palsta ei hyvänen aika, aikuiset ihmiset......... mielipiteitä vartenhan tämä on.... jälleen kerran ollaan tässä pisteessä
tikrulainen on vahva mielipiteissään, mutta niin on kaikki muutkin. joko sen hyväksyy ja jatkaa juttua, tai sitten ei hyväksy ja lopettaa.
itseä on ihmetyttäny nyt tämä käyty juttu, yksi äiti pyytää neuvoja, niin alkaa väittely ihan heti....
on hienoa että on imettäjiä ketkä osaa neuvoa sen suhteen. mutta on myös meitä korvike-äitejä jotka voimme antaa neuvoja muuten
jokaisella on varmasti hyviä vinkkejä, ja niitähän tässä alunperin haettiinkin
imetys-keskustelu omasta mielestä on kenenkään turha sanoa, että ei-imettäneellä on läpikäymättömiä tunteita... hei eikä
noh, mielipide se on tietysti tuokin
mä olen saanut aikoinaan kovia arvosteluja miksi en imetä. hämmennystä herätti nyt tämänkin vauvan kohdalla. mutta mitä sitten????
en mä voi meijeriksi muuttua vaikka muut tahtoisi. söin, join, lepäsin, vauva oli rinnalla vähintään tunnin välein...oli rintakumit, nännit vuosi verta, rasvasin. rakastuin vauvaan ja halusin imettää. mutta kun se jo kolmannen kerran kävi, että maidon tulo kaikesta yrityksestä huolimatta loppui, niin thats it. loppu.
ja mä olen ainakin sinut asian kanssa, mulle se ei enää yllätys ollut. oli helppoa alkaa sitte vaan kokonaan pulloille. eikä sille mitään mahda.
vauva saa nauttia ihan yhtä laiölla läheisyydestä pullollakin. ja isän kanssa saanut enemmän läheisyyttä, kun isäkin syöttää
aivan erilaista kun jos vauva olisi äidin rinnassa koko ajan.
puolensa on siis molemmissa tavoissa
veden antaminen vaikka ei olisi vauva ollut helteellä ulkona, eikä kuumassa autossa, voi sille olla hyväksi silti antaa vettä. jokainen tekee senkin oman mielensä mukaan
mä annoin vettä jo ennen kiinteitä, koska vauvalla oli selkeästi jano.
tikrulainen mä sanon nyt suoraan: jos näin äkkiä hiillyt kun saat omille mielipiteille vastaan vahvat kommentit, vedä henkeä.... hyvän asian puolesta kommentoit, mutta ei täältä kannata noin pienestä suuttua... kivampi on kun on aktiivisia kirjoittajia.
mä olen omien mielipiteiden kanssa saanut porukkaa hermostumaan aiemmin, mutta huomannut sen että eihän täällä ole tarkoiitus saada toisia tekemään samoin kuin itse, vaan nimenomaan vaihtamaan ajatuksia, keskustelemaan. ja jälkeenpäin miettineenä mun kirjoitustapa taisi olla juuri sellanen että annoin sellasen kuvan että vain ja ainoastaan mun mielipiteet oli ne oikeat... vaikka enhän mä sellasta tarkoittanut :headwall:
ite hölmöilin ja jäin muka taustalle, vaan tää on niin kiva paikka käydä, että halusin pysyy remmissä
jää säkin siis
opcorn: paljon kivempi et on luettavaa
täältä on jo turhan moni muutenki kadonnut...
avointa keskustelua siltu kehiin :attn: mun mielestä ei tartte ottaa liian vakavasti näitä, kaikilla on erilainen persoona, eri luonteet, erilaiset olosuhteet ja minkä verran on väsymystä taustalla, vaikuttaa sekin sanavalintoihin, oon ainakin omalla kohdalla huomannu...
hiphei, pitsaa ja olut
mukavaa sunnuntaita