moikka
täällä päiväuniaika mut poika ei vaan tahdo nukahtaa vaikka yöunetkin jäi lyhyeks |O
ite kyllä voisin kallistua nokosille..
Kiiltis: Mulla neuvola kokemukset ihan hyviä.. eka oli sillon kun viikkoja oli 7+.. mut tuosta neuvola ultrasta joka tehtiin viikoilla 9+5 jäi paskanmaku suuhun.. siis se lääkäri oli niiin syvältä ja ylimielinen kuin olla ja voi.
Mut omassa neuvolatädissä ei ole valittamista.
Seuraava neuvolakäynti itsellä on ihan kuun lopussa. täällä neuvola on kerran kuussa ja lopussa sitten useammin. ultra oulussa rv 20 tienoilla ja en nyt sitten tiedä että onko loppuraskaudessa vielä se synnytystapa arviointi ultra vai onko se vaan ensisynnyttäjille. Poikaa kun odotin niin oli se ja samalla olin puolisen tuntia piuhoissa jossa seurasivat lapsen sydämenlyötniä ja liikkeitä kaiketi. tuo tehtiin rv 36+ ja samalla katottiin painoarvio.
Onneksi laskivat alakanttiin
oisin varmaanmuuten halunnut pitää vauvan masussa jatkossakin
Itse en kaipaa oikeastaan enempää aikaa neuvolassa kun mitä siellä menee kun mitataan kohdun koko, paino, hemoglobiini, verenpaine jne.. mutta jos mulla on jotain kysyttävää tms niin ei ne pois sieltä aja vaikka aikaa menisi enemmänkin =)
oho, tulipas pitkä pätkä
Mömmis: Mulla luultavasti ainakin alkuun mahtuu oma takki päälle.. mut en sitten tiedä miten loppupeleissä käy.. no se on sen ajan murhe
mut mitään ideoita ei kyllä oo antaa valitettasti.
Me ei olla tosiaan hankittu vielä mitään.. vintillä on pojan pieniä vaatteita jemmassa ja varmaan sitten vasta lähempänä joulua rueataan investoimaan.. pinnasänky, kaukalo jne ostetaan varmaan ihan loppusuoralla niin ei oo edessä pyörimässä. kotipaikalla olisi kehto minkä haluaisin meillä alakertaan.. meillä kun makkarit yläkerrassa ja tuon esikoisen kanssa vähän hankala portaita ees taas rampata.. kehto alakerran makkarissa/leikkihuoneessa olis näin ollen ihan kätevä ensimmäiset kuukaudet =)
danjuska ja toukka 12+1