<<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

Onnea Härkäneito pikkuisesta!! Mie voisin kans ottaa tollasen vauhdikkaan synnytyksen, ettei tarviisi turhaan kärvistellä montaa vuorokautta. Itse olen tullut maailmaan tosi nopeasti. Miekin olisin jo ihan valmis menemään synnärille pönkimään tämän vauvelin ulos. Onneksi tänään sentään supisteli jo kipeästi.... kuitenkin menee yliajalle.

Lapaset valmiit ja nyt valokuvien kimppuun. Aina ne jotenkin jää, kun niitä tulee niin paljon otettua ja teetetäänkin aika runsaasti. No, pääseepähän fiilistelemään häämatkaa ja kevään 07 Jenkkireissua, joka jäi viimeiseksi oman lapsuuden perheen lomamatkaksi. Jatkossa matkaillaan isovanhempien kanssa tai ilman, mutta lapsiperheenä.

Misupai taas kuluttaa palstatilaa, kun mies on töissä ja telkusta tulee mäkihyppyä...
 
Ippu en löytäny mistään sun kirjoittamaa synnytyskertomusta minkä voisin laittaa tonne ekalle sivulle syntyneiden kohtaan. Ootko kirjoittanu edes sellasta vai oonko vaan niin sokee et oon missannu?

Sopuli hyvä ettei ollu raskausmyrkytys sulla!

Härkäneito ihana synnytyskertomus, noin helppoa sen pitäis aina olla :heart: !

(.) Soitin sit päivällä sinne neuvolaan ja eikö mun neuvolatäti tietenkin ollu lomalla tän päivän :kieh: :kieh: Toiselle terkalle sit kerroin mun tilanteen ja oli ihan kauhuissaan et miten on niin voinu päästä käymään ettei neuvolassa oltu katottu niitä mun maksakokeiden tuloksia. No peruin sen maanantain ultran ja varattiin mulle aika maanantaiksi mun omalle neuvolatädille. Saas nähdä paljon saan sanottua hänelle asiasta, kun en kuitenkaan haluis kauheesti valitella kun ei oo sit loppukertoina kiva mennä enää neuvolaan jos oon haukkunu ensin kaikki siellä... Mut jos koitan keksiä jonkun suht´ ystävällisen tavan puhua asiasta...

Onko muut ostanu vauvalle sellasia bodeja missä tumput valmiina, siis hihansuut käännetään tumpuiksi? Mä olen nyt ostanu 2, kauheen vaikee löytää mistään, Stockalla oli tasan tarkkaan yhtä mallia ja sit toisen ostin junnumestasta. On vaan kauheen kätsyjä, vauvat kun saa mun mielestä kovin helposti tumput tai sukat pois käsistään.

Munhan ei pitäny ostaa vauvalle uutta hoitolaukkua kun aattelin et mun vanha
Marimekon laukku saa kelvata, mut ostin eilen uusimman kaksplussan ja siellä oli juttu Naomi Wattsista ja oli matkittu sen tyyliä, siinä oli yx ihana Lindexin laukku hoitolaukkuna, kävin eilen kattoos sitä ja oli aika kiva, katotaan jos huomenna tarvis hakee sellanen, mies ainakin lupas sen mulle ostaa :heart: Eikä ollu kovin kalliskaan, 29?. Eikä ollu vikaa niissä muissakaan vaatteissa/asusteissa... Tollanern trenssikin ois kiva kevääksi, nyt ei vielä uskalla ostaa kun ei tiedä minkä kokoinen sitä on kun masusta ja tisseistä ja toivottavasti muistakin kiloista pääsee eroon..

Tänään on supistellu oikeestaan koko päivän, välillä aika voimakkaastikin, nyt aattelin lähteä tyttöjen kanssa vähän koiran kanssa käveleen ja paikkoja kypsyttään, se on sit eri asia miten kauas jaksan kävellä :LOL: Jos nyt jonkun pienen lenkin jaksais kuitenkin tehdä. Mulla oli taas viime yönä masu ihan kosketusarka, johtuikohan eilisistä suppareista, oli kauheen vaikee löytää hyvää asentoa.

Pikkuvaemo koitan laittaa sulle takasin yv:ä viimeistään huomenna!!!

