Mä heitin miehen just pihalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Oikeestiko? En tiedä mitä tuossa on taustalla, mutta ajatelkaas jos mies "heittäis" vaimon pihalle vastaavilla saatesanoilla.. Luulen että ei monikaan vaimo enää palaisi takaisin sellaisen kohtelun jälkeen ja täälläkin moni sanoisi että jätä se sika.
No kuinka moni nainen jättäis miehensä sairaana hoitamaan lapsia ja elukoita, kun itse pettäis lupauksensa ja ryyppäis aamu viiteen. ?? Voihan olla että sellaisia naisiakin on ja silloinhan olis ihan oikeutettua, että mies heittäis naisen pihalle mietiskelemään.

Minusta ap teki ihan oikein.
Parempi noin, kuin se, että nainen loukkaantuu ja aloittaa mykkäkoulun seuraavat 2 viikkoa tms. Eikä edes kerro mistä on loukkaantunut.

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Millaisista töistä saa sairaslomaa vaimon vatsataudin vuoksi? Ja toisekseen, jos itse olisit ollut terve ja olisitte lähteneet yhdessä juhliin, niin kuka ne lapset ja eläimet silloin olisi hoitanut? Miksi alunperinkään sinun pitää aikuisen ihmisen toimia rajoittaa? Jos sinä olet vatsataudissa, miksi kiellät toiselta juhlimisen? Eihän se ole kivaa lähteä pikaiseen käymään ystävien luona juhlissa ja lähteä kesken kaiken pois. Toki, väärinhän se mieheltäsi oli luvata sellaista, mitä ei pysty pitämään.
On yrittäjä, ja sinä päivänä hommat oli sellaiset että ei olis ollut pakko.
Mä kärsin ihan oikeasta ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä jonka laukaisee valtaviin sfääreihin juuri mahatauti. Mä pysyn vaivoin toimintakykyisenä silloin :ashamed:

Oltais lähdetty yhdessä juhliin, mutta mulla pysyy holtti tuon viinan kanssa... eli olisin ollut aamusta pystyssä hoitamassa elukat kuten aina ennekin ja sit olisin hakenut lapset.

ENKÄ MÄ KIELTÄNYT!! Juhlia voi muullakin tavalla kuin kiskasemalla perseet olalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olen paha suustani ja kovaääninen kun mä suutun, sitä en kiellä.
Sä olet hyvä tyyppi.
Olen tykännyt susta aina. Kyä tosi on näin!
Mä muistan sut jo pitkältä ajalta. Joulukuusen haut ja kaikki.

Sussa on luonnetta. Oot ollrait!
:LOL: Kiitos. Tuo joulukuusi.... aiheutti kyllä jonkinlaista 'keskustelua' :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Olisitko yhtä raivoissasi jos mies olisi alkuillasta laittanut viestin että bileissä on niin hurjan kivaa että jää juhlimaan pitkän kaavan kautta?
En mä tyytyväinenkään olisi, mutta olisi edes ilmoittanut. Musta olis niin paljon fiksumpaa ollut ilmoittaa anopillekin että voisko hoitaa lapsia pidempään?
Niinpä. Piti vaan kysyä että tiedän oletko vihainen just siitä ettei mitään ilmoittanut vai ylipäätänsä siitä että meni juhlimaan.
Ajattelin vaan kun pari kertaa olen mennyt ihan vaan käymään jossain tapahtumassa kun on tuntunut alunperin väsyneeltä ja siltä että haluaa kipinkapin kotiin mutta sitten onkin ollut tarjolla hyvää seuraa jne. ja mieli muuttunut.

Juu - ois käyny ihan samoin.
Ei oo yks eikä kaks kertaa kun mäkin oon hoitanu lapsia siinä oksentamisen ohella (migreenissä tai vatsataudissa ) ja yrittäny pysyä sen verran tolkuissani ettei mitää pahempaa tapahdu. Ja jumalauta se on ollu kiukkunen kun oon sen josku pakottanu hoitaan lapsia jos en oo ite todellakaan migreenin takia pystyny...
Kertaakaan ei tosin oo noin juhlimaan lähteny jos oon kipeä - meillä kun ei kaikkia lapsia mihkään saa yöks.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miten jatkossa, jos heivaat miehen lopullisesti tai mies häipyy itse, ajattelit selvitä paska-oksutaudista yh:na?
Pohojalaasella sisulla kaiketi.

Äläkä ala naukua että miksi ei nyt......

Niin, naisenhan, ja ennekaikkea äidin, pitää tietenkin selvitä ihan joka tilanteessa.

