huomenet täällä yskivä mamma aamukahvilla :wave:
kupongit ikävä tuottaa pettymys, mut oon sen vert vähän käyny k-ryhmän kaupoissa ostoksilla ettei ole kertynyt. mut astiasto on meidän tyyliin kiva, toiveissa ois molempia värejä, niit ois kiva sit yhdistää, siis et lautanen ois sininen ja kuppi valkonen. Ja tykkään erityisesti niistä ISOISTA mukeista
kahvinkin juon aina valtavasta mukista, en tykkää mitään hienostelu-kuppeja käyttää
muumi-mukikin on kotioloissa liian pieni
väsymyksen merkkejä unohtelu..... niinpä. yhdellä sanalla. kesällä unohdin kakkavaipan autoon.... voitte kuvitella sen hajun helteellä ...
tai yks päivä tässä menin ottamaan lautasta kaapista, ni mikäs se siellä oli lautaspinon päällä? -edellispäivänä avattu hedelmäsose
kyllä pisti naurattamaan, mies totesi et okei.... kaikki kotona
et juu.....
6-7 tuntia nukun keskimäärin yössä, kai se sit riittää kun päivisin jaksaa kuitenkin.. ja vaikka sais nukkua, herään silti ihan virkeänä. geenit ne geenit.......
neuvola-kuulumiset pituuskäyrä lähtenyt nousuun
ihanaa, ei tartte siitä enää murhetta kantaa, eikä jatkotutkimukset ole sen suhteen aiheelliset. huh!!! onneks en turhia surrut ja stressannut etukäteen, niin se kannattikin... säästyi voimia ja energiaa.
paino: 8040g
pituus: 68,5
pipo: 42,3
siro neitonen siis
etova olo lääkkeiden aloituksen jälkeen kokeilkaas jotain pastilleja... mulla sillon kun aloitin, niin helpotti oloa kun jotain pientä mutusti, mistä tuli raikas maku suuhun. ja veden juominen on ehdottoman tärkeetä!!!!!
antakaa aikaa mielelle sopeutua uuteen tilanteeseen, se on kuulkaa hienoa että uskaltaa tännekin kirjoittaa et on aloittanut lääkityksen :attn:
ansaitsette kukkapuskan :flower:
vauvan luonteenpiirteitä varsin helppo. kitisee juurikin vain jos vaippa tarvii vaihtaa. tosin tarkka likka sikäli, et se tarvii vaihtaa HETI. nälkä tulee HETI. kaikki mulle NYT
oon koittanut sopeuttaa häntä siihen et IHAN välittömästi palvelua ei sais, et kärsivällisyyttä neitoseni, mut kyllä aika tempperamenttinen on... samoin jos leikkii lattialla ja päättääkin haluavansa eteenpäin eikä kuitenkaan pääse, ni pinna katkee kahden sekunnin sisään
mut sikäli mainio, et nauttii musiikista, koirast, kaikesta virikkeestä on valmis iloitsemaan mitä eteen tulee. Peili on ehdottoman hauska, ilveillään ja "mennään piiloon " ja tullaan takas peilin eteen
ilmeikäs tenava, jonka korvien asentokin kertoo jo välillä, mitä pirullisuuksia neiti seuraavaksi aikoo tehdä. välillä ottaa esim mun poskista täysillä kiinni, ja KILJUU
ihan kuin täristen ;D mä oon niin katketa naurusta välillä sen tempauksille, tosin, siinä kohtaa kun se oikeasti satuttaa, lopetan jutun ja keksitään muuta.
Luottavainen vauva, joka ei säiky mitään ääniä, tosin tässä elämänmenossa ei sellanen onnistuiskaan
viihtyy yksinään eikä vaadi välitöntä kontaktia ihan koko ajan.
en muista mihin muuhun piti vielä kommentti heittää, se muisti se muisti nääs
alkaa kohta olla aika talon väen heräillä, mä olen kohta pari tuntia jo kekkuloinu ylhäällä... yskänpuuska mokoma herätti, ja kun se meni ohi, koiran tartti päästä ulos. no sit laskin sen ja kävin vessassa ja jäin odottamaan ulko-ovelle et koskas herran tarpeet ois tehty, ni totesinkin et jaaaaaaa eiku kahvia keittämään, mitä täs enää nukkumaan, kellohan on jo kuitenki viis
taidan olla aamu-unisille kauhu
onneks tiinelli edes kuuluu tähän aamu-ihmisten joukkioon, on ees joku yhtä levoton ihminen