Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

tottakai me tavataan. on jo huomisia tuomisia uunissa :D
tapaan vielä kaverin tuon tapaamisen jälkeen tampereella mikäli hän on maisemissa.
outius et sie orvoksi itseäs tunne. miekin tulen yksin jos tyttö tuntuu olevan kipee. sinne vaan ja toivotaan että mies edes yksin päästää. on se kiva päästä keskustelee kasvokkain ja muutenkin kun meillä on saman ikäiset vauvat.
taidetaan nyt kumminkin tulla autolla kun ei tarvitse jereä ottaa mukaan joten jos joku kyytiä vielä kaipaa ja on meidän matkan varrella niin kyytiin pääsee. hyvin mahtuu äiti ja vauva =)
muutamalle pistin numeron niin voidaan soitella jos ei ihan kahdeksitoista siihen tapaamispaikkaan keretä.
marza avaimesta. siinä sisänkäynnissä on joku postilaatikko mihin palautetaan kun lähdetään pois joten sinun ei tarvitse sitä palauttaa sinne mistä hait.
keiju mulla on ihan sama homma että välillä tunnen itseni ikälopuksi täällä ja minä olen jo 33 :whistle: ehkä iältään mutta muuten ei uskois :LOL:
 
Upeaa että meidän tapaaminen onnistuu! =) Mä vaan ajattelin et kun meitä on niin vähän niin haluasitte mielummin tulla sitten kun enemmän pääsis porukkaa. Mutta hieno homma. =)

Avain on nyt haettu. Mä lupasin tuoda kahvia ja teetä sekä maitoa. Mitään en ehdi nyt leipomaan, mutta voin ostaa jotain keksiä tms kahvin kanssa. Ja lähellä on aika monta ravintolaa jos meidät kova nälkä yllättää. :D

Nähdään siis huomenna klo 12 Sokosen edessä. Mä tulen luultavasti molempien lasten kanssa eli todennäköisesti mulla on tuplarattaat mukana. Laitan päälle ruskean takin ja farkut, niin tunnistatte muut niistä. =)

Tuun aamulla vielä lukeen uusimmat uustiset, jos vaikka joku asia on vielä muuttunut. Huomiseen! Kiva nähdä teitä.

marza
 
Moi!

Tampereelle ja kylpylään saavuttiin illalla kuuden paikkeilla. Matka meni mukavasti eikä kiirettä pidetty.

Marza koitan keritä siihen Sokokselle, mutta olisko mahdollista vaihataa numeroita varuilta, kun mulla ei vielä kenenkään osallistuvan numeroa ole. Mulla ei tuota yv mahdollisuutta ole, mutta onnistuisko niin, että lähetän sulle yksärinä numeroni ja laittaisit siihen viestiä? Lähden kyllä kävelemään täältä kylpylästä hyvissä ajaoin, mutta mun suunnistustaidolla voin itteni löytää mistä vain :LOL:

Niin ja tortut, glögi ja konvehtit on varattuna.

Tapaamista kovasti odottavat Kaatjuska ja Siiri
 
Huomenta!

Täällä lähdössä vielä vauvauintiin ja sen jälkeen sit neidin kans kohti Tamperetta! Mulla ei oo kenenkään numeroo, eikä mun numeroo oo kellään, mut eiköhän me se sakki siitä Sokoksen eestä löydetä. Niin ja jos yks eksyneen näkönen äiti vauvan kans tönöttää siinä, tulkaa nyppäämään hiasta. Meillä oliivinvihreä/mustat Gessleinin vaunut.

Käyn vielä kurkkaamas täällä ennen lähtöäni :D
 
pikasesti.
zoe-f kyllä poju on korvien takia valvottanut aina siihen asti kunnes on saanut lääkityksen.
päksy vissiin oli aluksi juttua että tonttulakit päähän. kuinkakoha moni muistaa ottaa ;)
nyt hoputtaa tuota tyttöä noiden vaatteiden kanssa. taitaa tulla meille kiire :whistle:
tampereelle tulevat kohta nähdään :wave:
 
Huomenta!

