~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

Todella paljon voimia Myymälle! :hug:

Juuri kun ajattelin tulla kertomaan omia iloisia uutisiani, täällä taas löytyy suunnatonta surua! Ei ole kivaa!

Joka tapauksessa, eilen siis ultrassa nähtiin pikkukaveri. Sydän sykki ja liikkui karkuun sitä mukaa, ku yritettii mittoja saada. =) Viikkoja oli siis 11+5 ja crl:n mukaan nyt olisi menossa 12+3 eli la olisi 25.3. Siinä on kuitenkin vaan neljän päivän ero, joten en lähde sitä muuttamaan! NT oli 1,7 ja sanoi sen olevan aivan normaalia. Muistaako kukaan mikä on niin kutsutun normaalin yläraja? Verikokeet kävin myös samalla reissulla otattamassa ja tulokset niistä saapuvat sitten kahden viikon kuluttua. He sitten sairaalasta soittavat jos niissä jotain ilmenee, mutta muuten kuulemma ei kuulu mitään. Joten sellaista puhelua en todellakaan sitten toivo!

Alkuraskaudessa aloin olla epävarma täällä sattuneiden tapausten vuoksi omasta tilastani ja vauvan voinnista. Nyt kun vihdoin varmistui, että kaikki on kunnossa, alan taas stressaamaan, että varmasti kaikki pysyykin kunnossa. Yritän kuitenkin pysyä hyvillä mielin!

:hug: Kaikille mammakavereille ja menetyksen kokeneille!
 
Myymä: Täytyy sanoa että itku tuli kun luin sun juttusi. Olen todella,todella pahoillani. Heleja sinulle!

Minä näin unta että sain tyttö vauvan. Olin synnyttämässä ja kätilö kiskoi vauvan minusta vaikka en ollut kuin muutaman centin auki. Kiskomisen voimasta kätilö löi päänsä ja pyörtyi. Minä nostin terveen vauvan syliini ja katsoin sitä. Huomasin selvästi että tyttö se oli. Onkohan enne uni? =)
 
Voi myymä,itkien minäkin luin juttusi.Kamalaa,että tässä vaiheessa vielä tulee putoajia :hug: Enkeleitä pikkuselle matkaan ja teille voimia :hug:

Mulla on ollu eilisestä lähtien sellanen olo että pikkusella ei ole kaikki hyvin.Mahakipuja on taas ollut mutta ei vuotoja.Ensimmäiset liikkeet tuntuivat jo pari viikkoa sitten ja nyt niitä vahtaa että tuntuuko liikettä.Ja nyt ei siis ole liikkeitä tuntunut :(

Tää epävarmuus on jotain ihan kamalaa,eilen miehelle puhuin ja sanoin et jos maanantaina vielä epäilyttää niin varaan yksityiseltä ultra-ajan oman mielenrauhan vuoksi.Ja jos niin käy että pikkuinen onkin menehtyt niin päästään mahdollisiin jatkotoimiin nopeasti.Kamalaa ajatellakkin moista mutta nyt kun nuita putoajia on kuitenkin ollut paljon niin ei sitä itsekkään enää pidä tätä varmana.

Näin apeissa tunnelmissa tänään Rohmutti ja epeli 14+6


 
Papagena;

Aijaa, se olikin vähän samanlainen mutta laitoin tuon silti sillä minusta se on maailman kaunein runo... :) Olen myös itse läheisilleni sanonut että sitten kun minulle tulee lähdön hetki niin tuon runon haluaisin omaankin muistokirjoitukseeni.

Eilen kuunneltiin sydänääniä ja oli taas hieman madaltunut syke, siinä 150 alle ja pikkuisen yli pyöri. =) Eilen illalla kun olin sängyssä lukemassa tuntui muutama pieni kutitus tuossa vasemmalla alavatsassa. Oiskohan taas Onni pikkuisen hipsuillut äitiä. :heart: Hauska minusta arvuutella mikä saattaisi olla vauvan liikettä...

