heipsan
Jospa nyt jaksais enemmän..
Olokin jo parempi.. pumppu kyllä hakkaa ja heikko olo mutta ruoka pysyy jo sisällä, mitä olen usklatanut syödä.. ja janottaa kovasti.
Ajattelin kyllä iltapäivällä tuon pennun kanssa koirakouluun lähetä tunniksi..
Noh, sitten kommentointiin.. Piti ihan ottaa kyna ja paperia että muistan kaiken
ootte niin ahkeria olleet.
Mömmikselle onnea tyttölupauksesta! jaksuja kipuihin :hug:
Mikäs
Iineksen olo??
Zoe: kuulostaa tutulta tuo jalkojen särky.. täällä tapellaan joka yö kinttujen kanssa ja myös päivällä särkevät
Kannattaa aina kun vaan on aikaa niin pitää pystyssä.. (itse en tosin muista/ mukamas kerkeä päivällä joka sitten kostautuu.. :headwall: )
Marza kyseli
taantuman vaikutuksista.. juu kyllä valitettavasti koskee meitä.. tai siis miestä.. työpaikka sanoo irti paljon porukkaa.. vain pieni osa saa jäädä.. ens tai sitä seuraavalla viikolla alkaavat jakaa irtisanomislappuja ja pahimpaan on jo varauduttu.. :/
Annas: Meillä poika opetteli nukkumaan omassa huoneessa jo pinnasängyssä.. sieltä ei siis pässyt pois. Silloin peiteltiin sänkyyn, uni cd päälle ja yövalo.. jäätiin huoneeseen ja aina peiteltiin takaisin.. tämä onnistuikin hyvin kunnes muutti teilun vuoden ikäisenä jatkettavaan sänkyyn
herra huomasi että täältä pääsee pois ja oikeesti sai nostaa sänkyyn ja peitellä parikin kymmentä kertaa illassaan ekan viikon ajan..
nykyään tuttujen iltarutiinien jälkeen (satu, iltarukous ja yleensä vielä laulan jotain) vetää peiton korviin ja alkaa nukkumaan.. Tosin onhan poika jo 3v että sitä on keretty jo harjoitella
yllättävän äkkiä kuitenkin sisäisti että vaikka sängystä pääsee pois niin sinne jäädään nukkumaan.
Kaa: Itsesi parhaaksihan tuo töistä pois jäänti kuitenkin on, :hug: vaikka ymmärrän kyllä siinä mielessä että jos iste olen kipeänä niin silti yritän viimesillä voimilla aina töissä roikkua vaikka olo ois kuinka syvältä..
Ihanaa kun sinulla työkaverit ja pomo suhtautuu asiaan noin että patistavat huilaamaan.. voisi olla toisinkin päin.
Kaatjuska: hikkaa minäkin veikkaan.. meillä pikkuinen alkanut ihan viime viikkoina hikotella enempi.. ja voisi sanoa että varsinkin illalla koen sen aika kiusalliseski tykytykseksi ja kutinaksi kun nukkumaan pitäis mennä
Cadillac: Onneksi ei pojalle pahemmin käynyt!
Meillä kans nuorella herralla huulessa reikä kun eilen telonut itseään puistossa kun iskän kanssa kävivät.
Minni Menninkäinen: Meillä tapiolasta vakuutus.. otettiin jo ihan sillä, jos samanlaista kuin esikoisen aikaan..pahat ihottumat ja ruoka-aine yliherkkyydet.. ja aptekin maidot kun ei oo ilmasia
Esikoiselle ei valitettavasti älytty ottaa sitä.. mutta nyt ihan edellisestä kerrasta viisastuneena
Upupaepopsille paranemista!!
Täällä
neuvola mulla nyt 2vk:n välein.. itselle ois riittänyt kyllä harvempikin käynti.. tuntuu että mitään radikaalia tässä ei kuitenkaan tapahdu vielä piiiitkään aikaan kun loppu kuussa vasta la.
Noista
paivoarvioista.. itse en ole saanut mitään pianoarviota pikkuisesta.. enkä saakkaan kun enää ei ole mitään ultria tms.. ellei sitten tule jotain että laittaavat ultraan.
Täällä kun säästävät kaiketi ja ovat jättäneet tuon vikan ultran pois :|
mutta odotan kyllä että ihan veljensä kokoinen pötkylä on tulossa... (tai ehkä salaa toivon että olisi hitusen pienempi
vaikka ihan vaan sen takia että tyttöä luvattu
)
tosin me kaikki 3 siskosta ollaan jokainen painettu yli 4kg syntyessään että turha toivo varmaan että tämäkään jää sitten alle..
Meillä äitin synnytykset vaihdelleet.. minä synnyin 2 viikkoa myöhässä, keskimmäinen aika ajallaan ja nuorin 2 viikkoa etukäteen..
jokohan nyt tuli kaikki
voisin lähetä jotain pientä syömään ettei syömättömyyskän vedä liian heikoksi..
danjuska ja vilma 30+5