiskeluja jatkamaan ja lapsi meni päiväkotiin, sekä toi mies että sen kaverit huakkui mua siitä että opiskelen ja että ei siitä mitään tuu kuitenkaan WTF?
 
"jaa"
Ymmärrän hyvin ton pointin tossa asiassa. Mua ärsyttää tavattomasti jos mies lähtee johonkin ja sanoo ettei oo kauaa ja sitten soittelee lisä aikaa niinkun joku lapsi. Nyt vihdoin olen saanut selitettyä sille että se on musta tosi ikävää. Mielestäni on sitten parempi sanoa olevansa myöhään ja voihan sitä sitten tulla aikaisemmin jos ei huvitakaan olla.
 

Yhteistyössä