Meillä on tänään kuukausipäivä ja mies toi mulle aivan ihanan aamiaisen sänkyyn: kahvia, mehua, leipää ja munakasta. Voiko tommosta ihanaista ees olla olemassakaan. Niin ylpeä ja onnellinen olen omastani. :heart:

Nyt anoppilaan päiväkahville :wave: !

mama-L / Onninasu 14+2 <3
 
Rohmutti tääl samanlainen olo. Siis että tunsin jo jokunen aika sitten liikkeitä ja esim. viime viikonloppuna ihan selkeesti ja nyt tää viikko on hurahtanut et en ole olevinaan tuntenutkaan mitään. No huolihan siitä tuli ja koko eilisen ja tän päivää olen ajatellut että olenkohan edes enää raskaana.. kunnes äsken kun istuuduin sohvaan ja oikein huokasin, rentouduin, niin tunsin taas liikettä ja sydän meinas pakahtuu onnesta. Sitä helposti turhaan huolestuu, voihan olla että en vaan ole itse kaiken kiireen keskellä huomannut liikkeitä vaik niit olis tuntunutkin. Toivotaan et sullakin alkais taas tuntua epelin vipinää masusta. :heart:

Itellä ollut vähän harmaa päivä, vietetään TAAS viikonloppua keskenään pojun kaa ja nyt kun se jo nukahti niin on niin yksinäinen olo.. kaipais aikuisen seuraa, oman miehen, joka on taas reissun päällä viikonloppua. :ashamed:

Onneks pikkunen järjesti kivan yllätyksen ja hyppii ja pomppii taas masussa niin se saa mut hymyyn vaik harmittaakin.

enne ja aarre 15+2
 
Ihan kamalaa, oon tosi pahoillani teidän puolesta :hug: .

Sitten omaa napaa...
Kiitos Ninni, olit kaivaillu.
Tosiaan hurja viikko takana, maanantaina Porissa, tiistaina Raisiossa, keskiviikkona lensin Joensuuhun ja iltakoneella takas ja sitten olin torstain ja perjantain Jyväskylässä.

Hyvää loppuviikossa oli aivan ihana hotellihuone Jyväskylässä, makoilin vaahtokylvyssä ja lepäsin. Flunssa ei lopu vieläkään, käsittämätöntä.

Tänään oli iisi päivä, neljä häämeikkiä ainoastaan. Tuntuu aivan luksukselta olla kotona. Mies ja poika viettää leffailtaa ja itse täällä vaan istuksin rauhassa koneella.

Huomenna anopille valmiiseen pöytään ja nukun ainakin kahden tunnin päikkärit.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

t.pikkuvaemo ja -kakkonen 13+0
 
Ompas ollu rankka päivä.. oltiin 4h koiran kans juoksukisoissa vesisateessa. Meidän joukkue oli seisemäs (yhteensä 35 joukkuetta). Harmittaa kun oli aika epäreilu kilpailu juosta viis kertaa isompia koiria vastaan..

Mäki oon jo jotain pientä kuplintaa tuntenu masussa. Jospa ne nyt tästä voimistuis. Sitten vaan alkaa se huoli, että jos ei jatkuvasti liikkeet tunnukkaan.. huoh. Murheita vaan..

Nyt kuskaamaan isäntää kaupunkiin. :kieh:

Rhea ja masukki 14+4
 
Voimia Myymälle ja perheelle! :hug: Päivällä luin pienen lehtijutun perheestä, jonka poikavauva oli jättänyt tämän maan 10 min syntymisen jälkeen (trisomia 13). Osanottoni vielä kaikille lapsensa jossakin vaiheessa menettäneille!

Neuvolassa oli eilen kiireinen sijainen. Sikiörievun sydänäänet löytyivät tosi alhaalta parin viikkoiseen verrattuna, syke 160. Hemppa oli vain 117 (aluksi 132) ja rautakuuria määrätään kuulema vasta kun alle 110. Taidan marssia oma-aloitteisesti maanantaina apteekkiin ja ostaa rautaa ja purkillisen vitamiineja, on ollut vireystilassa huomattavasti paranemisen varaa. Paino oli pudonnut taas (pääsen siksi neuvolaan uudestaan 2 vk:n kuluttua). Koulu ja muut ovat stressanneet ja ruoka ei ilmeisesti maistu niin hyvin, että söisin tarpeeksi. Unohdin kysyä fluorkokeen tuloksia (mikälie Papa-kokeen kaverikoe), papa-koetta en antanut lääkärin ottaakaan. Tuskin siellä mitään hirmuisia tulehduksia on.

Verenpaine on aika matala, alapaine nyt 66. Mulla nousee syke pienestäkin ponnistuksesta 150. En millään jaksaisi vaihtaa normipyöräilyä vielä mummokävelyksi! Sydämessä ei pitäisi olla vikaa. Onko teillä muilla matalapaineisilla samaa?