Eipä muuta, nyt ulos! Ai niin, täällä oli parhaimmillaan tänään +8,5 astetta, ihanaa, kevät tulee!! Ois ollu niin ihana ilma olla vaunujen kanssa kävelyllä, mut ehkä muutaman viikon päästä sit saan mennä!

:heart: :Ninni ja Muru 36+5

Muoks.
Meiän esikoinen syntyi rv 36+6 mikä mulla huomenna, mut tälläpä ei taida niin kiire maailmaan olla... Jos tulis sit edes rv 38 ni ei tarvis enää kauaa kärvistellä ku oon ihan loppu jo :ashamed:
 
Härkäneito onnittelut prinsessasta! :flower:

Terveisiä Ideaparkista! Lähdettiin sitten aikaamme kuluttamaan vähän kauemmas kotinurkista. Olihan siellä niitä liikkeitä. Ehkä odotin kyllä jotain vielä isompaa/hienompaa. Ihmeesti sitä jaksoi melken 3 tuntia kävellä edestakaisin. Välillä oli kyllä levättävä ja varsinaista vaappumista oli välillä. Poika porautuu nyt jotenkin tonne alas niin että oikein napakasti vihloo.

Oikeastaan mitään en kuitenkaan ostosparatiisista ostanut. Paria kevätpipoa ihastelin, mutta ajattelin kuitenkin odottaa että näkee minkä kokoinen pää sieltä sitten tulee. Lapset ostivat jotain pelejä ja vähän siellä herkuteltiin, mutta aika halvalla päästiin. Jotain piti vähän erilaista keksiä, kun yleensä olemme hiihtolomalla käyneet laivalla, mutta nyt en sitten enää uskaltanut lähteä.

Muuten olossa ei ihmeellistä. Jotenkin näitä vaivoja nyt kestää paremmin, kun tietää että oikeastaan neljä päivää enää kärvisteltävänä.

Nyt alkoi tekemään mieli jäätelöä. Jos menisi vähän pakastinta tyhjentämään. Lapset ovat nyt uusien peliensä kimpussa ja isännälle taisi olla raskas reissu, kun nyt nukkuu täyttä päätä sohvalla.

Ai niin, Ninnille jaksamisia. On sullakin ollut kaikenlaista tässä raskaudessa. Toivottavasti ottavat opikseen neuvolassa. Ja eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka piankin syntyy...

Oonaliina 36+2
 
hui!! Sulla taitaa olla lähtö edessä! Hurjasti tsemppiä ja onnea tulevaan koitokseen, toivottan et kaikki menee nopeesti ja helposti muutenkin :hug: !

:heart: :Ninni ja Muru jotka just tuli koiran kanssa puolen tunnin lenkiltä! Uus raskauden ajan ennätys tais mennä just rikki :LOL: Ja nyt tietty supistaa, hyvä niin!
 
Soitin just NKL:lle ja sanoivat, että 12 tunnin päästä pitää mennä sinne, jos ei ala supistella. Saisi alkaa, koska en tahdo, että käynnistetään... en tahdo. Nyt sitten kotia kuntoon ja kai ne lakanatkin voisi sänkyyn laittaa, että vois nukkuu!! Tai epäilen tuota nukkumista!!

No, suihkussa voisi käydä, ettei sit heti tarvii sairaalassa alkaa pitkää lettiä pesemään. On mullakin huolet.
 
Tsemppiä Misupaille synnytykseen, tule sitten kertomaan miten kaikki meni! Ja paljon onnea härkäneidolle!

Niin paljon on ehtinyt tällä palstalla tapahtua, kun olin tuon lomamatkan takia puoli viikkoa ilman nettiä, että pitää lueskella huomenna rauhassa kaikki jutut. Täällä kaikki jatkuu ihan normaalisti, ei mitään merkkejä siitä että vauva olisi lähiaikoina tulossa (majailee kyllä melko alhaalla mutta ei siis ole laskeutunut) ja muutenkin neuvolassa kaikki kunnossa. Painoa vain oli tullut melkein kilo/viikko, näin se kotona istuminen kostautuu...

