~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

Piti vielä laittaa ku mua niin ahistaa..
Just sä myymä olit yksi niitä henkilöitä täällä kenen kuulumisia kävin aina lukemassa ja aloin jopa vähän sua tuntemaan..
Siksi tämä tuntuu erityisen pahalta..
Haluaisin sua niin halata ja lohduttaa, itkeä sun kanssa..
Jos vaan jaksat niin käy meille kertomassa jatkossakin vielä kuulumisia ja toivotan sulle niin paljon hyvää jatkossa.
Halaus.
 
Myymälle suuren suuri :hug: ja voimia koko perheelle!
Mullakin tuli itku kun luin sinun jutun :'( Maalismasuja on nyt koeteltu kovasti, toivottavasti nämä huonot uutiset jo loppuisivat.

Maria ja Pikkukakkonen 16 tasan
 
Ei voi olla,ei enää näitä!
Voi myymä voi itku. Sitä niin luulee et se maaginen rv12 ku on saavutettu,kaikki menee hyvin. Kyl meni ihan kylmät väreet. Ja toki se pelko iskee itellekin....
Voimia aivan hirveästi päiviin!
M+himpula 12+2
 
MYYMÄLLE todella suuri :hug: ja voimia! Olen aina itse ollut kovasti vaiston varassa elävä ja usein vielä oikeassakin siinä! Sen vaan tietää kun kaikki ei ole kohillaan, mutta hyvä kun nyt asia selvisi ja pääset tekemään surutyötä :'( Voi en tiedä miten itse selviäisin surun yli jos vielä tässä vaiheessa jotain menisi vikaan ja vauva otettaisiin pois! Jotenkin sitä on tuudittautunut siihen ajatukseen, että vko 12 jälkeen suurimmat ongelmat on selätetty, vaikka yhtä hyvinhän ne voi olla vielä edessä päinkin! Itselle tuli taas kamala pelko ja ahdistus, kurkussa ihan kuristaa :eek:
 
hei

en nyt tiedä muitsaako kukaan enä meikäläistä mutta välillä olen teidän kuulumisianne käynyt vilakaisemassa.. mulla olis siis pitänyt la olla 14.3 mutta pieni ei ollut jaksanut kasvaa niin kuin kävin kirjoittamassa silloin.. :'(

ennen kaikkea tulin sanomaan Myymälle kuinka pahoillani olen. Lämmin ja voimia antava :hug:
Aiva hirveää :'( Kovasti voimia sinulle ystäväiseni. Voin sanoa että tie ei tule olemaan helppo ja joudut vielä maanantaihin asti odottamaan. Itse jouduin lauantaina osastolle 2 viikkoa sitten.
Muuta en nyt osaa sanoa kun voimia paljon!! Ja puhuminen on ainakin minuna suunnattomasti helpottanut. yytä:kin saa laittaa jos siltä tuntuu.

tosiaan käyn aina välillä vilkaisemassa mitä teille kuuluu.. jotenkin vaikea jättää teitä vaikken kauan pinossa ollutkaan.

Oma mieli edelleen kulkee vuoristorataa.. välillä on mieli ihan ok ja ihan yks kaks saattaa tulla kova ikävä, paha mieli ja itku.. mutta eteenpäin on vaan mentävä ja kun vaan oma kroppa tästä täysin toipuu niin ruetaan taas toivomaan josko meille toinen lapsi suotaisiin.

Teille kaikille hyvää odotusaikaa ja pitäkäähän ne pienet masuissa vielä pitkään :heart:
 
Voi itku, MYYMÄLLE lämmin halaus menetyksen johdosta :hug: :'(
Äideillä on vaisto, kyllä sen usein tietää jos jokin on pielessä. Itselläni on ollut tuulimuna, jota epäilin alusta asti, mutta ultraan pääsin lopulta vasta rv 11 jonka jälkeen lääkärikin uskoi.

Minäkin kävin tänään ylimääräisessä neuvolassa. Kahdesta kohtaa löytyi sydänäänet, sykkeet noin 150 ja 160 =) Kohdun koko vastaa rv 16 (siis nyt on ultran mukaan 14), eli eiköhän se massu kohta kasva vauhdilla :D Painoa on tähän mennessä tullut melkein kilo, mutta saas nähdä, terkka varoitteli etten loppuajasta mahdu enää vanhoihin äitiyshousuihini! Mieli rauhoittui kyllä kun sai jutella. Eiköhän tästä kuitenkin selvitä!

Tunnustan että ostin jo kirpparilta kaksi 60 cm sinipunaista bodya, menee sitten tytöllä tai pojalla. On meillä vaatetta tallessa, muttei mitään kaksia samanlaisia.