Gallup: Rakenneultra on meillä rv:llä 18.

Sain hillittömän itku-nauru-kohtauksen rakkaan mieheni kanssa lakanoiden välissä pyörimisen päätteeksi: olin nii-in onnellinen! Mies vähän ihmetteli, josko kaikki on ihan ok. :D


Sienna ja Kuu 13+6
 
Iltoja kaikille!

Täällä tyttö nukahti juuri ja yksin kotona olen ku mies istumassa iltaa mun serkkujen kokoontumisessa =) Itse olin siellä alkuillasta pari tuntia ja tulin sitten tytön kanssa kotiin. Ajattelin että illasta tulisi kuitenkin kostea niin onhan se parempi että mies siellä juhlii kuin minä, joka en voi mitään alkoholia juoda. Niillä varmaan tosi kivaa siellä pelailla kaikenlaisia rappakaljoja ja aliaksia summuita :D

Mulla tuli nälkä ja tekis mieli nuudeleita joten kai se on pakko tehä vaikkei jaksais :/ Ja sit jälkkäriks vaniljajäätelöä ja suklaakastiketta :p

Rohmutille :hug: Eiköhän kaikki ole kuitenkin hyvin.. Oon huomannu et ku täällä palstoilla lukee kaikenlaisia tarinoita ni tulee tosi vainoharhaseks.. Sanoin miehelleki ku otin ton myymän jutun niin rankasti et jos vielä raskaaksi tuun ni en varmaan tänne tuu lukemaan tai kirjottelee ku oon ollu niin hermoraunio :eek: Ja esikoista ku odotin ni en epäilly missään vaiheessa et mikään olis huonosti..

Mä tunnen liikkeitä nyt aina iltasin! Voihan olla et päivälläki tuntuis jos kävisin makuullaan tunnustelee mut iltasin on ihanaa odotella unta ku tuntee pienen möyrivän mahassa :heart:

Meillä oli eilen kaheksas vuosipäivä miehen kanssa ja eilen synty myös mun veljelle poika, neljäs lapsi! Ihana päivä! Helppo muistaa synttärit ku vuosipäivä samana päivänä B)

Mulla toka neuvola 4.10. ja en malttais odottaa! Nyt alko mulla se ihana odotusaika ku näki että masussa kaikki hyvin enkä aio enää huolestua turhaan! Ihanaa päästä kuuntelee sydänääniä sitte :heart:

Joo papagena, nyt ostelee vaaleensinistä! Me aina ihmetellään miehen kans ku kaikki sanoo et tytöille löytyy paremmin vaatteita ja isommat valikoimat ja voihan se niin olla mut me vaan löydetään aina kivoja vaatteita sieltä poikien osastolta ja kummipoika onki saanu sen takia paljon mageita vaatteita B)

Onko kukaan miettiny kummeja vielä? Mä nyt oon miettiny niitä jo ennen ku tulin raskaaks mut sellasta mietin et voiko tälle toiselle lapselle antaa samoja kummeja ku esikoisella? Meillä hirveen vähän semmosia ystäviä jotak sopis kummeiks ja haluaisin läheiset kummit, ku ite en nää omia kummejani lähes ollenkaan.. Ainaki tiedetään jo yks kummi, mun pikkuveli! Se täyttää 11v. mut ajateltiin et se olis aluks tällänen epävirallinen kummi ja sit riparin jälkeen virallistais sen, oon ymmärtäny et näin voi tehdä?

Nyt tekee nuudeleita ja juttua taas myöhemmin :wave:

Suvitus+poika 14
 
Suvitukselle onnea vielä poikavarmistuksesta!

Itse haluisin vaaleanpunaisen varmistuksen. Edelleen tosi vahva tyttöolo, raskaus on niin erilainen verrattuna ekaan.
Naama on myöskin jatkanut kukintaansa, onneksi tosin rauhoittunut vähän alun kaameasta paisekertymästä.

Ärsyttävästi heräsin taas kuuden jälkeen, vaikka saisin tänään nukkua myöhään.

Mammajoogaajat, millasta se on ollut? Ja onko teillä jo aikaisempaa joogakokemusta? Oon vähän harkinnut nimittäin aloittavani, kun työt ens viikon jälkeen helpottaa.

Nyt on kyllä niskat ja selkä niin jumissa lentelyn ja töiden takia, että en uneksikaan mistään kovin kummosista soturiasennoista :LOL: .