Bellona 35+1
 
Misupai, ihanaa! täytyy tunustaa et olen itsekin jo muutaman kerran toivonut että lorahtais housuun lapsivedet tai alkas jo supistella kunnolla.. hieman malttamattomana :ashamed: Pitäis nyt vaan osata nauttia näistä viimeisistä viikoista, kenties päivistä. Mä pyöritin tänään isoja lumipalloja pihalla kun tehtiin pojan kanssa lumiukko, pesin myös ikkunoita sisältä päin ja siivoilin, sain vaan kovan väsymyksen ja muutaman supistuksen, selän kipeeksi. Ehkä paras vaan rentoutua ja lepäillä mitä pystyy vielä.

En muista/tiedä onks tääl joku ottanu puheeks samaa aihetta, mutta... mulla on ihan hirveä huoli esikoisestani. Siis kun en ole ollut siitä erossa juuri yhtään ja nyt on pakko kun synnytyksen aika tulee. Kyse on vuoden ja 10kk ikäisestä pojastani. Tiedän et hän on jo sentään noin iso ja ymmärtää paljon, mut pelkään et kuolen ikävään! Sydäntä särkee ajatella että hän itkee äitiä iltaisin, tai herää yöllä ja haluaa kainalooni enkä minä ole siinä. Kyse on varsinaisesta äidin pojasta. Mua on lohduteltu, että "no et sinä kerkee siinä paljon ajatella kun sul on kädet täynnä vauvan kanssa sairaalassa" mut kun, mä TIEDÄN että kaipaan. Anoppikin sanoi tosi viisaasti :whistle: "Sun ei kannata ikävöidä sitä poikaa kovin ettei maidontulo esty" tai jotain.. MITEN VOI OLLA KAIPAAMATTA?helppohan se on sanoo. En tiedä kumpaa siis pelkään, sitä että poika ikävöi minua vai sitä että itse kuolen ikävään. Vähintäänkin. Juu ja ymmärrän että tää voi olla jonkun mielestä hullua, tyhmääkin, mut oli pakko avautuu. Tiedän et poika pärjää ne oletettavasti pari päivää isänsä kanssa, mut... ... huoleni on suunnaton.. kaipaan jo valmiiksi ihan mielettömästi......Noh, pitää vaan rauhoittua, tiedän et monella on paljon pienempiäkin lapsia joista joutuu olla erossa..mut onks kellään samankaltaisia ajatuksia vai olenko mä nyt vaan yliherkässä tilassa jotenkin...? :D :ashamed:

Vaavi liikkuu selkeästi vähemmän näinä päivinä. Olen ekan kerran tänään joutunut oikein miettimään et onkohan se liikkunut ollenkaan. Ehkäpä tilanahtaus tai monethan sanoo että vauvakin kerää voimia tulevaa koitosta varten.

Synnytys edessä, lähellä.. pelottaako? jännittääkö? miten suhtaudutte siihen? oletteko valmistautuneet jotenkin? Mua ei sinänsä se pelota, ehkä hieman jännittää. Olen valmistautunut siihen vähäsen ihan vaan ajattelemalla sitä jo etukäteen, kertaamalla esikoisen synnytystä ja juttelemalla siitä läheisille. Tärkeimpänä valmistautumiskeinona pidän ihan vaan "rentoutusharjoituksia" ja ehkä hengitysharjoituksia, joista koin olevan hurjasti hyötyä viime kerralla. Kun treenaa oikeaa hengitystekniikkaa niin saa kovienkin kipujen keskell sen tunteen että hallitsee tilannetta, hallitsee kipuja tai ainakin hengittelee niitä pois. Mitä mieltä? Pojua naurattaa kun mä olen ainakin kerran päivässä yrittänyt pitää hetken jolloin keskityn hengittämään nenän kautta sisään ja suun kautta hitaasti ulos yms. Se sanoo "Herätys äiti!" ja nauraa.. :LOL: Luin muistaakseni siitä vau'kirjan opuksesta että valmistautumista on jokainen kerta kun puhuukin synnytyksestä. Se pitää varmasti paikkaansa. Olen sitä mieltä että en suunnittele liikaa mitään niin tilanne menee sit omalla painollaan.