Kyllä tuo porsas tuolta nyt ainakin käymään vielä tulee :whistle:

kaisa
Olisitko yhtä raivoissasi jos mies olisi alkuillasta laittanut viestin että bileissä on niin hurjan kivaa että jää juhlimaan pitkän kaavan kautta?
En mä tyytyväinenkään olisi, mutta olisi edes ilmoittanut. Musta olis niin paljon fiksumpaa ollut ilmoittaa anopillekin että voisko hoitaa lapsia pidempään?
Niinpä. Piti vaan kysyä että tiedän oletko vihainen just siitä ettei mitään ilmoittanut vai ylipäätänsä siitä että meni juhlimaan.
Ajattelin vaan kun pari kertaa olen mennyt ihan vaan käymään jossain tapahtumassa kun on tuntunut alunperin väsyneeltä ja siltä että haluaa kipinkapin kotiin mutta sitten onkin ollut tarjolla hyvää seuraa jne. ja mieli muuttunut.
niin mutta pointi olikin siinä, ettei mies ollu edes ilmoittanu jääneensä juhliin pidemmäksi aikaa.. ja voihan sitä juhlia ilman perskännejälki

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä ukko saapi saikkua mun olessa kipeenä jos ihan oikeesti tarvii.

Mutta äree, oisin määki kiljunu tuossa tapauksessa.

keitäs pari perunaa palasina lihaliemeen ja syä pois ni voimistut. :hug:
Mä kokeilin sitä eilen!

Äiti syö vauvanruokaa, tokas kuopus lievästi järkyttyneenä ja sitten hihitellen, kun mä hiljakseen lusikoin puolisen desiä sitä ohkasta lientä pikkulusikalla kaffikupista :D

pöhölö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miten jatkossa, jos heivaat miehen lopullisesti tai mies häipyy itse, ajattelit selvitä paska-oksutaudista yh:na?
No tarviiko sitä nyt ajatella? Kun kuitenkin äreellä mies nyt on, eikä ole yh. Parisuhteessa ollessa sitä luottaa myös siihen toisen tukeen silloinkin kun toinen sairastaa. Parisuhteeseen myös yleensä kuuluu kompromissit ja toisen huomioot ottamiset ja tämä on just sitä. Jos jotain luvataan niin se pidetään ja ainakin muistetaan ilmoittaa muutoksista.

-
Oltais edes voitu keskustella asiasta. Ja olisi voinut tosiaan kysäistä vointiani, että miltä näyttää, voisko sittenkin viipyä pitempään.
Niin, asioista kannattaa keskustella. Olisit sinäkin keskustellut miehesi kanssa nyt aamulla etkä heittänyt sitä ulos.

En hyväksyisi minäkään miehesi käyttöstä mutta en myöskään sitä,e ttä heitetään pihalle omasta kodistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
niin mutta pointi olikin siinä, ettei mies ollu edes ilmoittanu jääneensä juhliin pidemmäksi aikaa.. ja voihan sitä juhlia ilman perskännejälki
No daa, siksihän mä kysyinkin.

On muuten mahdollista saada lomaa jos puoliso on niin sairas ettei pysty hoitamaan lapsia. Mä en nyt kuollaksenikaan muista millä nimellä se loma kulkee, mutta se on palkatonta lomaa. Joissakin paikoissa kyllä saa ihan sairaslomaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Oltais edes voitu keskustella asiasta. Ja olisi voinut tosiaan kysäistä vointiani, että miltä näyttää, voisko sittenkin viipyä pitempään.
Niin, asioista kannattaa keskustella. Olisit sinäkin keskustellut miehesi kanssa nyt aamulla etkä heittänyt sitä ulos.

En hyväksyisi minäkään miehesi käyttöstä mutta en myöskään sitä,e ttä heitetään pihalle omasta kodistaan.
Meni jo..... Niinkuin keskusteluhalutkin näin jälkikäteen.

:|

Selvitköön nyt edes ensin, eipä tuo oikein osannut mitään vastata tiedusteluihin että miten niin ei muka huomannut paljonko kello on ja missä kunnossa sitä mahdettais olla.

Tää tilanne meni nyt näin tällä kertaa.

Tietäisittepä paljonko mä olen oikeasti suitsinut luonnettani :ashamed:

No humalaisen kans ei kauheesti kannata yrittää järkevästi keskustella :kieh:
Että eiköhän se senki puoleen o parempi, et mies käy selvittämässä ittensä. Mä en ainakan ton jälkeen jaksais katella ketään sohvalla kuorsaavaa, viinalta haisevaa äijää ja ootella sen selviimistä.

Yhteistyössä