Moikka!
Tullut tosi paljon tekstiä! Olisi kiva kommentoida kaikkia, mutta kun rullaan tän sivun alas ja alan kirjoittaa, unohdan jo, mihin ja kenelle piti mitäkin sanoa.. :ashamed: No, yritetään kuitenkin!
Tervetuloa uudet! Taisi olla
Hömäkkä, jolla oli sama laskettu aika kuin mulla! :heart:
Biabialle voimia lepäilyyn. Aika lähellä jo sitä 33 viikkoa, joten toivottavasti ainakin sen jakselevat kölliä vielä vatsassa! Ja toivottavasti vielä pidempään!! =)
Mömmikselle Onnea tyttölupauksesta! Ja toivottavasti kipuilut hellittävät! Itse olen alkanut epäilemään ajoittain omaa poikalupaustani, vaikka kätilö sanoikin rakenneultrassa aika varmaan sävyyn, että poikahan tuo on. Tosin, välillä mahani "värisee" ja ajattelen sen johtuvan siitä, että vauva pissaa ja sille tulee kylmät väristykset, niinkuin pojilla tulee... Oonko ihan hakuteillä ja onko jollain samanlaisia väristyksiä?
Jossulle Onnittelut päättötyön läpäisemisestä! Yksi stressi vähemmän ja yksi ilo enemmän, kun saa jotain tuollaista valmiiksi!
Gallupit Pidetään nimiäiset. Mies valmistuu huhtikuussa, joten ajateltiin pitää yhteiset juhlat. Muuten sais koko ajan olla järjestämässä juhlia ja luulen, että jo yksien juhlien järjestäminen on turhan rankkaa jo huhtikuussa. Mies lähtee toukokuuksi työmatkalle, joten juhlat on pakko järjestää jo siinä vaiheessa. Jos vauva syntyy luvattuun aikaan, niin ok, mutta luulen, että tämä menee yli ja syntyy vasta maaliskuun puolessa välissä. En tiedä miksi on sellaiset luulot, kun on vasta ensimmäinen tulossa...
Perhekeskeisyys En myöskään tiedä vielä kumpi olen. Ajattelisin nyt, että menen töihin ehkä syksyllä 2010, mutta en tiedä haluanko olla kotona niin pitkään. Ja riittääkö rahat.
Viime yö Valvomiseen meni. Ramppasin vessassa ja turhat ajatukset häiritsivät unensaantia.
( . ) Olo on hyvä! Pystyn kävelemään paremmin kuin jossain vaiheessa syksyllä. Ei supistele ihan heti alkuunsa. Väsyn nopeammin, mutta koen olevani ok kunnossa! Eilen puuhailin kotona kaikenlaista siivouksesta valokuvien järjestelyyn ja kävin pitkällä lenkillä, ja illalla ja yöllä kaikki touhuaminen kostautuivat kauheilla menkkamaisilla kivuilla ja suppareilla. Nyt on olo jo helpompi. Pitää vaan tosiaan lepäillä tarpeeksi jo nyt, kun se ei ole pakollista.
Jaksamisia kaikille!
Mimmukka ja Furuno 33+6