"Meidän hetkemme lähestyy. Tunnen kuinka valmistaudut suureen päiväämme. Minäkin yritän valmistautua. Pian tapaamme, meidän tähtihetkenämme. Odotan sinua, mutta ota kaikki tarvitsemasi aika. Olen silloin valmiina, sitten kun päätät tulla."

enne ja aarre 38+1
 
Onpa jännää Misupai :heart: Kaikkea hyvää synnytykseen! Tuu sitten kertoon kuulumisia, kun kotiin selviätte ;)

Toivottavasti itsekin pääsis viimeistään ens viikon aikana vauvan hakuun.. Mun synttärit on 28.2. Se olis hyvä päivä..mies tykkäis karkauspäivästä.

hyviä vointeja kaikille mammoille!

Jade 38+2
 
Voi jukra... Tsemppiä Misupaille! Vaavi tulossa :heart:

Onnittelut vielä härkäneidolle pienestä :heart:

Mä täällä kuolen tylsyyteen (tai raivoon) ku ukko lähti kuuden aikaan "käymään" työkaverilla ja sillä tiellä on edelleen... Mulla on särkeny päätä enemmän tai vähemmän jo 5 päivää enkä oo saanu tuota pirulaista edes hieromaan hartioita ja tänään piti vihdoin ja viimein hieroa että olo helpottais edes vähän... Taidan vaan painua pehkuihin ennen ku kotiutuu kun menee kuitenkin taas niin myöhään... Muutenkin ollu niin hiivatin vaikee päivä ja kaikki ottanu päähän että taitais olla vaan parasta mennä nukkumaan :(

Ennelle tuosta ikävästä että mulla on tällä hetkellä vähän kahdenlaisia ajatuksia... Minäkään en oo ollu tuosta 1v3kk ikäisestä esikoisesta erossa kuin kaksi yötä niin tosissaan pelottaa että miten raasu pärjää ilman äitiä ja miten minä pärjään ilman pientä :( Ikävä on varmasti kova ja ukolla menee takuulla hermot kun soittelen koko ajan että onhan poju saanu jo ruuan ja mitä annoit ja onhan poju jo nukkumassa ja nukahtiko hyvin ym ym :D Tuo ukko kun oli reissuhommissa viimeiset 3 kuukautta niin meille tuli pojan kanssa päiviin just tietynlainen rytmi ja kaikki hoidettiin meidän omalla tavalla... Nyt on sitten ollu kaikilla vähän totuttelemista siihen että mitä sitten kun isi hoitaa hommat :D
No mutta mä ajauduin taas vähän muihin juttuihin...
Se toinen puoli on taas se, että tuo poika on ollu yks kiukkupussi nyt viimeisen kuukauden ajan ja tuntuu siltä että pahenee vaan. Kävely, puhe, syönti ja moni muu asia on just nyt opettelussa joten moneen asiaan pitää keskittyä ja tarvitaan äitin apua ja kun jo tämä raskaus tuntuu vievän voimat niin on välillä aivan avuton olo pojan kanssa... Joten ajatus kolmesta päivästä ja yöstä sairaalassa tuntuu välillä ihanalta lomalta :ashamed:
Mutta siis... Ei nuo sun ajatukset mitään hulluja ole ja onneksi on vierailuajat :)

Synnytys pelottaa ja jännittää aika paljonkin kun nyt tietää mitä odottaa :/ Valmistautuminen on menny kyllä täysin ohi ja enimmäkseen keskityn vaan siihen että en ajattelis koko hommaa ollenkaan koska reaktio on tavallisimmin vain se, että tekis mieli iskeä hanskat tiskiin ja siirtää homma jollekin muulle :whistle: Kovasti yritän muistuttaa itelle että jokainen synnytys on erilainen eikä sitä tosiaankaan voi suunnitella etukäteen, joten turha huolehtiminen ei auta mitään kun en kuitenkaan voi tietää mitä tapahtuu ja milloin... Eniten ehkä huolestuttaa se, että mihin vuorokaudenaikaan synnytys käynnistyy ja onko silloin arki vai viikonloppu kun voi tulla vähän vaikeuksia saada tuolle pojalle hoitajaa... Mutta senkin näkee vasta sitten kun alkaa tapahtumaan :)

