Mä heitin miehen just pihalle!

Mies ei ole heittänyt mua yön selkään. Varmaan kai siksi että mä en ole tullut konttien kotiin n. 10 tuntia sovittua myöhemmin.
Mä tapaan kyllä pitää luvatut asiat, on ne sitten pieniä tai suuria. Tärkeitä mulle tai mun miehelle.

Mä vaan oletin, ettet ole lukenut koko ketjua. Mutta jos sun mielestä on hyväksyttävää toimia kuten mun mies, niin eihän sille mitään voi. Mä nyt en vaan suostu omassa kodissani kaikkea hyväksymään, yhtälaillahan tämä minun kotini on.

Mä toimin näin nyt tällä kertaa. En mä sentään karjunut sille ettei ole takas tulemista ja että tää juttu päättyy nyt.

juu u.ymmärrän hyvin. me jouduttiin sairaalaan lapsen kera ja yöksi tarkkailuun.mies lupasi tulla vastaan kun ei rattaita,kasseja ja mulla kaksi kättä,mutta juopottelu aamu 3jälk oli paljon tärkeämpää ja uni .eipä asuta yhessä mut loukkas ihan vitusti! (ja mä kuulema ylireagoin)

*A*
Mun mielestä teit täysin oikein. Toivottavasti mies tajusi edes jotain.
Mä en ymmärrä, miten jotkut tässä ketjussa voi oikeasti olla sitä mieltä, että perheessä voi elää just niinku itteä huvittaa. Jos ei ole valmis tekemään kompromisseja, ei ole valmis seurustelemaan, saati perhe-elämään.
Lisäksi, jos sulla on vatsatauti, niin oliko sen miehen nyt niin fiksua mennä sitä sitten kekkerivieraille levittämään?

hienoa nainen!
Olisin minäkin räjähtänyt. En ihmettele Aamuäreen reaktiota sitten yhtään!
Enkä ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka eivät osaa viinan kanssa niin pelata, ettei tarvitse kontata kotiin..

AP:lle :flower: :flower: :flower:! Sisukas mimmi! Aivan oikein teit!

Ei jumalauta jos mun ukkoni ois tommosta tehny, olisin tehnyt sun tilanteessasi ihan saman - menköön äitinsä hoiviin parantelemaan oloansa. Joku roti sentään! Meillä ei ukot hypi silmille, ei kyllä akatkaan. Parisuhde on yhteinen yritys ja jos toinen tiimistä mokaa pahasti niin jäähylle on ihan hyvä lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja niin just:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä kärsin ihan oikeasta ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä jonka laukaisee valtaviin sfääreihin juuri mahatauti. Mä pysyn vaivoin toimintakykyisenä silloin :ashamed:
palstalle kykenee kuitenkin?
Tapa rauhoittua.

Kun on jotain muuta tekemistä.
En mä pahimpana aikana tätä tautia täällä ollutkaan :saint:
Silloin mä nyyhkytin vessan lattialla ja huusin että luoja auta...

vieras
Ihan oikein minunkin mielestä, aikuiselle ihmiselle joka käyttäytyy kuin joku helvatun pikku pentu. Ja pakko sanoa, että te jotka suureen ääneen ihmettelette tollasta meininkiä, niin ihanko tosissaan teillä hyväksytään kaikki hölmöilyt, pettymykset ymt ja silitetään vaan päätä että voi voi miesraukka?? On se sitten varmaan kiva olla tossun alla ja antaa miehen tehdä ihan mitä huvittaa ja saa vielä täyden huolenpidon ja passauksen siihen päälle, kyllä äijän kelpaa. Kyllä aikuisella ihmisellä, perheellisellä vielä, tarttis ihan maalaisjärkeä löytyä päästä sen verran, että tietää missä raja menee. Ärsyttävintä on sellaset just, jotka laittaa alkoholin piikkiin kaikki ja sit tarttis kaikki anteeks antaa.

vieras
Ihan oikein teit! Hyvä, hyvä! Olisin minäkin nakannut miehen pihalle tuossa tilanteessa :D itse asiassa perjantaina nakkasinkin. Niiiiiiin rasittavaa, ku mies vaan makasi ja makasi ja minä kipeänä hoidin lapset, ruuan ym. Lopulta sitte käskin mennä äitinsä hoteisiin. Siellä saa maata niin kauan ku haluaa ja ruoka tulee naaman eteen. Huooooooh.
Mutta tällaista naisten pitäis harrastaa enemmänkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan oikein minunkin mielestä, aikuiselle ihmiselle joka käyttäytyy kuin joku helvatun pikku pentu. Ja pakko sanoa, että te jotka suureen ääneen ihmettelette tollasta meininkiä, niin ihanko tosissaan teillä hyväksytään kaikki hölmöilyt, pettymykset ymt ja silitetään vaan päätä että voi voi miesraukka?? On se sitten varmaan kiva olla tossun alla ja antaa miehen tehdä ihan mitä huvittaa ja saa vielä täyden huolenpidon ja passauksen siihen päälle, kyllä äijän kelpaa. Kyllä aikuisella ihmisellä, perheellisellä vielä, tarttis ihan maalaisjärkeä löytyä päästä sen verran, että tietää missä raja menee. Ärsyttävintä on sellaset just, jotka laittaa alkoholin piikkiin kaikki ja sit tarttis kaikki anteeks antaa.
Ap:n mies "lensi pihalle" pariksi tunniksi. Palasi kotiin, mikään ei ole muuttunut...mitä järkeä? Kivaa toki, että krapulainen haisee muualla kuin kotisohvalla, mutta mun mielestä ei oo mitään ideaa uhitella ja ns. hehkuttaa että heitinpäs miehen pihalle, jos tilanne on tuo.