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
t.pikkuvaemo ja -kakkonen 13+1
 
Enne ja Rohmutti, täällä on kans vahvasti näitä pelkoja taas tullut ja etenkin näiden huonojen uutisten jälkeen mitä taas ketjussa ollut!!! Voi kun se dobbler tulis pian.Eilen oli kovasti kipee maha ja illalla oli jotain verensekaista vuotoa pöksyissä, mutta nyt ei ole ollut sen jälkeen.Olen tietty ollut just n.12h vaakatasossa, että saa nähdä?
Eilen kun menin puntarille paino oli noussut 5kg...en voi käsittää :eek: Olenko vaan ahminu kaksin käsin vai mitä ihmettä, mutta maha kyllä aikasten iso!
 
Enne ja Rohmutti: Täällä kanssa pelätään! Maha on selvästi pienentynyt ja raskausoireet poissa... Yölläkään ei tarvi käydä pissalla... Ainut oire on et tissit edelleen arat. Keskiviikkona on vapaa niin aattelin soittaa neuvolaan ja kysyä et voisko mennä kuunteluttaan sydänäänet.

Onko teille muilla vielä paljon raskausoireita vai kuuluuko niiden hävitä, kun viikkoja alkaa jo olla enemmän? Ja voiko kohtu jotenkin nousta täs kohtaa ylemmäs niin ei enää painais virtsarakkoa?

Sienna: Mulla kanssa paineet olleet matalat (106/60) ja pulssitaso korkea (lepo 80-100) Jollain kuulma vaan pulssitaso nousee herkemmin raskaus aikana.
 
Ihanaa, viikon ainut päivä jolloin sain nukkuu, pakotin itteni oleen sängyssä puol kymppiin asti ja sit oli pakko jo nousta pissalle.

Riksulle pitää heti ekaks vastata että tässä vaiheessa oireiden kuuluuki jollei nyt hävitä niin ainaki vähentyä. Ja sekin pitää paikkaansa että kohtu alkaa nouseen eikä pitäis enää painaa niin paljon rakkoa. Mulla on kanssa oireet vähentyny huomattavasti, jäljellä oikeestaan vieläkin vaan väsymys ja yöpissiminen. Näpyt naamassa on kans vähentyny tosi paljon. Vatsan pieneneminen johtunee siitä että se alkuturvotus on nyt laskenut. Eiköhän se kunnon vauvamasu pullahda sieltä kohta esille. Sullakin kun on eka tulossa ni kestää sen vauvamasun ulostulo hiukan kauemmin ku meillä uudelleensynnyttäjillä.

Oon alkanu kans tunteen liikkeitä tosi paljon mikä tietty helpottaa mieltä. Ei tuu ihan koko aikaa mietittyy et onko masukilla kaikki kunnossa. Ihan niinku Suvitus tossa jo sanoi että mitä enemmän täältäki lukee kaikkia huonoja uutisia yms. niin sitä helpommin kuvittelee ne kaikki oireet itellekin. Ekoissa kahessa raskaudessa mulla ei ollu huolen häivää ku en mistään mitään pahoja kokemuksia lukenu =) Nyt kun mulla takana se keväinen tuulimunaraskaus ni oon koittanu aatella silleen et ei mulla voi kahta kertaa olla peräkkäin niin huonoa tuuria et jotain ois vialla. Ja ihmeen rauhallisin mielin oonki nyt ollu. Ikäväähän se on kun tännekin vielä noita huonoja uutisia on tullut ja tietysti laittaa ajatteleen, ja vaikka ei tunnetakaan toisiamme "oikeesti" niin silti tulee tosi paha mieli toisten puolesta.

Ai niin Pikkuvaemo ihmettelit tota flunssan sitkeyttä, mulla ollu jo kuukauden tää nuha! Tuntuu etten muutä teekään ku niistä, niistä ja niistä... En sit tiedä onko raskaudella jotain tekemistä sen kanssa ettei meinaa millään parantua?

Taas tuli tekstiä että huh huh...

Aurinkoista sunnuntaita, mä aattelin kohta lähtee koiran kanssa vähän pidemmälle lenkille ku näyttää toi ilma niin ihanalta!

Siitä pulssista vielä, on kans huomannu et nousee helposti, kuuluu asiaan kun on sitä verta nyt vähän enemmän pumpattavana!

