Kiva, mä oon sitten tapaillu 17-vuotiasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VoiVee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle kävi sama juttu ku olin 26 ja poika olikin sitten 16 vaikka näytti kyl parikymppiseltä.. naapurin poika viel. ei ollu sen jälkeen asiaa enää mun makkariin. paitsi kerran mut se lipsahti =)

no ei tuo minusta ole mikään suremisen asia. poika voi olla ikäistään kypsempi, mieti pidätkö hänestä tarpeeksi? jos pidät niin en tajua miksi surra.

itse seurustelin yhden kesän 22-vuotiaana 17-vuotiaan pojan kanssa. hänkin kävi baareissa, ei kysytty papereita. mä en päässyt ikinä sisään ilman.

No mitäs tossa nyt on murehtimista. Mulla oli vastaava tilanne aikanaan - olin 16 ja neitonen 21. Itselleni ei jäänyt traumoja tai pahaa mieltä, päinvastoin. Neitosta en ole nähnyt noiden aikojen jälkeen, tuskin hänkään kärsi asiasta :p !

Ps. lie ollut limubaari, kapakkaan on ikäraja.

Alkuperäinen kirjoittaja VoiVee:
Ei siinä mitään, oletin tietenkin että ei olekkaan viel täyttänyt 21-vuotta ja naureskelin että kerro vaan, ei se muhun vaikuta.

No vaikuttihan se...

Mitä väliä iällä jos suhde toimii! Ja näköjään hyvin menee 4 vuotta ikäistään vanhemmasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja VoiVee:
Alkuperäinen kirjoittaja O_o:
O_o

No, eihän se kyllä sun syy ole. :( Mutta mitä nyt? Kurja tilanne! Varmaan jo jotain tunteitaki on pelissä. :(

No on joo. Ja kyllä, mä olen ihan rakastunut.

Mutta tiedän että ei tätä voi jatkaa, jos ees täyttäis tänä vuonna 18 mutta kun ei!
Ja se että on valehdellu, oli kuulemma ajatellut että kun mä rakastun niin annan anteeksi eikä se enää merkkaa. Sehän se just merkkaa, se on valehdellu koko ajan.

no ootelkaa "salassa" et jäbä on 18w. mitä merkitystä tommosella iällä oikeesti on?
olkaa yhessä,mutta julkistakaa sukulaisille yms se vasta ku ukko on 18. sillon sen ei pitäisi enää kenenkään persettä kutittaa mitä se tekeee ja mitä ei.

Mä ku mietin että jos mun poika tois 17-vuotiaan 2 lapsen leskeks jääneen äidin kotiin nii musta tuntuis pahalta.

JA se valehtelu, monella vuodella! Ääh, on se pakko ainakin jutella, jos jotain selvää ees siitä tulis.

hyvä ap: tuntushan se varmaanki oudolta,mutta ihminenki sopeutuu yllättävän moneen tilanteeseen.tuskin sä pystyt valkkaamaan sun poikas muijjia tosta noin vaan? Kyllä mä ymmärrän semmoset rajatapukset yms,mutta jos jollain ois lapsia tms niin mitä sitten? Se on elämää!!!!

valehtelua varmaan siksi että poika on ollu niin rakastunu suhun ja pelkäs että menettää sut. Se on varmasti yrittäny hyvällä tavalla valehdella,mutta juttu onki sitte paisunu ja kyllä se varmaan on hänen mieltäänki painanu!

törkeempää semmonen on että jätkä on joku 16 ja akka melkein 40w. tiiän niitäki tapauksia, mutta teillä ei todellakaan oo mitään hätää!!

Yhteistyössä