refluksia ei ole mun lasten kohdalle sattunut, mut on taatusti rankkaa. yhen tutun tiedän kellä oli. ja mikä pahinta, vauvalla on kurja olla.
pullojen keittäminen välillä keitän, en enää joka pesun jälkeen kerran kiinteää jo syö. tutit on välillä millon missäkin, keitän sit kunnolla puhtaaksi niin on kivempi toisen sitä mutustella
päikkäritihan päin honkia tänäänkin... tuo liikkumisen riemu teki sen että enä ei haluta nukkumaan
tänään on nukkunut aamupäivällä tunnin kun kauppareissullla oltiin, toki on niin kuumakin taas. mutta tähän asti helteellä nukkunu loistavasti ja nyt vaan halutaan olla leikkimatolla ja kääntyillä ja kiljua....
jospa nukkuu sit yön paremmin. onneks näitä samoja kokee nyt moni muukin
se hyvä puoli tässä palstassa on, että nyt kun ite on aika tattis ni lohduttaa et enpä hei ole yksin...
juoruilu törmäsinpä sattumalta yhteen ystävään kaupassa. en oo nähny hetkeen. kuullut vaan ettei häntä kiinnosta olla mun kanssa tekemisissä. nyt kun jouduttiin kasvokkain, sanoin ihan suoraan, lempeästi kylläkin, että enpä ole viittinyt edes yrittää pitää yhteyttä kun näin suoraan on ilmoittanut et mun kanssa ei halua olla tekemisissä. Hän oli vähän hankalan näkönen ja kertoikin miksei. oli puolestaan kuullut mun muka sanoneen jotain mikä on aivan eri mitä oon oikeesti sanonut! ja hän on siitä loukkaantunut. no, saatiin asia onneks selväksi, ja sanoinkin että oikeesti, täällä ihmiset puhuu selän takana enemmän kuin tietäävät. että kaikkea ei kannata uskoa mitä mustakin on kuullut. tässä näkee sen pahan tahtoisen juoruilun tulokset. sen myötä jotkut sitten tekee omat johtopäätöksensä, ja näin ei seuraa mitään hyvää.
onneks asia on nyt hoidettu, ja onneks sain itse rohkeutta mennä asian ytimeen
sovittiin sitten jo samantien et hän tulee käymään tai mä meen sen luo
jääkaappikylmä korvike näiden helteiden aikana oon välillä kokeillut antaa kylmänä, ja mielellään tuo juokin. muuten saattaa maidon vedelläkin ihan huoneenlämpimänä.
vieressä nukuttaminen on sellanen asia mitä mä en uskalla. ei mun nukkumisesta tule mitään kun pitkin yötä vahdin ja säpsähtelen ettei ole vauva jääny alle... et siinä tapauksessa oma uni häiriintyy. mieluusti pitäisin lähellä kyllä. no, meillä on sängyssä monta pehmoa ja parikin riepua, yleensä laitan nukkumaan niin että riepu toiseen kainaloon ja pehmo toiseen. ja se voi olla mikä tahansa pehmo, ei niin että se lapsi on vielä 15 vuotiaanakin saman nalle kainalossa kaverin luona yötä, kyseistä nallea ei ole saanu pestä kertaakaan sitten vauva-vuosien
et juu.
aaa ihanaa, nyt se nappula sammu, ja aivan kuin salaman iskusta. vein vaan sänkyyn ja taju veks
joskus näinkin.tässä saan sit molemmin käsin kirjottaa ... sit pihalle kastelemaan kukkasia ja siistimään rojuja nurkista pois.
säärikarvatkin rehottaa sänkineen, jos menis ne tohon terassin reunalle ajamaan niin ois ees se homma tehty tältä päivältä. mittari näyttää varjossa 31. et paljoa tuolla pihalla ei jaksa ees tehdä.
sane mä oon muuttanut aina niin et oon pakannut hyvissä ajoin jo melkeen kaiken. on sit lähempänä muuttopäivää jotenkin vähemmän ollu ressiä pakkaamisesta. en tiennykkään et se vois tuoda huonoa onnea??? ilmankos.... heheh moni asia loksahtikin tolla periaattella kohdalleen
no mutta, mä tulisin mielelläni muuttoavuksikin jos vain tunnettais
tai no, eipä siihen kauaa ole ennenkään menny kun mä olen tutustunut uuteen ihmiseen
chrystal blue voimia sulle kovasti!!! paikkakunnan vaihto on aina rankkaa myös muksuillekin.... olikos sulla kouluikäisiä ne isommat jo? mä aikoinani kysyin kans lapsilta, että oisko he halunneet vaihtaa koulua kun oli sellanen tilanne et ois voinut. mut lapset halusi pitää entisen koulun ja tutut kulmat ja tutut kaverit. et monesti aikuiset tekee päätöksiä oman mielen mukaan, mutta mun mielestä on kans hienoa, että vaikka sulla on rankkaa niin jaksat silti ajatella miltä lapsistakin tuntuu ja mitä ne tykkäis
mäkin voin olla sun ystävä jos haluat
ja misäs kaukana sä asustitkaan tällä hetkellä? tsempitykset joka tapauksessa :hug:
noniin, nyt mä lähden tästä askareisiin..... toivotaan helteiden loppumista, ei tää yli-kuuma kivaa ole vaikka lämmin onkin kiva.
floweri ja vauva melkeen 4kk