escape mä olen kuullu kans tota melkein "kauhistelua" kun vauva on niin helppo. Pahin kommentti olikin että onkohan se ihan terve kun se on vaan tommonen? ihan kun jotain vakavaa tarttis olla. näin kun ite kans rauhassa eikä hätiköi vauvan kanssa mitään, kotona on rauhallista ja leppoisaa ja kaikilla hyvä olla, niin tottakai vauvallakin on kaikki hyvin. se luottaa että kaikki on ok. tää on mun teoria myös tähän asiaan.
toki vauvoissakin on eroja, mutta entiseen elämään ja siihen kuuluneisiin vauva-aikoihin verrattuna huomaan mitä henkinen stressi ja henkinen väkivalta aiheutti...
Ja kaikki on kyllä kulminoituneena parisuhteeseen. siitä ei käy kiistäminen OMALLA KOHDALLA....
tassuttelu meillä se on lähinnä sellasta et laitan vauvan sänkyyn, annan pusun ja silitän hiuksista. jätän sänkyyn. ja jos tarvii käydä vieressä niin kans just hetki, ja sit ite pois. ei puhettakaan et jonkun tuolin siihen viereen laitan ja istun ja odotan
ehei...
lääkärissä käytiin ja vaikka kuinka monta verikoetta otettiin. epäitävinä edelleen vaskuliitti lievänä tai valkosormisuus. nyt suljetaan KAIKKI mahdollinen pois. pituuskasvun kontrollointia.
lääkäri oli oikea lastenlääkäri. kehui hurmaavaksi neitiä
kysyi millai yöunet menee, kerroin että olen jokaisen nukuttanut heti omaan sänkyyn. Hän sanoi että: On ollut TODELLA viisas päätös.
Että on kuullut vain legendoja hyvin nukkuvista vauvoista, mutta näköjään ne jotkut on sitten tosi-juttujakin
että hän on samoilla linjoilla.
no, kuten jo ennenkin todettu et jokainen nukuttaa miten tykkää ,mutta mulle teki hyvää saada positiivista palautetta...
ihmetteli, että eikö vauvalla todellakaan ole muuta flunssaa tms ollut kuin se taannoinen kuume? ja sanoi että vielä korvikkeella kokonaan olleeksi, ihme!
että on oikea terveyden ilmentymä
hahah, no, eihän tuo ole kipeänä kyl ollutkaan, kuten en minäkään
vauvalla siis tuskin mitään vakavaa on, ei meillä ole aihetta hysteriaan :heart:
parisuhde tilanne ei meillääkään mikään hälyyttävä ollut, mutta ajoissa kun luki merkit ja puhuttiin heti pois, niin uskon olleen hyvä juttu .. niin paljon ikävää kokeneena ei haluais ikinä kokea mitään samaa...ehkä yli-reagoin itse joihinkin ja mietin itse liikaa,
koira meidä on suursnautseri, pian 2-v täyttävä uros. painoa se lähes 50 kiloa, ylväs kaveri, just illallakin täysin tuntematon nainen pysäytti mut ja kehui kuinka upea koira mulla
hahaha, ite vaan "sokaistuu" sen kokoon, ei tosiaan tunnu niin suurelta hallita... no kun on noita nelijalkaisia paljon isompia joskus taluteltu ennenkin, niin siksi kai ei osaa ite nähdä kuika suuri oma lemmikki on. Mut täysin liikennevarma tapaus. vaan sitten niitä jotka rähisee jo meidät nähdessään, siinä sit pistää vastalauseensa mun haukku
kaarja hyvä että ite tunnistat oman vihan,se on täysin ymmärrettävää :heart: silloin onkin parempi jäävätä hetkeksi, rauhoittua ja vasta sitten ottaa vauva.
se kyllä aistii jo millä tavalla otat syliin, jos otteet on napakammat... ja äänen sävystä tietää myös...
hienoa että sun mies auttaa noin paljon
tuo unen puute on vaarallinen siinä mielessä, että se voi päästä kierteeksi, johon on vaikea ilman ulkopuolista apua löytää ratkaisua.
oisko isovanhemmista apua? ottaisko ne vauvan yhdeksi yöksi, että sä saat nukkua? tai jos mies hoitais ja sä menisit vaikka jonkun kaverin luo yöksi? voimia niin paljon....:hug:
näinä hetkinä tuntuu aina niin kurjalle, kun ei voi auttaa ite mitenkään....
mukavaa viikonlopun alkua, mihin taas viikko hurahti