huomenta mammaiset
kyllä varmana tekee jo hampaita meidän neiti.... kuultaa itse asiassa jo ikenessä, mun mielestä.
mut nää yöt..... koko viikon ja jo edellisviikolla osa öistä menny ihan huonosti. viime viikonloppuna nukkui kaksi kokonaista yötä. kohta siis kaks viikkoa menny niin et ite herään vähän väliä kun se sätkii ja pyörii. tutin kun laitan niin rauhoittuu kyllä. ei pitäis olla kuuma eikä kylmäkään. nälkäkään ei vissii ole, yritin syöttää niin ekaks yhden maissa meni 50 ml ja joskus neljän maissa 30 milliä. eli jos sen olis oikeesti nälkä niin kyllähän se söis.
Otin jo kuuden jälkeen vauvan meidän väliinkin ettei tarvii ite pomppia koko ajan,.... ja nyt se on pari tuntia taas koisannu
en kyllä jaksa hermoilla moisesta. nukun ite sit päikkäreitä jossai välissä jonain päivänä
vauva on niin yli-kiltti päivisin, ei turhista kitise. nauraa aivan kaikelle ja kaikille, ei vierasta ketään. hihkuu ja kiljuu innoissaan joten ei sillä VOI asiat olla huonosti. Eli päädyn päätelmään että tämä johtunee hampaiden tulosta. näin .
Eilen kyllä tuli shoppailtua ihan pohkeet maitohapoille
oli kyllä rattoisa päivä. ikean lihapulla-annosta ei voinut taaskaan vastustaa
kunnon kotiruokaa kauppailun lomassa niin hyvin jaksaa. tuli hankittua kaikkea tähdellistä. Ikean puolelta mukaan tarttui se niiden nerokas hoitolaukku, oli puoleen hintaan! ja sit ostin niitä kivan tyttömäisiä puklu-riepuja
nyt on taas ihana olla rauhassa kotona. kunnes illalla kaveripariskunnat saapuu iltaa viettämään
ite otan oluen tai pari, kuohariakin tuli jääkaappiin. mutta siis minä hoidan vauvan ja muut saa juoda itsensä sellaseen kuntoon kun kukin haluaa
meillä on baari tossa ihan sadan metrin päässä. kahden vuoden aikana oon kerran siinä käynyt
kauhee rappio-äiti minäkin
se kertoo jo kuinka usein meidän tulee baariin kammettua. se on kyllä tosi viihtyisä paikka, päivisin sieltä saa ihan listalta ruokaakin. ei vaan tule mentyä. no jos sit nyt viikonlopun aikana kävis vaiks ees yhdellä niin sivistystä se ois sekin
mä oon laiskistunut. hirveetä.
liekö nuo katkonaiset yöt aiheuttaa, mutta kun ei tunne oloaan enää niin virkeäksi ja jaksavaksi. vaan moni asia on sellane mihin oikeen on pakotettava itsensä. koiran kans lenkillekään ei jaksais muka millää lähtee. ja tämä on piirre joka itsessä ärsyttää ja KOVASTI!! sanoinkin miehelle eilen et nyt sit tän viikonlopun jälkeen alkaa piiskaamaan mua liikkeelle. pakko. muuten ei tule mitään. saas nähdä. kumpi voittaa, mies vai laiskuus
on vaan jännä huomata itsessä tietty muutos, ja josta en tykkää ollenkaan. aina ennen niin tehokas ollu. tai ehkä tää onkin se normaali-minä?? huh huh, tulipas pohdittua ....
Lisää kahvia
jaaha, pidetään liput korkealla ja mieli kevyenä
juttu jatkuu taas jossain välissä