:heart: :Ninni ja Kullanmuru tasan 14+0 :heart: :heart:
 
Voi voi vielä kerran tätä surkeutta kun kaikki tuntuu tuntevan jo sikiön liikkeitä ja itselläni niitä edes hipaisuja tms.kuplimista ei ole tuntunut viimeseen 2vkon ja alan kyllä todella huolestumaan kun toisilla vaan liikkeet lisääntyy ja mihin ne minun katosivat??? Äskenkin oikein tökin ja pukkelin vatsaa, mutta ei vastausta :'(
Tietääkö joku vaikuttaako oma ruumiinrakenne tai kohdun sijainti jotenkin liikkeiden tuntemiseen? Itselläni tuota etureppua alkaa olemaan aika lailla(oli jo hieman ennestään) ja kohtu on taaksepäin! Mahaan vaan koskee, koskenut jo pari pvää ja ilmaa tulee hirveesti mutta tiedä sitten onko suolistoperästä vai mitä :(
 
en oo vähään aikaan taas ehtiny käydä ku on vuorokaudessa 8h kouluu, 8h töitä ja sit nukun 8 h:) vähän liioteltuna mut kummiskin:) tiistaina lääkärineuvolla ja saadaan kuunnella sydänääniä ja perjantaina ultra!! vihdoinkin!

mies ei oo vieläkään palannut eiliseltä ryyppäysreissulta, toki ilmoitti et meni kaverin luo yöks ja herää varmaan vast iltapäiväl! mut alan vähän ihmetellä et onko siinä oikeesti joku juttu et miehistä tulee yhtäkkiä tosi ärsyttäviä heti ku on raskaana ja ne ei voi enää tehdä melkein mitään oikein...:) onko muut huomannut samoja oireita?:)

t. laura 12+2
 
:hug: Myymalle tosi ikävä uutinen. Jaksuja sulle sairaalaan ja sitten uutta yrittämään kun siltä tuntuu :hug:

Hexodus mulla kans tuli kaks kk vuotoo välissä ja sitten raskauduin. Mulla oli 12 vkoa lorinaa kaavinnan jälkeen ja olin jo ihan rikki. Kunnallisessa sanoivat vaan, että kyllä se siitä...ja kun kävin yksityisellä, huomasivat, että istukan roikaleita oli vielä jäänyt vuotelemaan. Suositushan olis, että lasten välissä olis tuo pari vuotta, että keho kerkeis toipumaan raskaudesta ja imetyksestä...mulla on pienin ikäero lapsilla 11kk ja suurin tulee nyt tähän väliin elikäs 1v7kk. No täytyy vaan kuunnella omaa kehoo ja levätä paljon...niin eiköhän tästä vielä vauvoja saada...eiks joo =)

Mä sanoin kans miehelle, että nyt ollaan alkuraskauden yli....ei kuvota, eikä väsykään oo niin kova. Tää keskikolmannes on sitä ihanaa aikaa...seksielämä kukoistaa (ollaan taas uskallettu harrastaa kaikkien vuotojen jälkeen)...ja muutenkin on heleempi olo.

Kääk...mulla on sokerirasitus ke. Onks täällä muita, jotka kamppailee sokereiden kanssa. Mä en oo saanut kovin hyvin pidettyä tota dieettiä...nyt olis kyllä kohta syytä aloittaa. Onneks on syksy/talvi raskaus. Mansikat ja jäätelö on pahinta kesällä kun ei voi syödä, kun jotain sokeritonta jäätelöö...se on muuten uskokaa tai älkää paljon makeempaa kun tavis sokerijätski.

Nyt pitäs lähtee puolukkaan, jos viel mahtuis marjastusvaatteisiin :LOL:

Mamma Muu+Mulperi 13+4
 
Miten mä oikeesti voin nukkuu näin myöhään :eek: heräsin ihan just.. tais tuo yövuoro viikko viedä kaikki mehut..
Miehet on ärsyttäviä meilläkin oli näin ja kinattiin päivästä toiseen...kunnes kerran keskusteltiin perinpohjaisesti raskaana olevan naisen sielunelämästä, josta sillä rassukalla ollu vieläkään mitään havaintoa. No, nyt on, ja jännää miten sen käytös muuttu heti paljon huolehtivaisemmaksi. Riidat loppu ja tää tytsky kehrää. ;)
Minä oon ollu myös huolissani masuasukista ja oikeen hakemalla hakenu kaikkia ikäviä juttuja netistä mikä vois mennä pieleen...
Pieni liikkuu hyvin ja äänet on hienot joten turhaan murehdin. :heart:
Tiistaina neuvolaan taasen.