Synnytyksen jälkeinen aika se vasta pelottaakin kun en ymmärrä että miten mä selviän kahden pienen kanssa kun en meinaa selvitä tämän yhdenkään :eek: Uupumus on välillä aivan mahdotonta ja meinaa koko ajan pillahtaa itkuun kun ei mikään tunnu onnistuvan... Sekin vielä pelottaa kun se MS-tauti todettiin syksyllä niin jos se alkaa sitten oireilemaan ja siitä tulee vielä lisäväsymystä ja uupumusta niin mähän oon sitten ihan puolikuollut :/ Ja imetys... Sehän se vasta pistääkin itkettämään kun siinä on se 3 kuukauden raja että sen jälkeen täytyy lopettaa ja alottaa ne MS-lääkkeet. Esikoista mä imetin 8 kuukautta ja se oli kyllä niin helppoa ja aivan ihanaa kahdenkeskistä aikaa oman vauvan kanssa, että mulla ihan repii sydäntä kun mä ajattelen että täytyy pieni vierottaa imetyksestä jo 3 kk ikäisenä ja siirtyä pulloon :( En mä edes tiedä mikä siinä imetyksessä muka on niin mahdottoman tärkeetä mulle, mutta jotenkin vaan inhottaa... Oon jo meinannu että en alota koko lääkkeitä, mutta pakkohan ne on alottaa kun edellisestä pahenemisvaiheesta meni jalat melkein kokonaan alta ja kädetkään ei toiminu kolmeen kuukauteen... Voi tympeys...
Huomaa että mulla on tosiaan huono päivä ku puran kaiken mahdollisen tänne :whistle:
No, jospa tää auttais :)

Nyt täytyy kyllä syöpästä leipää että jaksaa nukkua aamuun asti... Meinaa nykyään tulla nälkä jo aamuyöllä ja eihän siinä sitten saa nukuttua kun mahaa kurnii ihan kipeää :/

kaikesta murehtiva Pimmi 35+2
 
Kotona edelleen ollaan. Lapsivettä tulee aina lorauksittain, sellaista vaaleanpunertavaa. Supistuksia noin vartin välein, että ei ainakaan turhan usein. Jännittää jo hiukan, kun ei tiedä, meneekö tää vain odotteluksi vai lähteekö vaavi tosiaan tulemaan ihan itse.

Onneks miehellä oli työvuoro just loppumassa, kun vedet meni, niin pääs tulemaan kotiin. Suihkussa on käyty ja tää odottavan aika on tällaista tallustelua ympäriinsä ja toivomusta, että niitä suppareita tulis vähän useemmin. No, katellaan ja ilmoittelen myöhemminkin, jos tässä jotain muutosta tapahtuu. Kone on auki lähtöön asti, kun voi lukee lehtiä tms. odotellessa.

Misupai ja ulos yrittävä Helmis
 
Hui, miten paljon tekstiä olikin tullut päivän aikana... Ja juuri sillin kun minä olen poissa koneelta :D

Kommentoin nyt vain pikaisesti ennenkuin painun tuonne pehkuihin, että...

misupai kovasti tsemppiä tulevaan koitokseen :hug: Kohta sä varmaan jo menet. Tule sitten pikaisesti kertomaan kuinka kaikki eteni.
Me muut jäädään kärvisteleen tänne, mutta perässä tullaan :D

Ei mulla tähän hätään muuta ole. Päivä meni raksahommia hoidellessa ja illalla oltiin sitten vielä tontilla. Ja huomenna aamulla takaisin.

Ainiin... 3 ihmistä sanoi tänään, että mulla on nyt reilussa viikossa pullahtanut maha todella paljon. Siis kasvanut. Ja sen kyllä tunnen itsekin, kai se on nyt just korkeimmillaan, muistaakseni...ainakin syöminen ja välillä jopa hengittäminen on vaikeaa :eek:

Jees mut nyt mä meen :wave: ÖITÄ!

kleopatra
 
Onnea kaikille jo vauvan saaneille!!! :flower: :flower:
Ja tsemppiä Misupaille!! :hug:
Täällä porskutellaan eteenpäin yhtenä kappaleena. Tänään kävin neuvolassa.
Rv 39+0, RR 131/81, paino+-0, pissa puhdas, sf 34,5, syke +150, rt, turvotus - ja liikkeet ++. Painoa tullu nyt koko raskauden aikana noin 4kg. Supistuksia tulee muutama päivässä. Neuvolantäti ihmetteli ku oon edelleen kasassa kun meillä on ollu muutto, tytön synttärit ja työmiesten tuparit tässä lyhyen ajan sisällä. Eipä ne oo tahtia hiastanu. Taitaa tämä vaavi olla yhtä itsepäinen tapaus kuin isosiskonsakki.

