vauvan itku mä kestän itkua todella hyvin. Olen jotenkin ´kylmä´sen suhteen etten todellakaan ole heti heijaamassa jos vauva itkee. En tietenkään tarkoita että annan lapsen huuta pää punaisena tuntitolkulla mutta esim.ei meillä autoa pysäyteytä jos vauva huutaa takapenkillä,ei ainakaan ihan heti. Jos olisi pidempi matka esim.mökille meno niin sitten kyllä mutta ei noilla perusmatkoilla. Ei se vauva kuitenkaan itkuunsa kuole Sama on isommilla lapsilla joilla useimmin se itku on jotain ihan turhanpäivästä narinaa niin mua ei hetkauta pätkääkään,eri asia jos itkee ´aiheesta´.
vauva huutaa vaunuissa mulla esikoinen teki samaa ja se oli kamalaa Nostin myös vauvan pois vaunuista mutta loppumatkasta ei kyllä tullut sitten yhtään mitään kun kannoin vauvaa toisella ja työnsin vaunuja toisella kädellä kun ei suostunut enää takaisin makuulteen. Juoksin sitten huutavan vauvan kanssa äkkiä kotiin
Aivan ihania lapsosia kaikilla:heart: Voisin itsekkin laittaa kuhan jaksan
Puhuiko joku täällä jokin aika sitten harkitsevansa seisomalautaa lapselle? Vai olikohan se joku toinen pino? Enivei,minulla olisi myynnissä uutta vastaava Brion seisomalauta. Oli meillä Hauckin vaunuissa joten käy myös muihin kuin pelkästään Brioihin. Voi ottaa yhteyttä vaikka yksärillä jos on tarvetta
Nyt menen laittautumaan,kohta on 3kk neuvola,tulee monta rokotusta
-NAurukohtaus ja Lenni tänään tasan 3kk-
vauva huutaa vaunuissa mulla esikoinen teki samaa ja se oli kamalaa Nostin myös vauvan pois vaunuista mutta loppumatkasta ei kyllä tullut sitten yhtään mitään kun kannoin vauvaa toisella ja työnsin vaunuja toisella kädellä kun ei suostunut enää takaisin makuulteen. Juoksin sitten huutavan vauvan kanssa äkkiä kotiin
Aivan ihania lapsosia kaikilla:heart: Voisin itsekkin laittaa kuhan jaksan
Puhuiko joku täällä jokin aika sitten harkitsevansa seisomalautaa lapselle? Vai olikohan se joku toinen pino? Enivei,minulla olisi myynnissä uutta vastaava Brion seisomalauta. Oli meillä Hauckin vaunuissa joten käy myös muihin kuin pelkästään Brioihin. Voi ottaa yhteyttä vaikka yksärillä jos on tarvetta
Nyt menen laittautumaan,kohta on 3kk neuvola,tulee monta rokotusta
-NAurukohtaus ja Lenni tänään tasan 3kk-