Mä heitin miehen just pihalle!

Olisin minäkin heittänyt hiiteen...varsinkin jos mamin kikille pääsee pihan yli.

Tapaan joskus kun haluan "omaa aikaa" eli SIIVOTA RAUHASSA, pakottaa perheeni anoppilaan.
Siellä saa sitten äidin paijauksia :LOL:

Mut juu, tajuan, lupaus on lupaus.
Voipi olla että vaan täällä pohjanmaalla lupauksilla on merkitystä, revin aina pelihousuni kun lupaus on tavalla tai toisella "muunnettu"

:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olen paha suustani ja kovaääninen kun mä suutun, sitä en kiellä.
Sä olet hyvä tyyppi.
Olen tykännyt susta aina. Kyä tosi on näin!
Mä muistan sut jo pitkältä ajalta. Joulukuusen haut ja kaikki.

Sussa on luonnetta. Oot ollrait!
Mikäs juttu toi joulukuusen haku on?? Kuullostaa mielenkiintoiselta :D

Tästä voit Majuri oppia ainakin sen, että pohojalaasta naista ei kannata suututtaa- edes niillä pikkuasioilla :saint:

JA juu, ukko palas takas. Toi lapset tullessaan ja joi mun hiilihapolliset juomani :eek:
Päästi ensi töikseen kissan karkuun.

Juu
Lukekaas ketju alusta asti ja korvatkaa jokanen "äijä" ja "ukko" ja "mies" laittamalla tilalle "muija", "akka", ja "vaimo".

- Akat järjestykseen
- Heitin vaimon pihalle kun ei osannu käyttäytyä!
- Muija ulkoruokintaan viikoks, oppiipahan olemaan!

Nii-in...

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Lukekaas ketju alusta asti ja korvatkaa jokanen "äijä" ja "ukko" ja "mies" laittamalla tilalle "muija", "akka", ja "vaimo".

- Akat järjestykseen

Nii-in...
Sen jälkeen voikin sitten tulla vakuuttelemaan etten minä ainakaan tollain äitinä toimis..... :eek:

dgh
Minsuta naiset ihan omalla käytöksellä tekee itsestään kynnymattoja ( puhun muista kuin aloittajasta), kun he ylpeilevät kiltillä luonteellaan ja ovat niin ymmärtäväisiä saa mies hyvän tilaisuuden tehdä mitä lystää. Tänäänkin katsoin miten yksi tämmöinen nainen yksin lastensa kanssa kiltisti murjotti kun mies lähti ryyppäämään. Itsellä siinämielessä hyvä mies, että hoitaa lapsia yhtälailla..itse en valitse tuollaisia miehiä. Ja täytyy sanoa, että ärhäkästä luonteesta on oikeasti hyötyä, mies tietää näes etukäteen, että lentää suhteesta ulos jos tekisi mulle noin.
Tietenkin miehet protestoi palstoilla ja toivoo ymmärrystä, mutta oikeesti ymmärtämällä nainen ei voita mitään.

Juu

- Akat järjestykseen

Nii-in...
Sen jälkeen voikin sitten tulla vakuuttelemaan etten minä ainakaan tuollain toimisi! :eek:
Naisena/vaimona/äitinä........
No voin vakuttaa ettei mun mielestä oo mitään hauskaa siinä että uhataan heittää joku pois kotoaan, tai että joku saa olla kotonaan vaan jos käyttäytyy sen mukaan mitä puoliso käskee. Se, onko se ihminen mies tai nainen, ei tee asiasta yhtään hauskempaa.

Häpeäisin itteäni jos kuvittelisin että mulla on valta pistää joku "ulkoruokintaan". Koira ehkä. Ja itteni.

Ihan tarkennuksena, mä vaan karjasin tuollain kuten sivulla 1 kerroin.

Sitten mulle valkes että hei, heitinköhän mä sen nyt sitten pihalle....

:xmas:

Ja edelleen suurin pointti tässä on se, että luvattu juttu on luvattu juttu. Selviää jos jaksaa kahlata koko keskustelun läpi.

Em mä sentään sormuksia paiskonut pitkin kämppää tai laukkuja pakannut. :D

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
ihan oikein teit, saa mies vähän miettiä tekosiaan.
Joo, elä vaan päästä sitä kotio ennen kun on oppinu! Ja muista semmonen napakka EI ja vaikka joku käsimerkki tehostamaan jos se yrittää sisälle. Sanomalehdellä voit läppästä naamalle jos ei meinaa uskoa, jotkut käyttää kuulemma sumutinpulloakin.

Jos tiukaks menee niin pistä sille juoksunaru pihalle. Noissa lauma-asioissa pitää olla tarkkana, moni mies kuvittelee että sillä on parisuhteessa joku ihmisarvo ja oikeus tulla omaan kotiinsa niinkun tasavertanen kumppani, mut onneks ap sentään osaa näyttää kaapin paikan ja alistaa oikein kunnolla!

Joo, elä vaan päästä sitä kotio ennen kun on oppinu! Ja muista semmonen napakka EI ja vaikka joku käsimerkki tehostamaan jos se yrittää sisälle. Sanomalehdellä voit läppästä naamalle jos ei meinaa uskoa, jotkut käyttää kuulemma sumutinpulloakin.

Jos tiukaks menee niin pistä sille juoksunaru pihalle. Noissa lauma-asioissa pitää olla tarkkana, moni mies kuvittelee että sillä on parisuhteessa joku ihmisarvo ja oikeus tulla omaan kotiinsa niinkun tasavertanen kumppani, mut onneks ap sentään osaa näyttää kaapin paikan ja alistaa oikein kunnolla!
Nimimerkille Juu, sä et taida tietää nyt ihan kaikkea mitä muut jo......

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mikä hyöty tästä "Pihalle heittämisestä" nyt sit oli?
Sai parannella krapulaansa muualla, haista pahalta äitinsä hoteissa ja kertoa sille kamalasta vaimosta joka menee ja suuttuu kun hän ei lupaustaan pitänytkään. On se vieläkin kipee ja tauti tuli takas, mutta hoida sä äiti nyt mun pää kuntoon....
Voisitko sä jättää menemättä sinne vanhainkotiin tänään, kyllä se isomummu varmaan sinnittelee vielä päivän... lasten pitää saada ruokaa. Vaimon ripuli kuulemma jatkuu vielä ja hän on 'estynyt' laittamaan ruokaa.

Pjaskat (kirjaimellisesti :D ) mikä hemmetin hyöty monestakaan asiasta on?

Sitä joskus vaan suuttuu niin totaalisesti että oksat pois. Ja pala larvaa, niinkuin täälläpäin tavataan sanoa.

Juu

Nimimerkille Juu, sä et taida tietää nyt ihan kaikkea mitä muut jo......
Oon kyllä lukenu sun selittelyt tästä ketjusta, jos sitä tarkotit. Jos juttuun liittyy muutakin niin kerro ihmeessä lisää.

Monestikos sut on mies heittäny yön selkään, kai teillä toi homma pelaa molempiin suuntiin? Vai siis sillonko vaan kun sulla palaa hermo?

Yhteistyössä