Oletteko ostaneet torilta kotimaisia omenia? Ne on aivan ihania! Rouskutan monta päivässä :D Ja uudet porkkanat on makeita.
 
SEE
Pahoitteluni Myymälle.
Tulin tuolta helmikuisten pinosta kysymään SUVITUKSELTA tuosta sukupuolen selviämisestä noin varhaisessa vaiheessa että näetkö itse saamistasi kuvista että kyseessä on poika? Kyselen siksi että omasta mielestä meidän np-ultrakuvissa näkyy "pippeli". Olen sairaanhoitaja ja hieman opiskellut ultrien tulkintaa joten hieman niistä ymmärän. Pippelinä tulkitsen jalkovälissä olevan vaaleamman ulokkeen, kuitenkaan varma en tuloksesta ole, joten olisi kiva kuulla miltä teidän ultrissa tuo pippeli näyttää??

T:SEE rv 18+0
 
Kiitos äiskä äiskä :heart:
Ollaan tosiaan mielettömän onnellisia, pilvissä leijutaan :D
Kätilö kyllä kysy halutaanko tietää ja mies sanoi ei. Lähdettiin sitten näyttämään kuvia anopille ja loppujen lopuksi palasin takaisin kättärille ja kysymään kumpi se nyt sit oli, ku oltiin 85% varmoja et oltiin nähty tosiaan se pieni pili :D Ja niin sit oltiinki!
Mut ei aiota kertoa tästä yleisesti, on kiva ku ihmiset arvuuttelee masun muodosta ja muusta :)
Ihanaa ajatella että maaliskuussa meillä on pieni tyttö ja pieni poika :heart:

Suvitus+poika 13+6
 
SEE:
Eli ultrassa kätilö pyöritteli ultraa niin että jalkoväli näkyi ja miehen kanssa molemmat jälkeenpäin todettiin että nähtiin siellä pieni pippeli ja pyysin kätilöä antamaan lopuksi kuvan josta sukupuoli erottuisi ja pili on tosiaan pieni valkea 'uloke' ja jalka näkyy vieressä.
En tiedä auttoiko yhtään :D
Pieni valkoinen mato :LOL:

Ja äsken ku nähtiin miehen veli ja hänen avovaimonsa ja sanottiin että sukupuoli erottuu yhdestä kuvasta niin kyllä he löysivät sieltä sen pippelin =)

Ja vielä kätilöhän sanoi että tytöstä ei voi näin varhaisessa vaiheessa sanoa että on selvä tyttö mutta pojasta voi ja varmasti juuri tämän näkyvän pippelin takia B)

Tulipas moneen kertaan mainittua pojan pili, on kuuluisa jo nyt :LOL:

Toivottavasti oli apua, ei ku suurennuslasi käteen ja etsimään ;)

Suvitus+poika 13+6
 
SEE
Kyllähän tuo kuulostaa samanlaiselta kuin tuo meidän kuvan "löydös" No pianhan meillä on jo edessä rakenneultra eli 2 viikon päästä, sitä odotellessa!! Kiitos SUVITUS! ja ai niin ONNEA PIKKUMIEHESTÄ!
 
Kyl sen luulis erottuvan ku tietää mitä ettii ;)
Ja voihan olla et rakenneultrassa näkyy vielä selvemmin! Meillä sinne on vielä matkaa 1,5kk mut varmaan sielläki bongaillaan ja kysytään kätilöltä hyviä tärppikuvia :D
Ja onnittelut vaan sinnekin helmivauvasta :flower:

Suvitus+poika 13+6
 
Suurensuuri :hug: sulle!!!! Ihan hirveä uutinen..... :'( :'( :'(

Ikävä kyllä, meidän pinosta näkee hyvin tän nurjan puolen, että kaikki tosiaan on mahdollista...
Koita myymä jaksaa, olet mielissämme!!

Mamma Muu, mietit kohdun kestämistä - mää kans.
Mulla on neljäs raskaus menossa, kaksi km:a vuosia vuosia sitten ja viime maaliskuussa menetimme esikoispoikamme rv 28+0 istukan ennenaikaisen irtoamisen vuoksi (pitkä tarina, ei siitä sen enempää tässä ), ja mulle tehtiin hätäsektio.
Jälkitarkastuksessa saimme luvan "uudelle yritykselle" (mikä kamala sanapari) lähes samantien ja yllätykseksemme raskauduinkin melkein heti. Ei ehtinyt tulla kuin kahden menkat välissä. Lääkärit on kyllä vakuutellut, että paikat kestää, mutta jännittäähän sekin tässä kaiken muun ohessa. Voimia sullekin, selvitään nyt kaikki yhdessä päivä kerrallaan eteenpäin!!

