Aamuäree on luvannut itselleen, että jos elämä joskus vielä menee uusiksi niin hällä on tasan kaks ihmistä joiden kanssa hän sen viettää- lapsensa.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Ettei Aamuäreellä olis jo uus ukko kiikarissa? Tunnusta pois
Voi kuule :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin oot nikkisi veroinen.
ei todellakaan ole hyvä syy.. minusta se vain lisää syyn painavuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Yhteinen koti, yhteiset valat ja velat.
Enkä mä ihan kirjaimelliseti heittänyt, omin jaloin se hoiperteli naapuriin äiteemuorin hoteisiin.
Äiti paapii nyt pikku poikua, kun on vahingossa tullut juotua liikaa karhu olutta :xmas:
Ootteko te oikeasti sitä mieltä että voi voi, lupauksia ei tartte pitää? Ei missään tilanteessa? Viina on tietysti aina hyvä syy unohtaa kaikki...
Kah, tätä just!Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Eikö nyt jumalauta kukaan ymmärrä, ettei kyse ole tekosen vakavuudesta vaan sovitun asian pettämisestä.
Sovitusta pidetään kiinni, ja lupaus pidetään; Jos tulee muutoksia suunnitelmaan niin soitetaan ja ilmoitetaan.
Olen ollut ihan muutaman kerran huolesta soikeana, kun mies ei olekaan aamuyöllä ilmaantunut kotiin, saa kyllä mennä kavereiden kanssa jos tahtoo mutta AINA ILMOITETAAN.
Ihan yhtä kettuuntunu olisin miekii tuos tilanteessa. Ja vaikken kipee oliskaa ni lupaukset ja sovitut jutut PITÄÄ! Eli oikein teitAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Yhteinen koti, yhteiset valat ja velat.
Enkä mä ihan kirjaimelliseti heittänyt, omin jaloin se hoiperteli naapuriin äiteemuorin hoteisiin.
Äiti paapii nyt pikku poikua, kun on vahingossa tullut juotua liikaa karhu olutta :xmas:
Ootteko te oikeasti sitä mieltä että voi voi, lupauksia ei tartte pitää? Ei missään tilanteessa? Viina on tietysti aina hyvä syy unohtaa kaikki...
Mä olen jopa vähän neuroottinen tän asian suhteen; mulle parisuhteessa kaikista tärkeintä on ehdoton luotettavuus asiassa kuin asiassa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kah, tätä just!Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Eikö nyt jumalauta kukaan ymmärrä, ettei kyse ole tekosen vakavuudesta vaan sovitun asian pettämisestä.
Sovitusta pidetään kiinni, ja lupaus pidetään; Jos tulee muutoksia suunnitelmaan niin soitetaan ja ilmoitetaan.
Olen ollut ihan muutaman kerran huolesta soikeana, kun mies ei olekaan aamuyöllä ilmaantunut kotiin, saa kyllä mennä kavereiden kanssa jos tahtoo mutta AINA ILMOITETAAN.
Kerkeis ainakin tehdä muutoksia hoitoaikoihin tms.
En mä ole koskaan kieltänyt menemästä, mutta kyllä tuon ikäiseltä mieheltä olettais jo läytyvän jotain käyttäytymistäkin.
mistäpä ne muuten tietäs, et nyt emäntä on oikeesti tosissaan jos niille ei joskus räjähtäs.. mäki suutun harvon, mut ku suutun ni se sit kans kuuluu ja näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä olen paha suustani ja kovaääninen kun mä suutun, sitä en kiellä.
En mä tyytyväinenkään olisi, mutta olisi edes ilmoittanut. Musta olis niin paljon fiksumpaa ollut ilmoittaa anopillekin että voisko hoitaa lapsia pidempään?Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olisitko yhtä raivoissasi jos mies olisi alkuillasta laittanut viestin että bileissä on niin hurjan kivaa että jää juhlimaan pitkän kaavan kautta?
Jos mä toden sanon niin mies sen keksikinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ihan turhasta tuo nimimerkki
Sä olet hyvä tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä olen paha suustani ja kovaääninen kun mä suutun, sitä en kiellä.