Mä heitin miehen just pihalle!

näin
Ettekö te naiset osaa käyttäytyä? Ihan hävettää teidän puolestanne. Ettekö ole kuulleet koskaan rakentavasta keskustelusta? Itse en nosta koskaan ääntäni miehelleni.

Yhteinen koti, yhteiset valat ja velat.

Enkä mä ihan kirjaimelliseti heittänyt, omin jaloin se hoiperteli naapuriin äiteemuorin hoteisiin.
Äiti paapii nyt pikku poikua, kun on vahingossa tullut juotua liikaa karhu olutta :xmas:

Ootteko te oikeasti sitä mieltä että voi voi, lupauksia ei tartte pitää? Ei missään tilanteessa? Viina on tietysti aina hyvä syy unohtaa kaikki...

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Ettei Aamuäreellä olis jo uus ukko kiikarissa? Tunnusta pois
Aamuäree on luvannut itselleen, että jos elämä joskus vielä menee uusiksi niin hällä on tasan kaks ihmistä joiden kanssa hän sen viettää- lapsensa.
Miehistä ei ole pitemmän päälle kuin ongelmia.

Lex
Eikö nyt jumalauta kukaan ymmärrä, ettei kyse ole tekosen vakavuudesta vaan sovitun asian pettämisestä.

Sovitusta pidetään kiinni, ja lupaus pidetään; Jos tulee muutoksia suunnitelmaan niin soitetaan ja ilmoitetaan.

Olen ollut ihan muutaman kerran huolesta soikeana, kun mies ei olekaan aamuyöllä ilmaantunut kotiin, saa kyllä mennä kavereiden kanssa jos tahtoo mutta AINA ILMOITETAAN.

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Enkä mä ihan kirjaimelliseti heittänyt, omin jaloin se hoiperteli naapuriin äiteemuorin hoteisiin.
Äiti paapii nyt pikku poikua, kun on vahingossa tullut juotua liikaa karhu olutta :xmas:

Ootteko te oikeasti sitä mieltä että voi voi, lupauksia ei tartte pitää? Ei missään tilanteessa? Viina on tietysti aina hyvä syy unohtaa kaikki...
ei todellakaan ole hyvä syy.. minusta se vain lisää syyn painavuutta

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Eikö nyt jumalauta kukaan ymmärrä, ettei kyse ole tekosen vakavuudesta vaan sovitun asian pettämisestä.

Sovitusta pidetään kiinni, ja lupaus pidetään; Jos tulee muutoksia suunnitelmaan niin soitetaan ja ilmoitetaan.

Olen ollut ihan muutaman kerran huolesta soikeana, kun mies ei olekaan aamuyöllä ilmaantunut kotiin, saa kyllä mennä kavereiden kanssa jos tahtoo mutta AINA ILMOITETAAN.
Kah, tätä just!
Kerkeis ainakin tehdä muutoksia hoitoaikoihin tms.
En mä ole koskaan kieltänyt menemästä, mutta kyllä tuon ikäiseltä mieheltä olettais jo läytyvän jotain käyttäytymistäkin.

Jehan harmailee

Ihan yhtä kettuuntunu olisin miekii tuos tilanteessa. Ja vaikken kipee oliskaa ni lupaukset ja sovitut jutut PITÄÄ! Eli oikein teit :)

Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

Kah, tätä just!
Kerkeis ainakin tehdä muutoksia hoitoaikoihin tms.
En mä ole koskaan kieltänyt menemästä, mutta kyllä tuon ikäiseltä mieheltä olettais jo läytyvän jotain käyttäytymistäkin.
Mä olen jopa vähän neuroottinen tän asian suhteen; mulle parisuhteessa kaikista tärkeintä on ehdoton luotettavuus asiassa kuin asiassa.
Mä olen vähän sitä mieltä, että jos kusettaa pikkuasiassakin, niin silloin kusettaa isossakin.
Soitusta on pidettävä kiinni AINA, tai sovittava toisin.

Ymmärrän kyllä Aamuäreetä hyvinkin.
En tiedä olisinko itse samassa tilanteessa pihalle heittänyt, mutta TODELLA v...n vihanen olisin ollut ja muutamakin rumanen sana olisi tullut karjuttua. Ja mikä pahinta olen myös pitkävihainen :kieh: joten tapoihini kuulluu riitojen yhteydessä muistella vanhoja. Tätäkin tapahtumaa siis puitaisiin vielä tulevissakin riidoissa.

Ai kun oikeen nään tilanteen silmissäni; meikä kipeenä ja mies raahautuu kotiin katse harottaen, sori vähän venähti. Voi viuna |O
Noniin saan nytkin lietsottua itseni raivon partaalle vaikkei mun mies ole tehnyt mitään :ashamed:

kaisa
Mä olen paha suustani ja kovaääninen kun mä suutun, sitä en kiellä.
mistäpä ne muuten tietäs, et nyt emäntä on oikeesti tosissaan jos niille ei joskus räjähtäs.. mäki suutun harvon, mut ku suutun ni se sit kans kuuluu ja näkyy

..
Mahatauti on erittäin rankka tauti ja toipuminen kestää useita päiviä, silloin miehen pitää unohtaa omat menonsa ja huolehtia kodista enemmän että potilas saa toipua rauhassa. Eikä mennä juhliin hankkimaan krapulaa ja sen jälkeen voivottelee omaa oloaan sohvalla. MAhatauti ei ole itseaiheutettua, krapula on joten mies ajatteli vain itseään ja teki väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Olisitko yhtä raivoissasi jos mies olisi alkuillasta laittanut viestin että bileissä on niin hurjan kivaa että jää juhlimaan pitkän kaavan kautta?
En mä tyytyväinenkään olisi, mutta olisi edes ilmoittanut. Musta olis niin paljon fiksumpaa ollut ilmoittaa anopillekin että voisko hoitaa lapsia pidempään?
Oltais edes voitu keskustella asiasta. Ja olisi voinut tosiaan kysäistä vointiani, että miltä näyttää, voisko sittenkin viipyä pitempään.

Pena
Mä olen paha suustani ja kovaääninen kun mä suutun, sitä en kiellä.
Sä olet hyvä tyyppi.
Olen tykännyt susta aina. Kyä tosi on näin!
Mä muistan sut jo pitkältä ajalta. Joulukuusen haut ja kaikki.

Sussa on luonnetta. Oot ollrait!

EJK
Millaisista töistä saa sairaslomaa vaimon vatsataudin vuoksi? Ja toisekseen, jos itse olisit ollut terve ja olisitte lähteneet yhdessä juhliin, niin kuka ne lapset ja eläimet silloin olisi hoitanut? Miksi alunperinkään sinun pitää aikuisen ihmisen toimia rajoittaa? Jos sinä olet vatsataudissa, miksi kiellät toiselta juhlimisen? Eihän se ole kivaa lähteä pikaiseen käymään ystävien luona juhlissa ja lähteä kesken kaiken pois. Toki, väärinhän se mieheltäsi oli luvata sellaista, mitä ei pysty pitämään.

Yhteistyössä