Kodin siivoaminen... Täällä yksi joka on välillä vähän liian tarkka, myönnän. Joskus ehkä pitäisi vaan antaa olla. Minulle on ihan äärettömän tarkkaa, etttä sänky on aina nätisti pedattu, tiskit ei roiku eikä muutkaan tavarat... Meillä ei ole varsinaista viikko siivous päivää johtuen siitä, että meillä on paljon eläimiä: Kissoja ja kaneja. Eli meillä siivotaan useampi kerta viikossa, aina kun näyttää siltä. Kissanhiekkaa tuppaa olemaan, karvoja ym. joten imuri kyllä on ahkerassa käytössä ja välillä teen päivittäinkin ns. pika imuroinnin tai ainakin lakaisen. Varsinkin nykyään, kun vauva menee lattialla ja syö kaiken niin on kiva varmistaa ettei sitä hiekkaa siellä ole. Välillä tunnen huonoa omaa tuntoa siitä, että voisin olla enemmän tytön kanssa ja jättää siivoilut vähemmälle mutta toisaalta oma jaksaminen on parempaa, kun teen jotain muutakin kun hoidan vauvaa. Oikeastaan minä pidän siivoilusta ja etenkin siitä tunteesta, että ihanaa kun on taas puhdasta! Oma äitini oli vähän liiankin tarkka siisteydestä, joten varmaan minullekin jäänyt tarve pitää koti siistinä. Vauvan käsiä pesen monta kertaa päivässä - lähinnä eläinten karvojen takia. Ennen en ollut näin tarkka kodin siisteydestä mutta nyt varmaan sekin tekee, että kun on aina vaan kotona niin on mielekkäämpääkin kun on siistiä
Salkkarit on myös itselleni tapa rentoutua ja levähtää hetki. Kesällä tykkäsin uudintojakin katsella ja silloin mies oli monesti tytön kanssa niin sain hetken omaa rauhaisaa aikaa. Toki syötin samalla ym. Tunnustan, että odotan myös BigBrotherin alkua vaikka se oikeasti onkin kaikkein typerin ohjelma on mitä löytyy Myös odotan, että pientä pintaremonttia palaa ruutuun tiistaina. Syksy on tosiaan tullut, ihanaa :heart:
Meillä tyttö ottaa sohvan reunasta kiinni ja vähän kurottelee, onneksi ei vielä nouse.
Mä nostan kyllä ihan täysillä hattua niille jotka ovat yksinhuoltajia ja jaksavat hoitaa lapsensa silti hyvin. Itse olen joskus miettinyt, että olisi oikeasti tosi raskasta kestää yksin kaikki itkut, kitinät, valvomiset...
Marrr ja pikkuinen ihan kohta 6kk
Salkkarit on myös itselleni tapa rentoutua ja levähtää hetki. Kesällä tykkäsin uudintojakin katsella ja silloin mies oli monesti tytön kanssa niin sain hetken omaa rauhaisaa aikaa. Toki syötin samalla ym. Tunnustan, että odotan myös BigBrotherin alkua vaikka se oikeasti onkin kaikkein typerin ohjelma on mitä löytyy Myös odotan, että pientä pintaremonttia palaa ruutuun tiistaina. Syksy on tosiaan tullut, ihanaa :heart:
Meillä tyttö ottaa sohvan reunasta kiinni ja vähän kurottelee, onneksi ei vielä nouse.
Mä nostan kyllä ihan täysillä hattua niille jotka ovat yksinhuoltajia ja jaksavat hoitaa lapsensa silti hyvin. Itse olen joskus miettinyt, että olisi oikeasti tosi raskasta kestää yksin kaikki itkut, kitinät, valvomiset...
Marrr ja pikkuinen ihan kohta 6kk