Enne Et oo ainut jolla tommoset ajatuket pyörii päässä. Mua on kans mietityttäny paljon et miten pärjään ilman tyttöä 1v kohta 2kk. Miten tyttö pärjää muiden kanssa, mutta oli viime v-loppuna yhden yön mummulassa ja kaikki meni tosi hyvin. Mut nyt ollaan sitte oltu koko viikko kipeenä. Kuumetta, yskää ja nuhaa sekä ensimmäinen korvatulehdus molemmissa korvissa. Nyt alkaa helpottamaan kun saatiin antibioottikuuri. Meni vähän asian vierestä mut noh...

Pitää lähtä nukkumaan et jaksaa taas huomenna touhuta.
Voikaahan mammat paksusti :D

Maria ja pikkukakkonen 39+0
 
Taas katos yks teksti bittiavaruuteen! |O |O

No yritetään samat uudestaan!

Onnea Härkäneito ja perhe! :heart: :flower:

me6: ihanaa viikonloppua teidän poppoolle!

Misupai: tsemppiä ja päivitähän tilannetta!

Ninni:mä ihailin samaa laukkua, mutta meidän Lindexillä ei sitä ollu. :(
Mun iän voi muuten päivittää, tuli 3-kymppiä täyteen!

Olin kavereiden kanssa juhlimassa Amarillossa ruuan merkeissä, kun mies töissä ja täällä kotona ei muuttolaatikoiden keskellä viittiny kekkereitä pitää. Ruoka oli hyvää ja mahanahkakin näköjään jaksaa vielä venyä...

Kohta on karkauspäivä, onko täällä kosima-aikeissa olevia mammoja? ;) Mä kun miestä "pelottelin" että mitäs jos kosin karkauspäivänä, niin mokoma totes vaan että "eikö tässä nyt oo muutakin ajateltavaa?!" :| Että synnissä vaan eletään edelleen... :whistle:

Voikaa paksusti!

taimi & vatsataimi 34+6
 
Ootteko muuten vietäneet aikaa tuolla Mitäs nyt-osiossa? Mä aina välillä käyn siellä aikani kuluksi, mutta yleensä siitä tulee kyllä vaan ärsyyntyneeksi! Siis niin ihme porukkaa! Ja joo tiedetään, ei kannata mennä sinne jos ei kerran tykkää... :ashamed: :whistle:
 
Viimenen päivitys ennen sairaalaan lähtöä. 23.30 asti supistellut kipeästi (ihan kuin isot kuukautiskivut) 10 minsan välein ja soitin äsken NKL:lle. SAnoivat, että voidaan mennä milloin vain, kuitenkin 7 mennessä pitää mennä. Joten vähitellen aletaan valmistautumaaan lähtöön. Mies tosin tykkääisi vielä nukkua...

No, nyt etsimään vaatetta ja pitää kai tää kotikin kuntoon laittaa... just, tosi tärkeitä asioita tässä tilanteessa!

Misupai ja Helmis 39+0
 
Täällä mä taas kukun kun en nukutuksikaan saa :ashamed:
Oon ihan väsy mut on taas niin vaikeeta se hyvän asennon löytäminen. Koira murisee ja vikisee tossa eteisessä, mahtaa olla jännä uni sillä menossa :LOL: :LOL:

Misupai onkin jo varmaan tositoimissa :heart: , toivottavasti pian kuullaan ihania uutisia!

Taimi kannattaa kysyä sieltä Lindexiltä jos ne vois tilata sellasen laukun. Se oli aika kiva meinaan luonnossakin, oli paljon taskuja sisälläkin, ei nyt mitään kauheen isoja mut sellasia kuitenkin et jotain pientä mahtuu. oon kans joskus yöllä kattonu "mitäs nyt"-puolelle kun siellä näyttää aina olevan joku hereillä ja kieltämättä välillä aika hmm... mielenkiintoisia juttuja siellä. Kaipa sieltä ihan asiallistakin juttua löytyy mut näyttää välillä karkaavan jutut ihan käsistä. Mut eipä oo sinne onneks pakko mennä lukeen saatikka kommentoimaan juttuja.