Draamakuningattaren vastakohta ei ole kynnysmatto tai nössö vaimo joka hyväksyy kaiken...

Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Ymmärrän kyllä Aamuäreetä hyvinkin.
En tiedä olisinko itse samassa tilanteessa pihalle heittänyt, mutta TODELLA v...n vihanen olisin ollut ja muutamakin rumanen sana olisi tullut karjuttua. Ja mikä pahinta olen myös pitkävihainen :kieh: joten tapoihini kuulluu riitojen yhteydessä muistella vanhoja. Tätäkin tapahtumaa siis puitaisiin vielä tulevissakin riidoissa.

Ai kun oikeen nään tilanteen silmissäni; meikä kipeenä ja mies raahautuu kotiin katse harottaen, sori vähän venähti. Voi viuna |O
Noniin saan nytkin lietsottua itseni raivon partaalle vaikkei mun mies ole tehnyt mitään :ashamed:
:LOL: :LOL: :LOL: you go girl! yksi kaikkien, ja kaikki yhden puolesta :attn: kiitos aamuäreen saa kaikki äijät lähtöpassit tänään! :D

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ettekö te naiset osaa käyttäytyä? Ihan hävettää teidän puolestanne. Ettekö ole kuulleet koskaan rakentavasta keskustelusta? Itse en nosta koskaan ääntäni miehelleni.
Tiedätkös, että meillä jokaisella on oikeus omiin tunteisiimme ja juuri siihen temperamenttiin, mikä on. En tarkoita, että mitä tahansa saa tehdä tai sanoa, mutta joskus riitelykin raikastaa ilmaa. Minun mieheni ei koskaan korota ääntään tai kiroile, mutta osaa sitten senkin edestä olla passiivis-aggressiivinen ja takakireä. Kylmänviileä tunnehallinta voi joskus tuntua ahdistavalta tai ylimieliseltäkin.. Toki on fiksua jutella asioista rauhallisesti ym., mutta en minäkään ap:n asemassa olisi jaksanut hirveästi hymistellä. Ja lupaukset on tarkoitettu pidettäviksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ap:n mies "lensi pihalle" pariksi tunniksi. Palasi kotiin, mikään ei ole muuttunut...mitä järkeä? Kivaa toki, että krapulainen haisee muualla kuin kotisohvalla, mutta mun mielestä ei oo mitään ideaa uhitella ja ns. hehkuttaa että heitinpäs miehen pihalle, jos tilanne on tuo.

Draamakuningattaren vastakohta ei ole kynnysmatto tai nössö vaimo joka hyväksyy kaiken...

:flower:

Vieras
Ihan tarkennuksena, mä vaan karjasin tuollain kuten sivulla 1 kerroin.

Sitten mulle valkes että hei, heitinköhän mä sen nyt sitten pihalle....

:xmas:

Ja edelleen suurin pointti tässä on se, että luvattu juttu on luvattu juttu. Selviää jos jaksaa kahlata koko keskustelun läpi.

Em mä sentään sormuksia paiskonut pitkin kämppää tai laukkuja pakannut. :D
Minä olen tehnyt nämäkin... En ole ylpeä siitä, mutta suuttuessani olen aika ärhäkkä. Eikä mies edes ole yhtään hassumpi tapaus :). Rakastaa minua ja jaksaa ymmärtää PMS- oireeni ym. neuroosini. Minä hänen unohtelunsa, jääräpäisyytensä ja satunnaisesti "unohdetut" lupauksetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oonks mä toi dramaqueen vai? :eek:

No, mä tosiaan toivon että jokin muuttui. Jos ens kerralla muistais mitä lupaa.

Mitä vanhemmaksi mä tuun, sitä tärkeämmäksi mulle on muodostunut kaks kulmakiveä suhteessa- mua EI petetä ja että mulle luvattu pidetään.

Kynnysmattoelämää kokeneena.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihan tarkennuksena, mä vaan karjasin tuollain kuten sivulla 1 kerroin.

Sitten mulle valkes että hei, heitinköhän mä sen nyt sitten pihalle....

:xmas:

Ja edelleen suurin pointti tässä on se, että luvattu juttu on luvattu juttu. Selviää jos jaksaa kahlata koko keskustelun läpi.

Em mä sentään sormuksia paiskonut pitkin kämppää tai laukkuja pakannut. :D
Minä olen tehnyt nämäkin... En ole ylpeä siitä, mutta suuttuessani olen aika ärhäkkä. Eikä mies edes ole yhtään hassumpi tapaus :). Rakastaa minua ja jaksaa ymmärtää PMS- oireeni ym. neuroosini. Minä hänen unohtelunsa, jääräpäisyytensä ja satunnaisesti "unohdetut" lupauksetkin.
Ne mä tein edellisessä suhteessa :|
Tosin pakkasin sit omat laukkuni ja otin koiran mukaani.
Perääni huusin vain että 'erestäs löyrät, mikäli maailmasta oikeutta löytyy'.

Yhteistyössä