Tervetuloa marzo ja oonaliina :flower:
oonaliina, on suakin koeteltu :hug:
Hyvä, että kaikki on hyvin ja nyt toivotaan meittin pinolle kaikkea hyvää!! bd

suvitus, ONNEA POJASTA!!! :flower:

Ninni, kiitos viime yön BB-juoruista! Toivottavasti näkyy jossain koosteessakin "parhaita paloja" :LOL: kun hitsi vieköön, välillä pitää nukkuakin, eikä voi koko yötä niitten touhuja seurailla :whistle:

Palaillaan ja mukavata viikonloppua kaikille :wave:

Hexodus ja masumöyrijä (ja -potkija!!! :heart: ) 15+2
 
Voi ei myymä. Oon ihan sanoinkuvaamattoman pahoillani. :'( Jotenki sitä just tuudittautuu siihen et se on se 12 viikkoa ja on turvassa et siksikin tämmöset tuntuu niin järkyttäviltä. Onneksi sulla on se oma pieni tyttönen kotona jolta saat voimaa ja lohtua. :heart: Tähän vielä tämmönen pieni runo jota minä oon aina pitäny kauniina:

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden
olen kimallus tähden
olen pilven lento
olen kasteisen aamun pisara hento
en ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

-Eino Leino


tämän halusin vain sinulle sanoa, koita jaksaa.
 
myymä
Olette aivan ihania kun minua noin kovasti muistatte ! Kiitos, suunnaton kiitos teille kaikille :heart: Nyt paljon teille jarrusukkia matkaan! Pääsette kyllä perille asti!

Myymä ja pieni enkeli
 
Myymälle pahoitteluni :hug: Voimia sinulle ja perheellesi!

Mie tuossa mietiskelin että kun maaliskuussa syntyy eniten lapsia, et kai niitä sitten varmaan menee eniten keskenkii. Vaikka eihän tää reilulta tunnu kun niin moni on jo poistunu tästä pinosta. Toivotaan että nää kurjat uutiset loppuis jo.

amalia 12+5
 
Onnea Suvitukselle poikauutisista :flower: ! Ai noin aikaseen voi jo nähdä kumpi tulossa, mulla ollu aina se käsitys et sukupuolielimet kehittyy vasta myöhemmin. Mut kiva jos noin aikasessa vaiheessa saitte tiedon =)

Ihania noi runot joita ootte Myymälle laittanu. Edelleen toivotan jaksuja sinne todella todella paljon! :hug: Myymä ja tuu kertoon kuulumisias kuitenkin!

Sit mulla ois taas kerran kysymys, eli mitä oisitte tytöt mieltä jos laittaisin tohon meiän pinon jatkeeks listan lapsensa enkeleille menettäneille? Ja mitä nämä menettäneet neidot ite on mieltä? Aattelin vaan kun olitte tässä kuitenki niiiin mukana et ois jotenki kiva teitäkin jollain tavalla muistaa!

Pikkuvaemo mihis oot hävinny? Ootko ihan työn uuvuttama?

Nyt jatkan töitä!

:hug: kaikille!

:heart: :Ninni ja Kultsi 13+6 :heart: :heart:
 
Miksei nää huonot uutiset jo voi täälä loppua.... :'(

Olen todella pahoillani MYYMÄ ja DANJUSKA että näin piti käydä,
ei oo elämä reilua ei... :'(
Itkien luin teidän tekstit,on niin paha olla teidän puolesta. :'(

Koittakaa sisaret jaksaa!! :heart: ISOOOOT :hug: !!!
Ootte minunkin mielessäni. :heart:

Käykää toki kertomassa vielä kuulumisianne.

Mamuliini
 
Ninni:
Joo mäkään en tienny et noin aikaseen voi nähä ultrassa, muta näinpä voi! Ja onhan ne sukupuolielimet jo kehittyny monen monta viikkoo..
Mut tosiaan, eihän se välttämättä kaikilla näy niin selvästi ku meillä poitsu esitteli paikkojaan ;)

Musta olis kans hyvä idea laittaa myös listaan ne jotka tähän meiän palstaan kuulu. Ehkä jos laittaisit sinne aina ne jotka olis ite käyny sanomassa että onko se ok hänen mielestään, tms..? Mutta ei viitti ilman lupaa niitä laittaa listaan..

Olipas ihanaa herätä tänä aamuna! Tuntuu kuin koko ultrahomma olis ollu jotain kaunista unta, mutta tottahan se on edelleen että pieni poika on mahassa.. Hehkutan hirveesti ku ei muille voi ku pidetään salassa.. :)

Myymä, oot edelleen mun ajatuksissa joka tunti :heart:

Tasaviikot täytty, wuhuu!!

Suvitus+poika 14
 

Yhteistyössä