Tosta esikoisen ikävöimisestä sitten kun pääsee synnyttään... Meiän esikoinen oli vuoden kun lähdettiin kuopusta synnyttään, kieltämättä oli kauhee ikävä häntä, mut äkkiä se aika sairaalassa meni ja kun tiesi että hän on hyvässä hoidossa niin helpotti paljon asiaa. Eikä hänkään kovin paljoa ollu missään hoidossa sitä ennen ollut ollut mutta kaikki meni kuitenkin tosi hienosti. Nyt kun lähdön aika tulee ni tiedän et tytöt pärjää mainiosti, onhan he jo niin isoja tyttöjä, 6 ja 7.

Muakaan ei synnytys sinänsä pelota, eniten jännitän sitä et mihin vuorokauden aikaan synnytys käynnistyy, onko mies töissä, onko esikoinen koulussa, siitä riippuu kanssa kauheesti et mihin menevät hoitoon. Pitääkö muuten teiän mielestä meiän hakea esikoinen koulusta kesken koulupäivän jos lähtö tulee sellaseen aikaan?

Jaahas, alko taas vähän supisteleen kun istun tässä koneella, pitäisköhän sitä koittaa mennä hetkeks vielä nukkuun jos löytäis vaikka jonkun hyvän asennon...

Palataan...

:heart: :Ninni ja Muru 36+6
 
Hurjaa, että Misupai pääsi jo synnärille! Jännää! Täällä ei sitten minkäänlaisia tuntemuksia enää, sain nukuttuakin tosi sikeästi puoli kuuteen asti. Silloinkaan en varmaan olisi herännyt ilman kissaa... No, jotta ei makeaa olisi ihan mahan täydeltä, niin en todellakaan saanut enää unta sen jälkeen. Viime yökin meni pyöriskellessä - Ninni ei tahdo tälläkään suunnalla enää löytyä millään nukkuma-asentoa!

On saunottu joka ilta ja pitää jatkaa samaan malliin. Viimeistään ensi viikolla otan sitten lenkkeilyn kehiin. Mua rupes jännittämään istukan toiminta, kun neuvolassa kaverin sykkeet oli neuvolatätin sijaisen mielestä jotenkin hitaat. Korkeimmillaan tosin sitten nousivat n. 130-135. Mut kuitenkin, jotenkin kun LA lähestyy, en enää haluakaan pitää vauvaa sisällä yliaikaa :eek: Alkaa muuten tulla paniikki pukkuisen hyvinvoinnista... Ainakin sillä on pojat ahdasta, kun se tuolla myllää!

Täällä on tuosta karkauspäivästä ollut puhetta. Kyllä tässä saattaa jäädä kosimatta, joten synnissä eletään täälläkin. Mua niin nauratti tuo Taimin lausahdus :LOL: Meidän vauvan alkuperäinen LA olis karkauspäivänä, että sitä odotellessa :D

Lähtisköhän kokeilemaan jos uni tulis näin aamupalan, kirjan lukemisen ja nettisurffailun päätteeksi... Hyvää päivää kaikille!

Skog 39+5
 
Ninni, heitin yytä.

Oi, jänskättää Misupain puolesta...

Meen maanantaita NKL:lle äitipolille synnytystapa-arvioon, mutta ei ne taida löytää sieltä ketään Misupai-nimistä :LOL: .

Tänään vietetään perhepäivää, mukavaa. Käydään uimassa ja iltapäivällä poika lähtee anoppilaan yökylään. Ihan kiva olla miehen kanssa kaksin ilta, ei näitä mahdollisuuksia enää taida ennen vauvaa tulla.

Tosi monella on jo lähes täydet viikot kasassa, viherryn tässä oikein. No, jos tämä vaavi on jättiläinen kuten väittävät, niin ei mullakaan pitäs enää kovin pitkään olla. Ja kun mun mielestä aika ennen joulua mateli, niin nyt on alkanut mennä hirveetä kyytiä viikot. Luulin, että se on yleensä toisin päin.

Tämmöset aamuhorinat, ihanaa viikonloppua kaikille! t. pikkuvaemo ja ihmepoika 36 ja risat
 

Yhteistyössä