Pitäkäähän hauskaa tapaamisessa. Mä en nyt pääse osallistumaan. :ashamed:

Jokeltelusta sen verran, että Annika alko torstaina nanattaa. Tosi sulosen kuulosta. Itikin taisi vahingossa pari kertaa sanoa. Muitakin tavuta saattaa tulla, en vaan huomaa niitä.
 
Hyvät oli kuvat!
Missäs se oli jossa kaikki jo hajaantu :LOL:
Vasta kans kotiuduttu ja onneks ilman sakkoja. Tuli kyllä kaikki lasten laulut matkalla laulettuu ja muutama uuskin sävellettyy :whistle:
Kiva oli teitä tavata ja pian sit otetaan uusiks, viimestään kesällä, jollei aiemmin saada aikaseks. Ja silloin toivottavasti muutkin pääsee mukaan.
 
Hienot kuvat tuli, vaikka ottohetkellä vaikutti siltä ettei me saada lapsia pysyyn edes yhtä hetkee paikallaan. =)

Kiitos Cadillac, Päksy, Kaatjuska ja Misstra! Oli kiva tavata. Ensi kesänä otetaan sitten se muumimaailmareissu tavoitteeksi. =) Ja silloin sit muutkin mukaan.

marza
 
Siiri ja äippä kiittävät myös muita osallistuneita mukavasta iltapäivästä!

Kuvat on tosiaan hienot ja Cadillac on ollu heti asialla ja saanu ne tänne nopeesti. Kiitos siitä!

Marais pitää meidät puuron lisäksi kiinteissä ruuissakin, kun noista purkeista syödään viikko - tattis!

Uimaan ei enää kylpylässa ehditty tänään, joten menee aamu-uinniksi. Huomenna suunnataan kotia kohti.

Hyvää viikonloppua koko pinon porukalle!
 
Kiitos kaikille osallistujille tapaamisesta, oli mukava nähdä! Ja iso kiitos Maraisille tuotepaketeista!

Medän matka Keuruulle sujui ihan hyvin; Velmo oli aika väsynyttä poikaa tyttökaverien kanssa seurustelun jälkeen.
 
Kaa
Kivoja kuvia miitistä... ehkä ensi kerralla mekin päästään mukaan. Tai ehkäpä sinne Ouluun vuoden alussa sitten.

Niin, ja itse huomasin tänään siirtyneeni "Minean seuraan".... yök, yök, väsy, yök, väsy. :heart: :heart:
 
Huomenta!!

Hienot kuvat olitte laittaneet! Näyttivät lapset viihtyvän! =) Seuraavaan tapaamiseen kyllä tullaan, ja aiotaan vankasti pysyä terveenä! Mun megasupernuha ei vieläkään ota talttuakseen...

Kaa: Oijoi!! PALJON ONNEA!!!! Ja voimia tietty! Tiedätkö paljon on viikkoja? Eli missäköhän kuussa pikkuisen la on? *yrittää laskea, hmm..* Oliko teillä muuten yritys päällä, vai menittekö mentaliteetillä että antaa tulla jos on tärpätäkseen? :)

Hyvä että puurot ja muut pöperöt kelpasivat. Aion suosia nyt Muksun ruokia enemmän, kun ne oli sieltä niin ylettömän mukavia, ja erikseen sähköpostilla toivottivat vielä mukavia pikkujouluja. Tuli hyvä mieli :D Kokeilin eilen noita muumivaippoja, ja pitivät ihan hyvin, vaikka ekaksi katsoin että miten nää on näin isoja......

T.Aamuvirkut Marais ja Leo
 
Kaa
Kiitos onnitteluista kaikille! Viikoista ei ole mitään tietoa, koska menkat ovat tulleet hieman eri kierroilla, mutta luulisin että on menossa rv 6.... ehkä. Ei ainakaan sitä vähemmän. Kun tein testin, niin tikkuun tuli välittömästi hyvin vahva viiva, eli hormonia on jo reilusti. Ja yritys ei ollut päällä aktiivisesti, joskus käytettiin ehkäisyä, joskus ei. Ihan sillä periaatteella, että jos "tärppää", niin se on ihan hyvä juttu. Mutta ei aktiivista yritystä siis. Oikein mieluisa lopputulos huolettomuudelle :heart:
 

Yhteistyössä