6kk neuvola takana: mitat 7900g ja 69cm, (py 45) hyvin tuntuu kasvavan. Meillä mennään eniten eteenpäin nyt ryömimällä, mutta nyt myös [/B]kontaten voi ottaa pienen matkan. Nyt eilen huomasin ekan kerran, että vauva koittaa myös nousta... vaikkei vielä siinä onnistu, niin aika nopeesti tuntuu nyt tulevan kaikennäköisiä taitoja kokeiluun. Istumisesta kyselin tädiltä, niin ei kuulemma tarvitse olla huolissaan, vaikka meillä ei siis vielä tosiaankaan tuo istuminen mitenkään edelleenkään onnistu. Aivan kaatuu rähmälleen, jos istumaan laittaa. Rokotukset saimme ja niistä syntyi poru, eikä tainnut enää neuvolatädin naama kauheasti miellyttää tämän jälkeen! No nyt vauva nukkuu tuolla terassilla, hentoisen vesisateen siivittämänä. Sitten onkin seuraava aika vasta joulukuussa.
Esikoinen on neljävuotiaasta lähtien saanut tuossa pihalla itse olla ja leikkiä. Hyvin se toimikin, tähän asti, jolloin nyt kesällä sitten ekan kerran häippäs pihalta, sanomatta mitään. Ambulanssikin ajoi ohi hyvin katoamishetkellä, että vähän polvet tutisi itsellä että nyt on sille tapahtunut jotain. Noin puolisen tuntia suurinpiirtein oli kadoksissa kunnes tuli takaisin, ei nyt ollut muualle mennyt kuin naapuritaloon leikkimään vekaroittein kanssa (joita en tunne). Nyt on sitten sanottu, että aina täytyy ilmoittaa mihin menee ja kysyä lupa (niinkuin se ei ennemmin ollut mukamas tiedossa)! Keskimmäinen ei vielä saa olla pihalla yksin, eikä edes oikeastaan esikon kanssa.. kuin ehkä ihan nanosekunnin. Aika turvallinen on meidän piha, mutta ympärillä parikin aika vilkasta tietä... joten itse oon aika valppaana koko ajan, kun lapset on ulkona. Heh, onneks tällä nuorimmalla ei nyt ole vielä niin hyvin nuo jalat käytössä, se onkin sitten menoa kun tää tästä lähtee nopeemmin meneen, mihin suuntaan sitä katsois ensimmäiseksi
spinning jalat on hapoilla jo pelkästä ajatuksesta.
Naurukohtaukselle tsempit lääkäriin!
Nyt meen väsäämään kaalilaatikon.
Mindi83
Esikoinen on neljävuotiaasta lähtien saanut tuossa pihalla itse olla ja leikkiä. Hyvin se toimikin, tähän asti, jolloin nyt kesällä sitten ekan kerran häippäs pihalta, sanomatta mitään. Ambulanssikin ajoi ohi hyvin katoamishetkellä, että vähän polvet tutisi itsellä että nyt on sille tapahtunut jotain. Noin puolisen tuntia suurinpiirtein oli kadoksissa kunnes tuli takaisin, ei nyt ollut muualle mennyt kuin naapuritaloon leikkimään vekaroittein kanssa (joita en tunne). Nyt on sitten sanottu, että aina täytyy ilmoittaa mihin menee ja kysyä lupa (niinkuin se ei ennemmin ollut mukamas tiedossa)! Keskimmäinen ei vielä saa olla pihalla yksin, eikä edes oikeastaan esikon kanssa.. kuin ehkä ihan nanosekunnin. Aika turvallinen on meidän piha, mutta ympärillä parikin aika vilkasta tietä... joten itse oon aika valppaana koko ajan, kun lapset on ulkona. Heh, onneks tällä nuorimmalla ei nyt ole vielä niin hyvin nuo jalat käytössä, se onkin sitten menoa kun tää tästä lähtee nopeemmin meneen, mihin suuntaan sitä katsois ensimmäiseksi
spinning jalat on hapoilla jo pelkästä ajatuksesta.
Naurukohtaukselle tsempit lääkäriin!
Nyt meen väsäämään kaalilaatikon.
Mindi83