Hope08+NyytiTyllerö rv13+3 :heart:
 
Ihan aluksi Myymälle jaksamista! :heart:

Riksu82: Miulla on kans pisutarve vähän vähentynyt ja masukin pienenty yhdessä vaiheessa. Nyt se on pullahtanut takasi, porukoiden mielestä se on "muodonmuutos"... Mut vanhat farkut menee edelleen. Huomenna ajattelin kertoo töissä.

Paineet on mullakin alhaalla, 110/60 ja yläpaine toisinaan alempanakin. Syke nousee helpommin kun ennen ja hikikin nousee pintaan. En yleensä hikoile niin. Mut yritän harrastaa liikuntaa ihan normaalisti jaksamisen mukaan tietysti.

Gallup: Meillä on rakenneultra 27.9 ja tuolloin on viikkoja 17+5. Oli pakko ottaa se tuohon rakoon, kun oon lähdössä reissuun ja sit niillä on täällä vaan yks ultra ja tahon miehen mukaan = aikoja on tosi hankala saada sopimaan kaikkiin omiin menoihin. Hauska mennä katsomaan pikkuista taas. Sitten pitääkin odottaa toooosi kauan, ennen kuin hänet taas näkee. Ellen mee äidin töissä vierailemaan...

Luulen, että olen tuntenut liikkeitä useana päivänä. Varsinkin silloin, kun istuu alas tai makoilee. Päivällä ei niinkään, kun on touhua koko ajan päällä. Välillä ne hipsut ei tunnu, vaikka kuinka kiusaisi, kai se vauveli nukkuukin aika paljon???!! Ja välillä tuntuu ihan kunnon kuplan puhkeaminen. Sit oiken ärsyttää, jos ei tunne vähään aikaan mitään.

Perjantaina istutin pensasta ja muuta, niin kyykistelin jonkin aikaa. Sit nousin nopeesti ylös tervehtimään naapureita, auts, tuntu kuin kylkinahka olisi revennyt! Tuo taitaa olla ihan normaalia tässä vaiheessa kun on niitä kiinnikkeitä yms. ja masu kasvaa? Ja jos se olisi jotain vaarallista, niin kai tulisi vuotoja yms.

Misupai ja Helmis 16+1
 
Loka
Heips.
Olen juttuja käyny säännöllisesti lukemassa mutta ei vaan ole jaksanu itse kirjotella.
Myymälle suuri
:hug:
Oma vointi ihan ok. Liikkeet tuntuu jo selkeesti ja jopa mies tunsi eilen illalla pienen pientä muljahtelua. Tosi hennosti tosin vielä toistaseks.
Meillä rakenne ultra vasta 24.10 ja sillon onkin viikkoja jo komeesti ... en ees tiedä kuin paljon, yli 20 kuitenkin =) Sitä kovasti odotellaan.

Turvakaukaloita ollaan käyty katsomassa ja mies saa pähkäillä itkuhälyttimien kanssa =) Se ymmärtää niistä kuitenkin enemmän kuin mie.
Imetystyynyä olen myös miettinyt ... oisko jollain kokemusta ?? Onko ollu kätevä ? esim. Sektion jälkeen ?

Miulle tuli keskussairaalasta posti yksi päivä. Miulle on varattu aika lääkäriin 15.2.2008 :D Aika ajoissa tuli, tuollon siis päätetään sektiopäivä sitten :heart: Voi että ... kuin sitä jaksaa noinkin kauan odottaa =)

Mutta siis ... sellasta minulle. Väsyttää edelleen mutta uskon sen johtuvan hb:n huimasta laskusta ( norm. yli 150 nyt enää 124 :/ )

Jaksuja kaikille =)

Loka ja Tirriäinen 15+2 :heart:
 
Loka, onko sulle siis varmasti luvattu sektio?

Minä aion kieltäytyä ehdottomasti alatiesynnytyksestä ja ahdistaa vähän kun pitää kuulemma aina mennä pelkopolin kautta.
Itse ihmettelen vähän sitä, koska omalta kohdaltani olen aivan 100% varma tahdostani.
Kipu aiheuttaa minulla paniikkihäiriökohtauksen ja sain sellaisen kyllä myös sektiossa edellisellä kerralla. Mutta alatiesynnytyksen ajattelukin saa pyörrytyksen tunteen aikaan.

Onko muillakin vastaavia tunteita liittyen synnytykseen?

tärinäterveisin pikkuvaemo
 

Yhteistyössä