iltoja
meillä poika taas kotona viimein =) ikävä oli jo kova!
huomenna ois neuvola.. tähän mennessä mulla ollu 1 tavan neuvola ja 1 lääkärin neuvola.
Tuntuu hassulta kun ei tartte enää laittaa kelloo aamulla soimaan
liikkeitä haluaisin jo kovasti tuntea mutta ei varmaan vielä pariin viikkoon tunnu..
sormuksista on ollut puhetta. meillä molemmilla kihlasormukset on ihan tavalliset sileet, suht leveet kultasromukset. Vihkiromus mulla hieman kapeampi jossa yksi kivi upotettuna semmoiseen koristekuvioon.. vähän hankala kuvailla.. ja olen myös huomannut että aika helposti tulee naarmuja ja kolhuja varsinkin tuohon kihlasormukseen.. on leveä niin siinä myös näkyy hyvin.
itse en mikään koruihminen ole niin en mitään "liian hienoa" halunnut vihkisormukseksikaan.
Eeva Ja Viipi: jaksuja molemmille! :hug:
täällä ollut kans tänään ihan hirveä jysäri :headwall: :|
chromo: Toivottavasti masukki on hieman halukkaampi pysymään masussa pidempään mitä tyttö niin et petipotilaaksi joutuisi.
Juliet: tervetuloa mukaan :wave:
täällä yksi äiti pohjois-pohjanmaalta.
ZoeF: juu kyllä noi hevoset osaa.. kivaa jälkeä sulle tullut :/
melkein kai sitä aina oli joku paikka hellänä sillon.. jos ei muuten niin nerokkaana ja ahkerana ite napsautin vahingossa kengitysnaulan kämmeneen
äläkä kysy miten onnistuin..
itelle ei kuitenkaan ikänä mitään vakavaa oo sattunu vaikka kaiken näköisten ja kokoisten hevosten kanssa tuli pelattua.
jos hiipisin pikku hiljaa peiton alle..
danjuska ja toukka 14+1??